jacekk 3 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 Mógłbyś rozwinąć swoją myśl? Czy to wpis z kategorii wyśmiewania się z wszystkich, komu się trafi awaria? Jeśli tak, to nic tylko usiądź wygodnie w fotelu i czekaj na oklaski, za wpis. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marcinosr Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 jacekk przeczytaj moje wcześniejsze posty...chodzi mi o start mój u nich dzięki za twoją opinie...przynajmniej zaczyna mi się przejaśniać jak to wygląda...a powiec tak w przeciągu roku ile takich awari mają? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
boloo 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 @Marcinosr Mój pierwszy taki pad w netdc - tym bardziej jestem ciekaw co się stało. Niby wszystkie moje VPS-y już działaja, ale przynajmniej dwa z nich zachowują się nie do końca stabilnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seomajster 14 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 Mam w netDC dedyka z usługą administracji od lipca 2014 - niedziela, godzina 4.30, serwer nie działa. Dzwonie na support, ktoś odbiera i w ciągu ~20 minut serwer jest online. Co do częstotliwości padów - mam na dedyku skrypt który działa 24/7, zauważy każdy pad łącza/serwera i tych padów zwyczajnie nie widzę. Czasami coś się zdarzy przez kilkanaście minut na łączu, pare razy w ciągu tego roku zdarzały sie problemy z łączem na ~1h ale to jest nadal sla powyżej 99.9% Na koniec screenshot dla osób które mają wątpliwości co do jakości usług w netDC. P.S. Dzisiejsze problemy są (z tego co widzę) największymi w przeciągu ostatnich 11 mcy. Take problemy raz na rok, to nic wielkiego - każdemu może się zdarzyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marcinosr Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 Dzięki za opinie...jasne że problemy techniczne się zdarzają i zdarzac się będą...i to rozumiem....Dopytuje bo jak pisałem to mój start u nich i chciałem wiedziec czy nie zamieniam przysłowiowej "siekierki na kijek" (szczególnie że wszędzie gdzie nie klikam to pozytywne opinie mają a tu taki down) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 Na dedyku w MH był uptime ponad 300 dni. Chyba nawet rok walnął i dopiero teraz taka awaria. Nie wiem jak w netdc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seomajster 14 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 (edytowany) a tu taki down Kolego chyba widzisz wyraźnie, że mój serwer jest up kiedy inni mają problemy. Czyli problem nie dotyczy całej serwerowni. Czyli to nie jest mega poważna awaria-katastrofa. Taaaki down to miał pare lat temu [xxx] kiedy serwerownia była z tego co pamiętam ~24h off Edytowano Czerwiec 29, 2015 przez seomajster (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marcinosr Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 Widzę...tym bardziej ciekawe co się stało... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
boloo 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 Chyba z DNS-ami są jeszcze problemy. Serwery działają, ale strony się nie otwierają z żadnego z moich VPS-sów. A np. http://test.watchscript.pl/ pokazuje dla domen które mam na netdc: ERROR: Nie można rozwiązać nazwy domeny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marcinosr Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 Dobra wystarczy...moja cierpliwość ma swoje granice 6h awarii bez komunikatu o realnym czasie usunięcia usterki jest poniżej krytyki. Przepinam domenę - niestety moja przygoda z netdc skończyła się równie szybko jak się zaczęła Dziękuje wszystkim za opinie i komentarze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 Jasne pewnie każda firma prowadzi support na forach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marcinosr Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2015 Kamikadze tak gwoli wyjaśnienia... - na email nie odpowiadają - telefon jest albo zajęty albo rozłączają po kilku sygnałach - na swoim profilu fb przestali się odzywać - na stronie komunikatu brak o czymś zapomniałem? Uprzedzając wystarczyło: - napisać komunikat na stronie, profilu fb jak to robią inne firmy - nagrać informację na automacie - rozesłać email z komunikatem Do wyboru do koloru...dziś komunikacja z klientem jest naprawdę szeroka i myślałem że nie ma z nią problemu a tu proszę....Dziwie się jedynie tym wszystkim pozytywnym opinią które uzbierali... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
majkelfirst 34 Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2015 (edytowany) o czymś zapomniałem? Zapomniałeś o tym, że nie mieli internetu A tak btw to ta sama serwerownia czy jak, że dwie firmy padły jednocześnie (NETDC i BH) ? Edytowano Czerwiec 30, 2015 przez majkelfirst (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marcinosr Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2015 Mieli...ich łącze to jedno serwerowania drugie zresztą jest dzień po a nadal nie odpowiadają... Tak ta sama serwerownia oni jeszcze obsługują mintshost.pl z tego co się orientuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2015 MH jest częścią BH. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
protoplasta 25 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2016 (edytowany) Od rana leży shared podpięty pod ip 185.25.150.156. Support nie odpisuje tutaj na forum widzę też cisza, ale może ktoś wie co się dzieje? Chyba trzeba pożegnać się z netdc bo przez ostanie miesiące z żadną inną firmą nie miałem tylu problemów na głupim sharedzie. Edytowano Marzec 2, 2016 przez protoplasta (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
abovetherim 0 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2016 (edytowany) Niestety tez mnie dzisiejsza awaria dotknęła. Dodzwoniłem się ok 12 i usłyszałem tylko tyle, że w ciągu kilkudziesięciu minut powinna usługa zostać przywrócona. Host leżał 3 godz. od 3 do 6 i od 7.30 nadal leży. Support na ten moment wyłączył telefon Zero informacji odnośnie awarii. Co mnie podkusiło do przedłużenia w grudniu?! :/ Edytowano Marzec 2, 2016 przez abovetherim (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2016 Co mnie podkusiło do przedłużenia w grudniu?! :/ Ale co Ty myślisz, że inne hostingi nie padają? Ja takich nie znam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
protoplasta 25 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2016 Niestety w dniu dzisiejszym odnotowaliśmy dużą awarie ktora dotknęła serwer na której jest umieszczona Państwa usługa.Od momentu wykrycia usterki pracujemy nad rozwiązaniem problemu i przywrócenie działania usługi. Niby nic konkretnego, ale zawsze jakaś informacja. Oby tylko dane magicznie nie zniknęły. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
abovetherim 0 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2016 Wiem, że padają, ale w poprzednich przynajmniej wiedziałem co się dzieje, a tu w przypadku poważniejszych awarii jest cisza ze strony supportu i jego kanałów informacyjnych. Na poprzednich hostingach jakoś sprawniej szło usuwanie usterek i był lepszy kontakt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2016 Dzień dobry W dniu dzisiejszym na jednym z naszych serwerów doszło do awarii jednej z macierzy dyskowych. Część Klientów może odczuwać skutki tej awarii. Uszkodzeniu uległ system plików na którym zlokalizowane są dane witryn oraz kont pocztowych części użytkowników. Usterka nie dotyczy baz danych, które są przechowywane na odrębnej macierzy. Nasza ekipa od rana próbowała naprawić usterkę. Pomimo licznych działań naprawczych system w dalszym ciągu nie pozwala na wznowienie pracy usługi. Mając na uwadze wydłużający się czas niedostępności, podjęliśmy decyzję o przywróceniu kompletu danych do stanu z ostatniej kopii zapasowej – w zakresie poczty i www (macierz z bazami działa prawidłowo). Przykro nam, że nie jesteśmy w stanie jednocześnie odpowiadać na dziesiątki ticketów, odpisywać na forach, odbierać telefonów i jednocześnie naprawiać macierzy - wybraliśmy opcję skupienia się na naprawie. Traktujemy tą sytuację jako nauczkę na przyszłość i postaramy się o udoskonalenie kanałów komunikacyjnych na wypadek podobnych zdarzeń, choć na szczęście są one naprawdę wyjątkowe. Informujemy, że aktualnie prowadzone są prace synchronizacyjne stanu z ostatniej kopii zapasowej. Szacowany czas wznowienia pracy usług: do 2h. Tych Użytkowników, których dotknęły skutki awarii bardzo przepraszamy za powstałe niedogodności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2016 (edytowany) Informujemy, iż zakończono przywracanie kopii wykonanej w nocy z 29.02.2016 na 01.03.2016 i wszystkie usługi na objętym usterką macierzy serwerze już działają prawidłowo. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności. @chris880 - VPS nie ma związku z tym serwerem, prosimy o zgłoszenie do BOK ze szczegółami i sprawdzimy indywidualnie - usterka macierzy dotyczyła bowiem hostingu współdzielonego, a nie VPS'ów. Edytowano Marzec 3, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość marder Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2016 Informujemy, iż zakończono przywracanie kopii wykonanej w nocy z 29.01.2016 na 01.03.2016 Nie żebym się czepiał, ale trochę długa ta noc... Macie serwerownię za kręgiem polarnym? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2016 @marder - dzięki za spostrzegawczość W ferworze walki faktycznie wyszła długa ta noc Na szczęście po przywróceniu danych (z ostatniej nocy przed awarią) - usługi zaczęły działać prawidłowo. Data w poście powyżej skorygowana. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość www.hugoweb.pl Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2016 Halo, coś padło? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach