Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kubapstrag

ncgroup - pomoc techniczna

Polecane posty

Witam,

 

od dłuższego czasu mam spore problemy z ncgroup. Mamy tam wykupiony serwer dedykowany z usługą Plesk i od 1 września mam nieaktywny klucz licencyjny przez co nie mam możliwości administrowania swoimi domenami. W poniedziałek rano dodzwoniłem się do administratora i ten prosił abym zamieścił w helpdesk odpowiednią informację, co też uczyniłem. Od tamtego czasu nic się nie zmieniło, nie mam żadnego kontaktu z administratorem. Od poniedziałku nikt nie odbiera telefonu, na helpdesk zgłoszenie jest nieruszone, nawet na mejla nikt nie odpowiada.

 

Czy ktoś z Was boryka się z podobnymi problemami z tą firmą ? Może macie jakiś pomysł jak jeszcze mógłbym się z nimi skontaktować ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz się do nich przejechać do biura jeżeli mieszkasz niedaleko skoro nawet telefon nie daje rady.

 

biorę to pod uwagę, ale jednak mam kawałek drogi do Łodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

biorę to pod uwagę, ale jednak mam kawałek drogi do Łodzi

 

Generalnie jest to taka budżetowa serwerownia także niestety nie spodziewaj się specjalnego poziomu supportu czy warunków. Być może gdybyś był na miejscu, podpisywał jakąś umowę kolokacji to mógłbyś liczyć na lepszy kontakt albo jakiś bezpośredni telefon do kogoś. Nie wiem ile zmienili przez ostatnie 5 lat ale widać pewne rzeczy zostały po staremu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×