Skocz do zawartości
pietrovek

MasterNET.pl - firma widmo?!

Polecane posty

Witam!

 

Próbuje się dodzwonić od kilku godzin do MasterNET'u...kombinuję już jak mogę...pod każdym z możliwych numerów nikt nie odbiera...

 

12 350 20 01 - nikogo tam nie ma.

123984141 - nie da się połączyć

600108109 - też nie odbierają...

 

Ma ktoś jakiś numer do tej firmy? ktoś tam jeszcze pracuje? bez przesady - mamy środek tygodnia godzina 13..więc to trochę dziwne...

 

F-vat też od 10.10 nie są w stanie mi wystawić...mimo iż proforma opłacona była tego samego dnia...

 

Pozdrawiam,

Piotr

Edytowano przez pietrovek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

widać źle użyłem szukajki... ale wnerwiony jestem...księgowa już mi łeb chce oderwac że nie ma f-vat...a Ci zlewają temat i nie odbierają telefonu...

 

na szczęście - zaczynamy dopiero współpracę - widać czas ją zakończyć...

Edytowano przez pietrovek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

10 i 20 się deklaracje chyba składa więc księgowa niepotrzebnie wywołuje panikę. Wiele firm wysyła wszystkie zbiorczo na koniec miesiąca. Nie mówiąc już o istnieniu duplikatów które można księgować w następnych miesiącach jeśli się jakaś zgubi po drodze. Spokojnie to nie jest wielka tragedia.

Edytowano przez Prohost (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jasne...nie chodzi o sprawy księgowe same w sobie ale o ogólne działanie ich firmy...po co ten telefon na stronie? skoro i tak leży pewnie gdzieś u nich w szafie z wyłączonym dzwonkiem...

 

czysty marketing - jest żeby wzbudzić zaufanie...jak sądzę i to wkurza...

 

nie wyobrażam sobie miec tam jakiegoś serwera....pad...wysłanych 100 maili...po miesiącu odpowiedź..typu "naprawiamy to...może będzie dobrze w przyszłym miesiącu" heheh....

Edytowano przez pietrovek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czuję, że zaraz wpadnie prezes i napisze, że łamałeś regulamin i dlatego nikt nie odbierał i nie wystawił faktury, albo akurat pracownik był w toalecie, czy też na lunchu ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łamanie regulaminu przez klienta nie usprawiedliwia firmę, powinni odebrać w końcu płaci się za Hosting a także SUPPORT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Aczkolwiek sądzę, że dziś będzie coś nowego, albowiem wydaje mi się, że ułańska fantazja właściciela nie zna granic (a przyznać się chociaż raz do jakiejkolwiek winy po N-tym zgłoszeniu tutaj tego samego rodzaju - nie, bo po co, przecież klient zawinił, że akurat nie mogliśmy odebrać, nie szanuje firmy i ogólnie jest be...).

 

Czekam na sprytną ripostę, pewnie się doczekam. :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Całe zjawisko akurat jest dość częste. Podejrzewam, że może dziać się tak dlatego, że niektóre firmy nadużywają określenia "BOK". Bo telefon w kieszeni technika monitorującego serwery z pewnością BOK-iem nie nazwiemy. Dlatego w nieskończoność powtarzają się sytuację, że w razie awarii nie ma się nawet do kogo dodzwonić bo brakuje tego komunikacyjnego łącznika pomiędzy obsługą hostingu a klientem. Technik informuje BOK o awarii, ile potrwa, co robią i nie musi przekazywać tego 15 dobijającym się klientom tylko naprawić usterkę. A w praktyce wygląda to tak, że billingi odbywają się automatycznie, faktury lecą z automatu przez jakieś płatności/dotpay więc autonomiczny BOK jako taki w mniejszej firmie jest po prostu nieopłacalny.

Edytowano przez Inferno (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

@Inferno, możliwe, ale są firmy, w których nawet taki telefon się odbiera regularnie (przykład: UltimaHost, dzwoniłem tam kilka razy i chyba tylko raz się nie dodzwoniłem, ale nie dlatego, że ktoś nie odebrał, tylko dlatego, że było zajęte), a są takie jak MasterNet, za które mi przykro nie o tyle, że być może nie mają możliwości przyjąć kogoś więcej do nawet samego odbierania telefonów, co o chory, wręcz chamski upór właściciela, który za każdym razem ma nową śpiewkę dla klientów, którzy się nie mogli dodzwonić. A ostatnio pobił chyba swój życiowy rekord pisząc tu na forum o tym, że klient łamał regulamin i dlatego nie został obsłużony tak jak chciał (podczas gdy zgłoszenie na forum dotyczyło właśnie głównie nieodbierania telefonu). Można wywnioskować, że MasterNet posiada prywatną wróżkę, która określa kto dzwoni i czy czasem nie łamie regulaminu i telefon dzwoni albo nie :-)

Nigdy się nie dowiemy, ta firma jest niesamowicie tajemnicza i właściwie nigdy nie wiadomo co jest grane, jak i kiedy co się stanie :-)

Szczęścia i powodzenia życzę właścicielowi, a przede wszystkim zmiany podejścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×