kubapstrag 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Witam, od dłuższego czasu mam spore problemy z ncgroup. Mamy tam wykupiony serwer dedykowany z usługą Plesk i od 1 września mam nieaktywny klucz licencyjny przez co nie mam możliwości administrowania swoimi domenami. W poniedziałek rano dodzwoniłem się do administratora i ten prosił abym zamieścił w helpdesk odpowiednią informację, co też uczyniłem. Od tamtego czasu nic się nie zmieniło, nie mam żadnego kontaktu z administratorem. Od poniedziałku nikt nie odbiera telefonu, na helpdesk zgłoszenie jest nieruszone, nawet na mejla nikt nie odpowiada. Czy ktoś z Was boryka się z podobnymi problemami z tą firmą ? Może macie jakiś pomysł jak jeszcze mógłbym się z nimi skontaktować ? Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bzikmik 10 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Możesz się do nich przejechać do biura jeżeli mieszkasz niedaleko skoro nawet telefon nie daje rady. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kubapstrag 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Możesz się do nich przejechać do biura jeżeli mieszkasz niedaleko skoro nawet telefon nie daje rady. biorę to pod uwagę, ale jednak mam kawałek drogi do Łodzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bzikmik 10 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 biorę to pod uwagę, ale jednak mam kawałek drogi do Łodzi Generalnie jest to taka budżetowa serwerownia także niestety nie spodziewaj się specjalnego poziomu supportu czy warunków. Być może gdybyś był na miejscu, podpisywał jakąś umowę kolokacji to mógłbyś liczyć na lepszy kontakt albo jakiś bezpośredni telefon do kogoś. Nie wiem ile zmienili przez ostatnie 5 lat ale widać pewne rzeczy zostały po staremu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kubapstrag 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2012 do tej pory nie miałem takich problemów, ale teraz po prostu przechodzą samych siebie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach