majster55 0 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 Witam, czy taka konfiguracja DNS'ów jest prawidłowa? domena.pl. NS ns1.domena.pl. domena.pl. NS ns2.domena.pl. ipv4.domena.pl. A 10.10.10.10 mail.domena.pl. A 10.10.10.10 domena.pl. A 10.10.10.10 ns1.domena.pl. A 10.10.10.10 ns2.domena.pl. A 10.10.10.15 *.domena.pl. CNAME domena.pl. ftp.domena.pl. CNAME domena.pl. www.domena.pl. CNAME domena.pl. domena.pl. MX (0) mail.domena.pl. 10.10.10.10 / 24 PTR domena.pl. mail.domena.pl. TXT v=spf1 a -all domena.pl. TXT v=spf1 a mx ip4: 10.10.10.10 -all Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czakoszek 12 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 (edytowany) Na pierwszy rzut oka, brakuje strefy SOA, w sumie też niepotrzebnie ustawiałeś TXT na mail.domena.pl Edytowano Październik 23, 2012 przez Czakoszek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
majster55 0 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 (edytowany) SOA record ttl 1d refresh 1h retry 1h expire 7d minimum 3h Wpis: mail.domena.pl. TXT v=spf1 a -all został usunięty, natomiast domena.pl. TXT v=spf1 a mx ip4: 10.10.10.10 -all poprawiłem na domena.pl. TXT v=spf1 a mx ip4: 10.10.10.10 ~all Mam problem z pocztą wychodzącą (smtp) z Outlook Express. Edytowano Październik 23, 2012 przez majster55 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
majster55 0 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 To może opiszesz ten problem, zamiast pisać o dnsach? ;-) A więc po zaparkowaniu domeny na serwerze VPS (home.pl) i konfiguracji rekordów, mam problem z wysyłaniem wiadomości korzystając z Outlook Express. Tylko z kontami założonymi na tym serwerze. Łączę się z internetem przez neostradę, porty w ustawieniach OE są dobrze ustawione. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 To podaj jeszcze domenę i ns-y bo jest to wymagane regulaminem tego działu. Kiedy to robiłeś? I jaki masz problem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 A może coś z tej poczty? Jakiś komunikat/zwrot cokolwiek Moim zdaniem problem leży po stronie serwera pocztowym (a dokładniej komunikacji client<->server) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
majster55 0 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 A może coś z tej poczty? Jakiś komunikat/zwrot cokolwiek Moim zdaniem problem leży po stronie serwera pocztowym (a dokładniej komunikacji client<->server) Właśnie nie wiem co jest grane, korzystając z webmail, wychodzi wszystko i wszędzie z OE już nie. To podaj jeszcze domenę i ns-y bo jest to wymagane regulaminem tego działu. Kiedy to robiłeś? I jaki masz problem? Zmiana dns'ów i parkowanie domeny była robiona wczoraj, a problem jest opisany wyżej. Komunikat błędu OE: Twój serwer nieoczekiwanie zakończył połączenie. Mogło być to spowodowane: nieprawidłową konfiguracją serwera, problemami z siecią lub długim okresem nieaktywności. Konto: 'domena.pl', Serwer: 'mail.domena.pl', Protokół: SMTP, Port: 587, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800CCC0F Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 Jak robisz ping mail.domena.pl to wyświetla Ci IP Twojego serwera? Na serwerze odpalony jest jakiś MTA z SMTP nasłuchującym na porcie 587? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
majster55 0 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 (edytowany) Port masz ustawiony na 587? - oczywiście, że tak Łączy się z dobrym hostem? - tak Jaki zwraca komunikat? Twój serwer nieoczekiwanie zakończył połączenie. Mogło być to spowodowane: nieprawidłową konfiguracją serwera, problemami z siecią lub długim okresem nieaktywności. Konto: 'domena.pl', Serwer: 'mail.domena.pl', Protokół: SMTP, Port: 587, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800CCC0F Jak robisz ping mail.domena.pl to wyświetla Ci IP Twojego serwera? - tak, wyświetla się poprawnie Na serwerze odpalony jest jakiś MTA z SMTP nasłuchującym na porcie 587? - tego właśnie nie wiem Przypadkiem nie jest to problem rekordu SPF? Edytowano Październik 23, 2012 przez majster55 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 SPF nie ma z tym nic wspólnego. Jakie masz MTA i pokaz jego konfigurację i sprawdź netstatem czy na porcie 587 coś nasłuchuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
majster55 0 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 (edytowany) Skonfigurowałem OE na innej jednostce na łączu neti gdzie potr 25 nie jest blokowany i bez firewalla. Problem jest ten sam, odbiera pocztę ale wysyła. Prawdopodobnie problem jest po stronie konfiguracji serwera. SOA record ttl 1d refresh 1h retry 1h expire 7d minimum 3h DNS record domena.pl. NS ns1.domena.pl. domena.pl. NS ns2.domena.pl. ns1.domena.pl. A 111.111.111.111 ns2.domena.pl. A 222.222.222.222 domena.pl. A 111.111.111.111 ipv4.domena.pl. A 111.111.111.111 mail.domena.pl. A 111.111.111.111 domena.pl. MX (10) mail.domena.pl. www.domena.pl. CNAME domena.pl. *.domena.pl. CNAME domena.pl. ftp.domena.pl. CNAME domena.pl. 111.111.111.111 / 24 PTR domena.pl. domena.pl. TXT v=spf1 a mx ip4: 111.111.111.111 -all ping mail.domen.pl wyświetla prowidłowy adres IP 111.111.111.111 Edytowano Październik 23, 2012 przez majster55 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 DNS nie ma z tym nic wspólnego. Tym netstatem masz sprawdzić na serwerze na jakich portach nasłuchuje i czy jest tam 587. Na serwerze też sprawdź logi MTA czy następuje połączenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość sixwishlist.com Zgłoś post Napisano Październik 23, 2012 Podaj domenę o wiele latwiej bedzie wszystko sprawdzic chyba ze ja gdzies przeoczylem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach