Towarzysz Peter 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2012 Witam . Szukam osoby , która pomogła by mi zainstalować , a wręcz zainstalowała by za mnie TeamSpeak'a na serwerze VPS ponieważ ja jestem kompletnie zielony w tych sprawach . Chciałbym jeszcze uzyskać licencję aby serwer miał przynajmniej 200 slotów i tu też potrzebuję wsparcia . Jeżeli będzie konieczne będę w stanie zapłacić za oferowaną pomoc . Pozdrawiam Peter . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Joachim Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2012 po pierwsze, to nie dział zlecenia. Po drugie, za darmo nikt Ci na pewno nie zainstaluję, a do tego że jeszcze potrzebujesz administratora. Nikt Ci licencji zapewne także nie zaoferuje po prostu za dobrą twarz... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach