Infinity Tech 8 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 A darowanemu koniu nie zagląda się w zęby. Tylko że ten 'koń' [tu: usługi mintshost] nie jest darowany, czyli nie jest darmowy. Więc złe jest, co napisałeś za darmo, jest tanio, ale nie za darmo. ----- No ale faktycznie, może ja za wiele nie odczułem, ale kurde myślę teraz po opiniach, że faktycznie, jakość może się psuje. A może to tymczasowe? A może to tylko jeden dedyk taki słaby? A może to, tamto, a może sramto? Pożyjemy, zobaczymy. Na razie nie wbijajmy tego gwoździa do trumny. PS. Akurat pogrzeby to moja branża, i co mogę dodać - trumny już dawno nie są na gwoździe, a na plastikowe kluczyki eleganckie. I tak śmiechem-żartem, jak MintsHost.pl umrze, to ja zaklepuję pochówek! Ale tak na serio, moim zdaniem, dajmy jeszcze czas Michałowi - niech się wykaże ;]. 4 postowcu przestań tu słodzić firmie ... jakie to jest żałosne , już widzę jak zadowolony klient trafia na to forum a w zasadzie jest zadowolony i pozytywnie nastawiony w czasie awarii ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shibby 54 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 (edytowany) @up jakbys korzystal z vpsa tylko do przegladania stron to tez by ci bylo wszystko jedno. Niestety niektórzy bardzo na tej awarii tracą. Ciekawe ile za taki przestuj policzy sobie wujek Google :/ Edytowano Styczeń 22, 2013 przez shibby (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxxMazaKxxx 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Co prawda, to prawda. Do końca nie jestem zadowolony - ale w sumie... ja tam tylko do neta go potrzebuję, to może i mi to lotto . Ale przecież co jak co - 99.9% to nie 100%. Zobaczymy, co będzie za kilka miesięcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shibby 54 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 ja napewno nie zobaczę. Już kupiłem drugi VPS i czekam na realizację zamówienia. A jeszcze tak zapytam: ile mieliście tam VPSa? Bo gdy ja zamawiałem i uruchomienie jego trwało dni 2 dni napisałem zgłoszenie z pytaniem "kiedy będzie i czemu to tyle trwa" to dostałem odpowiedź (cytuję): "Serwer dzisiaj zostanie utworzony. Dlaczego dzisiaj? Chcemy uruchomić Pana VPSa na nowym serwerze dedykowanym. Nie chcemy stosować Oversellingu:)" Tam był 8-core AMD 3,1GHz. To ile na tym nowym serwerze powstało już VPSów? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 co Ty piszesz ?klient jest winny że wybrał usługi jakiejś firmy ? jak kupisz buty i Ci pękną, to wyrzucisz na śmietnik czy złożysz reklamacje ? No oczywiście. A kto ma ponosić winę, że kupił trampki na bazarze od ruskich? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 ja napewno nie zobaczę. Już kupiłem drugi VPS i czekam na realizację zamówienia. A jeszcze tak zapytam: ile mieliście tam VPSa? Bo gdy ja zamawiałem i uruchomienie jego trwało dni 2 dni napisałem zgłoszenie z pytaniem "kiedy będzie i czemu to tyle trwa" to dostałem odpowiedź (cytuję): "Serwer dzisiaj zostanie utworzony. Dlaczego dzisiaj? Chcemy uruchomić Pana VPSa na nowym serwerze dedykowanym. Nie chcemy stosować Oversellingu:)" Tam był 8-core AMD 3,1GHz. To ile na tym nowym serwerze powstało już VPSów? Podajesz jedynie procesor, podczas gdy tak na prawdę nie wiesz w czym dokładnie problem. Równie dobrze problemem mogła być ilość IOPS, lub brak pamięci RAM. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 @up jakbys korzystal z vpsa tylko do przegladania stron to tez by ci bylo wszystko jedno. Niestety niektórzy bardzo na tej awarii tracą. Ciekawe ile za taki przestuj policzy sobie wujek Google :/ K..urde ludzie.. To jak tracisz na każdej awarii to zainwestuj w rozwiązanie, które zapewni Ci lepszą dostępność usług. Tyle, że wtedy nie zapłacisz 20 zł, a przykładowo 2000 miesięcznie. Jak widze takie jęki, to mi się nożyk wielofunkcyjny w kieszeni otwiera.. siekiera w nim już naostrzona, a karabin maszynowy załadowany.. Tracisz miljony? To do cholery jasnej zabezpiecz się przed awariami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A bo było 100 ludzi na zabawkowym TS, a teraz jest 59,5. A bo miałem SERWEROWNIE CSów i grało dziesiątki, a teraz jest 5. Nie rozumiecie, że jak macie tak dochodowe biznesy, gdzie podczas godziny awarii tracicie tysiące, to potrzeba czegoś więcej niż vpsa za 20 zł? Potem płacz i stronami w tematach pitolenie jak to źle... Jeszcze wyślijcie do nich list pożegnalny z informacją o samobójstwie. Skoczcie z parteru, utopcie się w łyżce zupy.. Zróbcie cokolwiek, tylko przestańcie już pitolić. Zapewne po ogarnięciu awarii właściciel Miętki się tu odezwie. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Ja mam od 2 tygodni, w sumie też musiałem czekać, najprawdopodobniej przez błędy w hyperVM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 ja napewno nie zobaczę. Już kupiłem drugi VPS i czekam na realizację zamówienia. A jeszcze tak zapytam: ile mieliście tam VPSa? Bo gdy ja zamawiałem i uruchomienie jego trwało dni 2 dni napisałem zgłoszenie z pytaniem "kiedy będzie i czemu to tyle trwa" to dostałem odpowiedź (cytuję): "Serwer dzisiaj zostanie utworzony. Dlaczego dzisiaj? Chcemy uruchomić Pana VPSa na nowym serwerze dedykowanym. Nie chcemy stosować Oversellingu:)" Tam był 8-core AMD 3,1GHz. To ile na tym nowym serwerze powstało już VPSów? Mi tam uruchamiali jakoś około 2h jak został uruchomiony dostałem nawet telefon że już działa. Serwer miałem od jakiś 2-3 tyg coś koło tego na początku masa problemów po 3 dniach wszystko jakoś ruszyło i było ok miałem nawet napisaną rezygnację do wysłania ale że wszystko było później ok to nie wysyłałem dziś poszła oficjalna rezygnacja pliki z kopi z niedzieli też już lądują na nowym vps z tą firmą nie chcę mieć już nic wspólnego napisałem też o zwrot kasy bo serwer miałem opłacony z góry na pół roku ciekawe jak firma i Michał podejdzie do tego zobaczymy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxxMazaKxxx 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Podajesz jedynie procesor, podczas gdy tak na prawdę nie wiesz w czym dokładnie problem. Równie dobrze problemem mogła być ilość IOPS, lub brak pamięci RAM. Albo zmęczony pod koniec dnia sam sobie dorabiam, albo Ty nie dowidzisz... Przecież ktoś napisal [strona wstecz], że dzwonił do Michała i wysypała się macierz dyskowa . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 (edytowany) . Po prostu uwielbiam czytać płacze osób, które kupiły budżetowego VPS'a za 19 zł i oczekują od niego SLA na poziomie 100%, reakcji na awarie do kilkunastu sekund i pewno jeszcze sztabu ludzi do ewentualnej naprawy, którzy są zwarci i gotowi z śrubokrętami w ręku i czekają na zielone światło . Miłosz bardzo ładnie to podsumował. Ludzie - skoro wymagacie od usługi JAKOŚCI to ZAPŁAĆCIE za nią. Jeśli wymagasz od butów tego, żeby były wygodne to nie kupujesz trampek za 9 zł na bazarze od ruskich (nrm ). Czego wy się spodziewacie? Skoro Mintshost mają awarię to chyba logiczne, że pracują nad jej usunięciem, to nie jest tak że pan Michał na monitorze widzi, że cała jego infrastruktura leży to sobie jeszcze skoczy na jakąś kawę i ciastko, a jak wróci to się zabierze do roboty... Zero jakiegokolwiek zrozumienia. Usługa działała dobrze przez wszystkie poprzednie dni, nagle spotkała ją pierwsza awaria i już gromy z jasnego nieba lecą w kierunku firmy. Nie, nie mam w mintshost obecnie VPS'a, nie bronie tej firmy i sytuacja jest mi mocno obojętna. Nie zmienia to faktu, że jak zawsze miliony zł strat liczą osoby, które nie są w stanie wydać nawet kilku procent z tych "milionów" na utrzymanie swojej żyły złota. Edytowano Styczeń 22, 2013 przez Archi (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Albo zmęczony pod koniec dnia sam sobie dorabiam, albo Ty nie dowidzisz... Przecież ktoś napisal [strona wstecz], że dzwonił do Michała i wysypała się macierz dyskowa . Aj, masz rację. Odpisywałem tylko na ten konkretny post, zamiast zajrzeć stronę wcześniej, mój błąd Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 co Ty piszesz ?klient jest winny że wybrał usługi jakiejś firmy ? jak kupisz buty i Ci pękną, to wyrzucisz na śmietnik czy złożysz reklamacje ? Klient jest winny temu, że wybrał usługę nieadekwatną do jego oczekiwań. @up jakbys korzystal z vpsa tylko do przegladania stron to tez by ci bylo wszystko jedno. Niestety niektórzy bardzo na tej awarii tracą. Ciekawe ile za taki przestuj policzy sobie wujek Google :/ Maluch też jest samochodem. Kosztuje niewiele, wygodniejsze to niż stumilowe buciki, a nawet i rower. Do pewnych zastosowań idealnie się sprawdzi. Np. do dojeżdżania sobie do kościółka na niedzielną mszę. Jak nie odpali, ewentualnie nie będzie w stanie podjechać pod zalodzoną górkę to trudno; pójdzie się najwyżej na następną godzinę i tyle. Jednak nikt o zdrowych zmysłach nie będzie używał go w takich zimowych warunkach do dojazdu do pracy ze ścisłym reżimem czasowym. Użyje samochodu, do którego ma jako-takie zaufanie, że nie ugrzęźnie, nie stanie w polu itp., bo jednak coś tam ten ABS, kontrola trakcji i inne bajery dają. Tak samo tutaj - jeśli ktoś potrzebuje to stricte do zabawy, to mu starczy i nawet owa awaria nie będzie taka straszna. Natomiast jeśli ktoś wiąże z usługą poważne plany biznesowe, to musi rozejrzeć się za innym typem usług. Normanos fajnie odpisał na bucikową aluzję. I ma rację. Bo pójdziesz sobie do sieciówki, widzisz buciki za NN zł. Pójdziesz na bazarek, to znajdziesz podobne, jak nie takie same za dużo mniej. W jednych i drugich da się chodzić. Z tym, że owa sieciówka w tej wyższej cenie ma też kalkulację m.in. tego, że musi zająć się gwarancjami (nierzadko wymieniając na nowe), a rynkowy sprzedawca stwierdzi, to twój problem i że mało go to interesuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 w sumie macie rację, w regulaminie piszę o dostępności usług na poziomie : 97,995% więc jeżeli nie został przekroczone to zero tematu, a jak przekroczone a 30 dni gratis dla niektórych to za mało na odrobienie milijonów $$ to ja nic nie doradzę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Chcesz miec jakość ? PŁAĆ ! MA BYĆ PŁACONE ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shibby 54 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 @Miłosz powiem ci ze marmy z ciebie moderator, bo nie takiego słownictwa się od moderatora oczekuje. Czy ja gdzieś napisałem, że tracę $$$? Strony sa moje prywatne, nie mam interesu, nie zarabiam na nich. Tracę poprostu oglądalność i ranking google. Tak więc swoje wypociny i płacze (bo mam wrażenie że to ty a nie my płaczesz). Wkurzają mnie cwaniaczki piszący o trampkach, maluchach itd. Jesteście zbyt leniwi, by przeczytać cały temat zanim zabierzecie głos? Po co ... przeciez można skomentować tylko ostatni post prawda? Nie wiecie o co tak naprawdę tyczy się dyskusja to stfu. Tu nie chodzi o to, że obiecywano nam kokosów (buty nike czy mercedesa) a dostaliśmy wmiot za 19zł miesięcznie (trampki czy malucha). Serwer jako serwer chodzi super. Szybko, wydajnie i z pełna przepustowością 100Mbps. Moja strona po przeniesieniu z hostingu na VPSa mints`a dostała 10-krotnego kopa. Powtarzam nie w tym sęk. O co tak naprawdę chodzi napisał pięknie kolega @RafoX w poście #77 na czwartej stronie. Chodzi o podejście do klienta: bzdurne i głupie odpisywanie na zgłoszenia lub zlewanie klienta przez x-naście godzin. Zero informacji, że w ogóle jakikolwiek problem istnieje. I to to mnie osobiście zraziło i zmusiło do szukania sobie innego (droższego) miejsca. Co do SLA to w jakim okresie mam na niego patrzeć? VPSa mam równe 10dni uruchomionego z czego 2dni moje usługi na nim nie działają. Jaki mam SLA? 80%? Tutaj wszyscy mądrzy i uhahani po pachy, szydzą z tych co kupili mintshosta. Czemu w temacie o mojej proście odnośnie VPSa nikt z Was (tych uhahanych) nie podał konkretnego i sprawdzonego VPSa? Ha bo sami takiego nie znacie ;P Za to "jodłować" na forum potraficie wybitnie. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Już komuś kiedyś to pisałem ale się powtórzę: NAPIJ SIĘ PAN I IDŹ PAN SPAĆ !!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Tutaj wszyscy mądrzy i uhahani po pachy, szydzą z tych co kupili mintshosta. Czemu w temacie o mojej proście odnośnie VPSa nikt z Was (tych uhahanych) nie podał konkretnego i sprawdzonego VPSa? Ha bo sami takiego nie znacie ;P Za to "jodłować" na forum potraficie wybitnie. A może nikt nie znał nic sprawdzonego i konkretnego w cenie ~25zł/mc? 300zł rocznie za vpsa to jest jakiś mało ponury żarcik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shibby 54 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 @Pawel_15 - kolejny nabijacz postów z mądrą radą - witamy @ZooMpl - problemy z czytaniem czy jak? Pozwól, że zacytuję sam siebie by ci odświeżyć pamięć: Cena owszem jest ważna i raczej wolałbym się zamknąć w 300zl brutto za rok. Jeżeli jednak parametry hostingu/vpsa będą naprawdę wyjątkowe to jestem w stanie zapłacić więcej. gdybym znał rynek VPSów to bym nie zakładał tematu. 300zł nie było ceną zaporową. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 430zł już było kwotą która Ci raczej nie odpowiadała, wnioskując po tym co pisałeś, to wychodzi ok. ~35zł miesięcznie, interesował Cię wówczas wariant pośredni, więc cena miesięczna jaka Cie interesowała wynosiła pewnie koniec końców 30zł/mc, co dawałoby 360zł rocznie. Jeśli mówimy o jakości, to musiałbyś te cenę pomnożyć przez trzy bądź nawet i cztery, zależnie od firmy To jest oczywiście tylko moja ocena, znajdzie się wiele firm które dadzą więcej za mniej, a szukać sensownego zysku z tego dla firmy można ze świecą w ręku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 (edytowany) Co do SLA to w jakim okresie mam na niego patrzeć? VPSa mam równe 10dni uruchomionego z czego 2dni moje usługi na nim nie działają. Jaki mam SLA? 80%? SLA wylicza zwykle usługodawca w jakiejś skali (miesiąca? roku? nie znalazłem tego na stronie mintshost). W skali działania hostingu, nie działania Twojej konkretnej usługi (tj. od momentu jej aktywacji). Tak na marginesie, narzekasz na "cwaniaczków", co porównują hosting do samochodu, podczas gdy (wbrew pozorom) to jedno z trafniejszych porównań. Możesz kupić ten sam samochód za 50 tysięcy i za 20-25 tysięcy, lecz w tym drugim przypadku powinieneś się dużo poważniej zastanowić nad tym dlaczego samochód jest o połowe tańszy. Pojeżdżą oba, pytanie tylko który jak długo. Tutaj jest tak samo. Usługodawca nie oferuje Ci serwerów "ot tak, bo ma". Maszyna, na której trzyma się VPSy też kosztuje - sprzęt kosztuje, prąd kosztuje, łącze kosztuje, utrzymanie kosztuje. Nie wspominając już o awarii i o podejściu do klienta - jeśli VPS jest podejrzanie tani, warto się zastanowić nad tym DLACZEGO jest tani. Lub nieco jaśniej: ile takich vpsów firma musi "upchnąć" na jeden fizyczny serwer, żeby im się zwróciło. ZooMpl ma rację - ostatnio najpopularniejsze na tym forum są budżetowe rozwiązania, ale od budżetówki się zwyczajnie nie wymaga wiele. I akurat tutaj dotyczy to również takich rzeczy jak dostępność, reakcja na awarie i wsparcie techniczne. Wielkie korporacje, które zarabiają na swoim biznesie miliony stać na dedykowany support, większą bezawaryjność i na poświęcenie czasu na odpowiedź klienta. Jednoosobową firmę sprzedającą budżetowe rozwiązania - nie. Edytowano Styczeń 22, 2013 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxxMazaKxxx 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Ty, ale i mnie tu już zaczyna denerować... 21:33 a jeszcze VPSa nie ma . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Usługodawca ma 24 godziny na ogarnięcie awarii, ja zauważyłem awarię rano. Jak nie będzie VPS rano to dzwonię znowu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hippo 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 Własnie otrzymałem odpowiedź na dzisiejszy ticket. Witam,Z powodu problemów technicznych otrzymują państwo 30 dni rekonpensaty.Nowe dane zostaną wysłane na adres e-mail.PrzepraszamyMintshost więc jak dla mnie rekompensata jest aż nadto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kszysiu 136 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2013 A usługi wróciły czy nadal nic? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach