Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
nexusv5

mzone - nowe zamówienie i stan anulowano.

Polecane posty

Witam,

Po przetestowaniu usługi mzone one zdecydowałem się na jej opłatę. W tym celu wypełniłem formularz, wybrałem darmową subdomenę i sprawdziłem swoje dane. Następnie zamówienie zaakceptowałem.

Jednak nie zawsze mogę opłacić zamówienie tuż poz jego złożeniu. Kiedy chciałem dziś po południu je opłacić (wybrałem przelew) po zalogowaniu się do panelu klienta zobaczyłem stan: anulowano. (jednak saldo nadal wskazuje 60.00zł). Czy w takim przypadku mogę opłacić usługę czy muszę ją zamówić na nowo? Zdziwił mnie fakt że została anulowana przez kilka godzin po założeniu, a nie po odczekaniu np 72 godzin.

Bardzo proszę o radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

Po przetestowaniu usługi mzone one zdecydowałem się na jej opłatę. W tym celu wypełniłem formularz, wybrałem darmową subdomenę i sprawdziłem swoje dane. Następnie zamówienie zaakceptowałem.

Jednak nie zawsze mogę opłacić zamówienie tuż poz jego złożeniu. Kiedy chciałem dziś po południu je opłacić (wybrałem przelew) po zalogowaniu się do panelu klienta zobaczyłem stan: anulowano. (jednak saldo nadal wskazuje 60.00zł). Czy w takim przypadku mogę opłacić usługę czy muszę ją zamówić na nowo? Zdziwił mnie fakt że została anulowana przez kilka godzin po założeniu, a nie po odczekaniu np 72 godzin.

Bardzo proszę o radę.

 

Nie sądzisz kolego że taką sprawę powinno się załatwić w BOK firmy mzone, a nie na ogólnodostępnym forum hostingowym ? :) Przecież to Twoja indywidualna sprawa. Masz maila, helpdesk - użyj ich :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mzone BOK ma :)

 

Po prostu system billingowy jest tak zrobiony, że nie przewiduje opóźnionych wpłat (za granicą wszyscy płaca kartą lub Paypal, więc problem nie istnieje), jest to po prostu BUG oprogramowania. Już dość dawno zgłaszaliśmy to do wydawcy skryptu.

 

Chyba założyłeś już ticket bo widziałem podobny problem na helpdesku, zamówienie zmieni swój stan automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×