spec8320 0 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2012 (edytowany) Witam. Z góry zaznaczam, że jestem laikiem i może coś przeoczyłem lub po prostu nie wiedziałem, że jest źle. Chciałbym skonfigurować w najprostszy sposób z możliwych domenę. Tak to wygląda: Użyłem chyba wszystkich możliwych opcji pytanie czemu tgo dalej nie działą ? Edytowano Październik 29, 2012 przez spec8320 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2012 Używasz jednej i czekasz, aż DNSy się odświeżą. W jednym przypadku będą to minuty, w innym godziny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spec8320 0 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2012 a która z nich jest prawdziwa ? dla domeny podgajecki.pl ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2012 Ostatniej zmiany u swojego rejestratora - nazwa.pl - dokonałeś dziś o godzinie 16:27. Czy wcześniej używałeś innych serwerów nazw niż fns1./fns2.42.pl ? Jeśli tak, to na propagację tej zmiany musisz poczekać do 24 godzin. Poza tym na obecną chwilę wszystko zdaje się być ustawione prawidłowo i działa, Twoja domena przekierowuje na subdomenę w home.net.pl. Zatem jeśli coś Ci nie działa to najprawdopodobniej musisz poczekać na tę propagację zmian używanych serwerów DNS. Dla własnego komputera możesz spróbować przyspieszyć ten proces czyszcząc cache - jeśli używasz Windows wpisujesz w pasku uruchamiania "ipconfig /flushdns". No i oczywiście cache przeglądarki, jeśli trzeba. Z całą pewnością nieprawidłowym byłby zapis "podgajecki". A to czy z kropką czy bez kropki na końcu to zależy, w różnych miejscach może to różnie wyglądać, nie wiem jak w tym miejscu, którego Ty używasz, najlepiej zawsze zajrzeć do informacji/pomocy u swojego usługodawcy DNS. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach