ksk 67 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2012 Czy ktoś ma dzisiaj jakieś problemy z peeringiem w Netii ? Na moje oko coś w stolicy siadło. Straty ze Sprint DC jak i ode mnie z Katowic po 90 % . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
alien 345 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2012 (edytowany) Od nas peering do Netii w porządku. Wymieniamy ruch z Netią w Katowicach. Testowane na lg.netia.pl . PING lg.netia.pl (77.252.0.36) 56(84) bytes of data. 64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=1 ttl=58 time=7.38 ms 64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=2 ttl=58 time=7.34 ms 64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=3 ttl=58 time=7.40 ms 64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=4 ttl=58 time=7.33 ms 64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=5 ttl=58 time=7.35 ms 64 bytes from 77-252-0-36.ip.netia.com.pl (77.252.0.36): icmp_req=6 ttl=58 time=7.38 ms --- lg.netia.pl ping statistics --- 6 packets transmitted, 6 received, 0% packet loss, time 5009ms rtt min/avg/max/mdev = 7.337/7.366/7.402/0.101 ms Poprawnie też widzimy zasoby osiągane via Netia. Edytowano Październik 22, 2012 przez alien (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2012 Dostałem sms od netii że to awaria masowa do 19 powinni się wyrobić z naprawą. Jak dobrze mieć BGP . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Październik 22, 2012 To jeżeli masz usługę w Netii to po co piszesz na forum ? Nie prościej dowiedzieć się u źródła, które notabene Ciebie poinformowało ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2012 Może po to, by dowiedzieć się czegoś od innych klientów tego samego usługodawcy prędzej niż sam usługodawca zdąży odpisać?... Ponadto i w drugą stronę to bardzo dobrze działa - inni klienci mogą potwierdzić swoje ewentualne problemy zaglądając na takie fora i widząc podobne wpisy. Poza tym uważam, że i sam usługodawca na tym trochę zyskuje - zamiast otrzymać "milion" zapytań klientów i wysyłać "milion" indywidualnych odpowiedzi, otrzyma i wyśle ich powiedzmy tylko kilkadziesiąt, a wszyscy pozostali dowiadując się o sprawie ze źródeł publicznych takich jak fora nie będą już usługodawcy marudzić z własnymi zgłoszeniami, a spokojnie dadzą mu pracować nad rozwiązaniem problemu. Moim zdaniem ma to swoje zalety. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Październik 22, 2012 To może zrobić oddzielną kategorię w stylu: "Operator is Down" i tak samo "Dyskusja o operatorach" itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach