Skocz do zawartości
kcp

[Dyskusje] Mintshost.pl

Polecane posty

ważne iż już leci ci rekompensata , nikt nie powiedział iż w tym czasie będzie działać vps ;) w końcu to za darmo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koniec tego dobrego. Temacik chwilowo zamykamy. Jak będzie awaria zamieciona, to właściciel poprosi o otwarcie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

@lanceq masz na myśli tą awarię co od dwóch stron litania jest pisana?

 

W sumie to niezły czas od niedzieli do piątku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Temat jest ponownie otwarty. Dziękujemy za usunięcie następnego.
Przyznajemy się do awarii jaka miała miejsce - obecnie wszystkie usługi powróciły do poprawnej pracy.
Zapewniamy, że taka sytuacja nie będzie miała więcej miejsca.
Każda osoba poszkodowana otrzymała odpowiednią rekompensatę.

Pozdrawiam,
Mintshost

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Zapewniamy, że taka sytuacja nie będzie miała więcej miejsca.

 

Z czego owe zapewnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i jestem nowym użytkownikiem, ale mimo to mam prawo do wyrażenia własnej opinii na temat usług tejże firmy, czyli Mintshost.

Zacznę od tego, że korzystam z ich usług od dość dłuższego czasu, a dokładnie od 2 miesięcy. Mam wiele do powiedzenia na ich temat. Nie zaprzeczę, że jestem bardzo zadowolony z nich. Ceny są jak najbardziej adekwatne do jakości. Każdy oczekuje kosmicznej usługi, na miarę ATMAN'a za takie ceny. Nie mogę patrzeć na takich ludzi, dlatego rzadko kiedy przebywam na WHT. Chore jest to, że każdy musi siedzieć i ciągle kogoś hejtować. Wiem, że to złe znaczenie, ale na to wygląda. Bywa również na innych forach.

Niepodważalne jest to, że ta firma ma świetny support, z którym idzie się dogadać, jak i zarówno pomogą w rozwiązaniu problemu w dowolnym zakresie. Czy to awaria, czy jakiś problem z działaniem, to nie ma znaczenia. Nie śmią nawet odrzucić prośby o pomoc.

Jestem przekonany, że mają całkiem łagodny regulamin. Jeśli dojdzie do jakiejś awarii 1-dniowej, to oni udzielają rekompensatę w postaci 30 dni. Czy inne firmy tak dobrze traktują swoich klientów? Moim zdaniem nie.

Kolejna sprawa to taka, że użytkownicy jak wiadomo, mają swoją firmę i muszą niszczyć na siłę konkurencję, by zostawić dla siebie klientów. Wiadomo... Kradzieje klientów, hehe. No nie, to był taki żart. Jestem świadom tego, że każdy musi zarobić na chleb i picie dla rodziny, ale bez przesady. Nie zauważyliście tego, że każdy non stop siedzi na tym forum i dla własnych korzyści usiłuje każdego udupić, by potem firma upadała? Pomyślcie stokrotnie zanim wyrazicie własną opinię na temat Mintshost.

To wszystko, przepraszam, że tak się rozpisałem i musicie tyle przeczytać. Życzę miłego wieczoru.

 

 

 

Z poważaniem Radek :)

 

Edytowano przez Oreo (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taki mały OT zrobię = 2 miesiące to jest niewielki czas korzystania z usługi....

Wystarczająco długi, żeby przekonać się o tym, że firma jest warta uwagi :)

 

Edytowano przez Oreo (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm
Zacznę od tego, że korzystam z ich usług od dość dłuższego czasu, a dokładnie od 2 miesięcy.

 

proszę cię... są jakieś granice ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nrm, już lepiej się nie wypowiadać w tym temacie bo zostaniesz kim ?

 

 

 

Wiadomo... Kradziejem klientów

 

:D:D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam analizując co się dzieje w mintshost że firma szybko się rozwija. Wszelkie problemy jakie od grudnia napotkałem zostały rozwiązane i pozytywnie zrekompensowane. Młoda firma ale z dobrym pomysłem na siebie. Teraz to firma z dobrą ofertą ale ciągle się ucząca, jednak dobrze jej rokuje jeśli to co już teraz jest ok będzie ok nadal a reszta ulegnie dalszej poprawie. Dałem im szansę i biorąc pod uwagę swoje doświadczenie z innymi firmami od ponad 10 lat sądzę że z odrobiną wyrozumiałości zagoszczę w mintshost na długo.

Nie ma co oceniać firm młodych po awariach a właśnie po tym jak z nich wychodzą, jak rekompensują klientom problemy, czy na przyszłość nie popełniają tych samych błędów.

W necie sporo start-upów które mają o wiele większe problemy. Tu spokojnie można korzystać z usług tylko trzeba trochę zrozumienia.

Podsumowując: przy ostatnich awariach z odpowiednim podejściem mnie jako admina VPS nie poniosłem strat a rekompensata ze strony mintshost była zadowalająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Szczerze polecam firmę hosingową mintshost.pl. Firma ma solidnych pracowników, którzy są zawsze chętni do pomocy i najważniejsze, że zawsze wiedzą jak pomóc. Mam w tej firmie wykupione dwie usługi i szczerze zastanawiam się nad następną. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Mintshost oferuje bardzo niskie ceny za bardzo dobrą jakość, czego chcieć więcej? Strony, forum i teamspeak, działają bez zarzutów, to, że raz na rok padły serwery (zdarza się każdej firmie), a usterka została naprawiona w 1 dzień, po czym w ramach rekompensaty otrzymałem 30 dni gratis, świadczy tylko o nich bardzo dobrze :) Jeszcze raz serdecznie polecam i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hahaha nagle zarejestrowało się 2 jedno-postowców i po takie dużej wpadce i aferze, propsują firmę... :lol:

 

Niech jakiś moderator sprawdzi IP i maile panów <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że jestem stałym klientem Mintshost i mam prawo do wyrażania własnej opinii, hę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już tak im nie słodźcie awaria była i w sumie nie mała to że wy jesteście szczęśliwi bo dostaliście od firmy prezenty.

Nikt nie napisał tu o jednej najważniejszej rzeczy że większą część udało się odzyskać ale też pewnej części NIE ....

Ja jestem w tych osobach co danych z kopi zapasowej nie udało się odzyskać i co mam powiedzieć?

A tyle że uratowała mnie moja kopia nikt z was zapewne nie był by zadowolony na moim miejscu ile osób jeszcze straciło dane tego nie wiadomo..

Co do rekopensaty fakt otrzymałem i to zapewne wiele większą niż wy, nie powiem że jestem jakoś zadowolony z tego wszystkiego mam jedynie nadzieję że firma wyciągnie wnioski i nie popełni tych błędów co popełniła trzeba żyć dalej ale uraz zostaje tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krk masz jakiś problem? to teraz jak się ktoś dopiero co zarejestruje na forum, bo chce dać opinię, jest uznawany za 1 osobę która podszywa się za 5, osobę wynajętą ? Proszę Was.. ogarnijcie się... chłopaczki.

 

btw. niech jakiś moderator da warny za offtop.

Edytowano przez ognisty (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę tu sporo profesorów psychologii i analityki ;-)
Mi jednak to wygląda na ocenianie wiarygodności postów kierując się własnymi emocjami.

Ochłońcie trochę.

Ja napisałem swoją opinię szczerze a jak przeczytacie uważnie, to zrozumiecie że wg mnie firmę trzeba oceniać adekwatnie co do czasu jaki jest na rynku.

Myślę że nawet najwięksi fachowcy nie są w stanie zrobić nowego produktu który będzie działał bez problemów.
Ja wierzę jednak że mintshost bierze dość szybko lekcje z tego co było źle i to się liczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez
Widzę tu sporo profesorów psychologii i analityki ;-)

Mi jednak to wygląda na ocenianie wiarygodności postów kierując się własnymi emocjami.

Ochłońcie trochę.

Ja napisałem swoją opinię szczerze a jak przeczytacie uważnie, to zrozumiecie że wg mnie firmę trzeba oceniać adekwatnie co do czasu jaki jest na rynku.

Myślę że nawet najwięksi fachowcy nie są w stanie zrobić nowego produktu który będzie działał bez problemów.

Ja wierzę jednak że mintshost bierze dość szybko lekcje z tego co było źle i to się liczy.

 

Ja mam nadzieję że bierze :). Jestem ich klientem i nie życzę im złego ;). Po prostu opinie nie daje się tutaj a http://www.webhostingtalk.pl/opinie i jak już to możnaby podać adres do swojej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×