Bartko 10 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 Nie działa mi dość duża strona strona i wygląda na to, że problem powoduje CloudFlare. Strona obsługująca chmurę CloudFlare.com równiez nie działa i nie mogę się zalogować, żeby wyłączyć obsługę strony przez ich chmurę. Zastanawiam się czy szybko nie uciekać z DNSami gdzieś indziej. Czy Wam też padły teraz stronki używajace Cloudflare? Załączam logi komendy ping i tracert. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 Potwierdzam, wszystkie strony jakie oparte mam na CF leżą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość sixwishlist.com Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 Dotyczy gł. obsługi dns w formie free....... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 Albo już działa, albo jedna z moich stron ma szczęście Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 @up, już działa poprawnie wszystko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartko 10 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 Ja akurat mam płatne konta, więc nietylko darmowych to dotknęło. Faktycznie teraz już działa. Profilaktycznie jednak wyłączyłem cache Cloudflare, a zostawiłem tylko DNSY do czasu aż zdiagnozują problem. Dziwne, ale mam wrażenie, że bez Cloudflare działa strona szybciej. Niestety, zjada więcej transferu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 W przypadku DNS nie ma różnicy jaki to plan, bo te same serwery obsługują to. Awaria nie dotyczyła tych dnsów akurat z z których korzystamy więc nie padło im wszystko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość sixwishlist.com Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 Problem był na poziomie odświeżenia struktury baz danych odpowiedzialnych za komunikację z serwerami DNS. W pierwszej kolejności zostały odświeżone usługi płatne wymagające dużej dostępności. Nie była to usterka lecz krok do wprowadzenia dodatkowych usług z nowym rokiem. Informacja przekazana dla partnerów Cloudflare. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 Możesz pokazać tą wiadomość? Pisali o innym problemie, druga sprawa że nie było żadnego zachwiania też na usługach darmowych. W przypadku DNS te same serwery obsługują dnsy i różnica polega jedynie na obsłużeniu ruchu do strony przez te zabawki haproxy/nginx. Choć nawet ich wersja Bussines przy większym ruchu nie jest za wydajna, aczkolwiek oferuje fajną ochronę przed DDOS. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość sixwishlist.com Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 Zgłoś firmę do programu partner. Do wyboru otrzymasz kilka opcji związanych z konkretną usługą jaką jesteś zainteresowany. Będziesz otrzymywał informacje na temat wprowadzanych zmian,planowanych konserwacji i ewentualnych problemów. Otrzymasz również osobę odpowiedzialna za kontakt z twoja firmą, która bezpośrednio będzie odpowiedzialna za pomoc przy wdrażaniu rozwiązań biznesowych.Na dziś pozostaje dostęp publiczny do statusu usług który jest na stronie cloudflare.com Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartko 10 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 (edytowany) Problem był na poziomie odświeżenia struktury baz danych odpowiedzialnych za komunikację z serwerami DNS. W pierwszej kolejności zostały odświeżone usługi płatne wymagające dużej dostępności. Nie była to usterka lecz krok do wprowadzenia dodatkowych usług z nowym rokiem. Informacja przekazana dla partnerów Cloudflare. Muszę się nie zgodzić. Ja otrzymałem zupełnie inne wyajaśnienia: We did see a brief networking issue that impacted some of our EU-regional customers. We are investigating the exact cause with networking providers in the region. The issue should be resolved at this time though. Teraz tylko dowiedzieć się czy rozmawiamy o tym samym i czy przypadkiem podczas tego odświeżania przypadkiem u nas czegoś nie zepsuli. Awaria wcale nie wyglądała na zaplanowaną, bo strona cloudflare.com też padła psując im renomę. Zresztą dodatkowo przyznają się do swojej awarii, więc na szczęście nie ma tu zamiatania pod dywan. Padło, przyznają się i starają dojść się czemu tak się dzieje. Tutaj info: http://twitter.com/CloudFlareSys Edytowano Listopad 13, 2012 przez Bartko (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2012 @sixwishlist.com: super, ciesze się, że Twoja firma jest partnerem Cloudflare! Ale jeżeli podajesz jakieś informacje to podawaj treść z źródła, bo inaczej wprowadzasz w błąd ludzi. Cloudflare przyznało się do ataku i problemu z siecią na twitterze... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach