Skocz do zawartości
kcp

[Dyskusje] Mintshost.pl

Polecane posty

Gość

@shibby, część kodów którymi ja dysponuję nie znajdują się na stronie ultimahost. Te znane mi znajdują się w wątku z opiniami dot. ultimahost.

 

Pisząc o panelu myślałem o darmowym virtualminie, z którego mam ostatnio przyjemność korzystać.

 

 

Pisałem do Ciebie, sprawdź dokładnie http://www.webhostingtalk.pl/index.php?app=members&module=messaging :-)

Ewentualnie prześlij kontakt mailowy do siebie do mnie na pw, lub inny (gg, cokolwiek).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@shibby przynajmniej dostałeś jakąś odpowiedź :D bo ja bym g* wiedział gdybym nie czytał forum do tej pory żadnej odpowiedzi na ticket

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ehm mineło kolejne 1,5h czyli lacznie 5h i nadal dupa blada :( Wiesz skoro mintshost to firma jednoosobowa to cięzko być szefem, adminem, helpdeskiem i konsultantem jednocześnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Jak na razie brak odpowiedzi na Ticket. Zadzwonię raz jeszcze i powiem co wynikło z rozmowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przestańcie już.. nie płacicie tysięcy miesięcznie żeby wymagać odpowiedzi w 30 minut i SLA 99,999..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt Wam nie przystawił pistoletu do głowy i kazał kupować w tej firmie usługi. Wybraliście ją więc jesteście sami sobie winni. Przesadzacie , że każdą informację tu wypisujecie ... czekajcie na odpowiedź od firmy w końcu awarie zdarzają się każdemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miłosz ty przestań. Sobota godzina ok 22giej - pierwsza awaria VPSa. Wszystko wróciło do normy ok 11tej w niedzielę. Przestuj = 11h.

Poniedziałek ok 22:00 kolejna awaria. Zgłoszenie wysłane o 7:00. Tak więc od zgłoszenia mineło prawie 6h można rzec bez odpowiedzi zaś cały VPS nie działa już blisko 15h. Wylicz więc sobie SLA w ciągu ostatnich 2-3 dni. VPS więcej nie działa niz działa!

 

Najbardziej wkurza to, że nie ma się dostępu do danych by ściągnąć sobie obecną kopię bazy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupujecie vps w cenie ( rocznej ) gdzie w innych firmach samo ip tyle kosztuje ( rocznie ) i oczekujecie niezawodności rzędu ATMANA?

Awaria jak awaria zdarza się , oni są resellerami BH więc też za dużo nie pomogą.

Myślę iż to będzie kwestia analizowania kolejnych zakupów przez klientów czy nie lepiej dołożyć i mieć większą gwarancje niezawodności czy nawet odpowiedzi suportu. Uważam iż pomoc techniczną poznaje się jak reagują na awarie i o nich powiadamiają, bo awarie się zdarzają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Napisałem SMS. Dowiedziałem się tylko tyle:

Więcej info jak naprawimy - gdy pytałem się co dokładnie poszło.

Każdy dostanie 30 dni rekompensaty - kuszące..

Prace trwają.

 

Czyli jak na razie nie wiem nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

echhh padło i wstać nie ma zamiaru :( no nic trudno koniec pracy trzeba iść do domu i szukać jakiegoś awaryjnego VPS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Kusiła ta cena a teraz macie problem bo firma zastosowała maksymalny overselling? Ojjj... :)

 

Trzeba było najpierw przekalkulować dlaczego firma ma tak tanio a i te zniżki 50% ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja osobiście miałem tylko ts3 na ~50 osób sami znajomi więc raczej to zrozumieją :P ale reszcie współczuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to ze cos jest tanie nie oznacza ze jest/ma byc gorsze niz u sprzedawcy ktory za to samo rząda 2x, 3x wiecej.

 

Np taki potentat jak OVH miał kiedyś bardzo niesympatyczną wpadkę, ktorej nie pozostałem obojętny. Otóż rozjechały im się vhosty i przez 3 dni po wpisaniu adresu mojej strony pojawiały się naprzemiennie różne strony pornograficzne i parę innych jeszcze. Dodatkowo trafiłem na czas święta zmarłych. Jak się okazało wszystkie te strony posiadały ten sam publiczny IP tak więc loterią było jaka strona mi się pojawiła. Zdajecie sobie sprawę jaki to był dla mnie i mojego hostingu cios?

Nie ma więc reguły. Duży czy mały, tani czy drogi. Ważne jest to jak szybko radzi sobie z problemami. A z dzisiejszą awaria mintshost dał ciała na całej linii, zarówno pod względem organizacji/naprawy jak i podejsciem do klienta na zgłoszenia o awarii. W czasach wirtualizacji naprawa powinna być błyskawiczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamikadze, bzdury...

 

Od prawie miesiąca mam tam VPS [najniższy] w celu przeglądania internetu - w domu słaby komp ;/...

 

I powiem Ci tak, że nigdzie nie jest tak dobrze - internet 100Mbit, śmiga lepiej niż mój w firmie N E T I A, no dosłownie wszystko jest PRO.

Za awarię [no owszem, dość długo już nawet trwa], jak dowiedziałem się dzwoniąc do Michała, dostanę [i każdy zresztą] rekompensatę - 30 dni gratis. No to zobaczcie sobie, to załóżmy do wieczora/jutro rano potrwa, a ile za to dostaniecie.

 

Zrób swoją firmę, a nie jakieś Sanfre, które prosi o co łaska i wtedy zobaczymy.

Masz resellera czy coś i Ci jest łatwo. Bo technik zrobi. A Michał ma KOLOKACJĘ a nie DEDYKA w BH, także w pewnym sensie też musi sam zarządzać! Poza tym wątpię, by ktoś tu mówił o zapchaniu maszyny -- > jeszcze nie tak dawno miałem IP zaczynające się '185', teraz mam '91'. Bo jak skończył mi się VPS to nie zapłaciłem i potem nowego kupiłem.

 

Zsiądźcie z Michała, robi co może !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MazalK ja ci powiem tak. Niedzielną awarię przełknąłem powiedzmy z ulgą chociaż była ona dla mnie niezrozumiała. Ok mamy poniedziałek i chodzi ładnie. Dziś kolejna awaria i to poważniejsza. Zgłosiłem i czekam. Mija godzina, dwie, trzy i nic się nie dzieje. Zero odzewu, zero reakcji. Po czym dostaję taką odpowiedź, że szczena opada. Przypomnę: "Podaje się chociaż IP uslugi lub login hypervm - wtedy mozemy sprawdzic.", gdzie wskazuję powiązaną ze zgłoszeniem usługę, w treści piszę adres email na którą jest on zarejestrowany, zgłaszam awarię przez panel w który mam do cholery tylko jedną usługę. To był ten gwóźdź do trumny dla minthosta. Żeby było śmieszniej to i tak mam się czuć wyróżniony bo mi odpisano tak? Inny, ktorzy tu pisali, że też mają problemy nie dostali nawet odpowiedzi na zgłoszenie. I to jest złe podejście do klienta.

 

Ty uzywasz VPSa do przegladania stron więc ciebie awaria tak nie dotknie. Ja na swoich serwisach mam oglądalność liczoną w tysiacach unikalnych użytkowników dziennie z całego świata. I co ja mam ich powiedziec? Że dostanę miesiąc gratis? Wolę zwrot pieniędzy za ten miesiąc.

Edytowano przez shibby (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamikadze, bzdury...

 

Od prawie miesiąca mam tam VPS [najniższy] w celu przeglądania internetu - w domu słaby komp ;/...

 

I powiem Ci tak, że nigdzie nie jest tak dobrze - internet 100Mbit, śmiga lepiej niż mój w firmie N E T I A, no dosłownie wszystko jest PRO.

Za awarię [no owszem, dość długo już nawet trwa], jak dowiedziałem się dzwoniąc do Michała, dostanę [i każdy zresztą] rekompensatę - 30 dni gratis. No to zobaczcie sobie, to załóżmy do wieczora/jutro rano potrwa, a ile za to dostaniecie.

 

Zrób swoją firmę, a nie jakieś Sanfre, które prosi o co łaska i wtedy zobaczymy.

Masz resellera czy coś i Ci jest łatwo. Bo technik zrobi. A Michał ma KOLOKACJĘ a nie DEDYKA w BH, także w pewnym sensie też musi sam zarządzać! Poza tym wątpię, by ktoś tu mówił o zapchaniu maszyny -- > jeszcze nie tak dawno miałem IP zaczynające się '185', teraz mam '91'. Bo jak skończył mi się VPS to nie zapłaciłem i potem nowego kupiłem.

 

Zsiądźcie z Michała, robi co może !!!

Z tego ci mi się wydaję to Matmaxalez prowadzi sanfre a nie Kamikadze, więc na drugi raz jak zaczniesz na kogoś najeżdżać to się upewnij a nie piszesz bzdury!

 

Ja też wczoraj wieczorem napisałem do mintshost i nie dostałem odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze
to ze cos jest tanie nie oznacza ze jest/ma byc gorsze niz u sprzedawcy ktory za to samo rząda 2x, 3x wiecej.

 

Np taki potentat jak OVH miał kiedyś bardzo niesympatyczną wpadkę, ktorej nie pozostałem obojętny. Otóż rozjechały im się vhosty i przez 3 dni po wpisaniu adresu mojej strony pojawiały się naprzemiennie różne strony pornograficzne i parę innych jeszcze. Dodatkowo trafiłem na czas święta zmarłych. Jak się okazało wszystkie te strony posiadały ten sam publiczny IP tak więc loterią było jaka strona mi się pojawiła. Zdajecie sobie sprawę jaki to był dla mnie i mojego hostingu cios?

 

Nie ma więc reguły. Duży czy mały, tani czy drogi. Ważne jest to jak szybko radzi sobie z problemami. A z dzisiejszą awaria mintshost dał ciała na całej linii, zarówno pod względem organizacji/naprawy jak i podejsciem do klienta na zgłoszenia o awarii. W czasach wirtualizacji naprawa powinna być błyskawiczna.

 

Jak ktoś sprzedaje 2-3 razy więcej to znaczy że mniej mu się nie opłaca. Bo po co komu biznes gdzie nikt nic nie kupi bo wyśróbowana cena do granicy wytrzymałości. Pójdą tam gdzie gościu ma 2-3 razy taniej, ale musi sprzedać te 2-3 razy więcej na tym samym sprzęcie żeby mu się zwróciło. Jak sprzeda już powiedzmy 2 razy więcej niż może to pojawiają się problemy tak jak wyżej w tym wątku - zajęte 50% dysku na VPSie, ale nie ma miejsca na dysku matki bo firma sprzedała 2-3 razy ten sam Gigabajt na dysku.

 

Stracone tabele pomimo backupu też jest nie do przyjęcia...

 

P.S. nie porównuj budżetowej firmy takiej jak mintshost do budżetowego OVH. Po primo inny kraj = inne ceny a o wielkości nie wspomnę...

 

Kamikadze, bzdury...

 

Od prawie miesiąca mam tam VPS [najniższy] w celu przeglądania internetu - w domu słaby komp ;/...

 

I powiem Ci tak, że nigdzie nie jest tak dobrze - internet 100Mbit, śmiga lepiej niż mój w firmie N E T I A, no dosłownie wszystko jest PRO.

Za awarię [no owszem, dość długo już nawet trwa], jak dowiedziałem się dzwoniąc do Michała, dostanę [i każdy zresztą] rekompensatę - 30 dni gratis. No to zobaczcie sobie, to załóżmy do wieczora/jutro rano potrwa, a ile za to dostaniecie.

 

Zrób swoją firmę, a nie jakieś Sanfre, które prosi o co łaska i wtedy zobaczymy.

Masz resellera czy coś i Ci jest łatwo. Bo technik zrobi. A Michał ma KOLOKACJĘ a nie DEDYKA w BH, także w pewnym sensie też musi sam zarządzać! Poza tym wątpię, by ktoś tu mówił o zapchaniu maszyny -- > jeszcze nie tak dawno miałem IP zaczynające się '185', teraz mam '91'. Bo jak skończył mi się VPS to nie zapłaciłem i potem nowego kupiłem.

 

Zsiądźcie z Michała, robi co może !!!

 

Po 1. Sanfree nie jest moje

Po 2. Czemu porównujesz łącze zwykłe firmowe do łącza jakie mają "DC"

Po 3. Jak ktoś się nie wyrabia w firmie z robotą to chyba sygnał żeby zaprosić do pracy jeszcze jedną lub dwie osoby aby szybciej naprawić usterkę i odpowiedzieć klientom na zgłoszenia.

 

 

 

 

Czasem mnie ten świat zadziwia ;)

 

 

Edit:

 

Zapomniałem odpowiedzieć na jedno...

Swoją firmę otworzę - spokojnie nie martw się. Przyjdź na forum za pół roku lub rok. Na razie mam inne priorytety ;)

Edytowano przez Kamikadze (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To, co dają za darmo, na ogół nic nie jest warte.

 

Małgorzata Musierowicz

 

A darowanemu koniu nie zagląda się w zęby.

 

Tylko że ten 'koń' [tu: usługi mintshost] nie jest darowany, czyli nie jest darmowy.

 

Więc złe jest, co napisałeś za darmo, jest tanio, ale nie za darmo.

 

 

-----

 

No ale faktycznie, może ja za wiele nie odczułem, ale kurde myślę teraz po opiniach, że faktycznie, jakość może się psuje. A może to tymczasowe? A może to tylko jeden dedyk taki słaby? A może to, tamto, a może sramto?

 

Pożyjemy, zobaczymy. Na razie nie wbijajmy tego gwoździa do trumny.

 

 

PS. Akurat pogrzeby to moja branża, i co mogę dodać - trumny już dawno nie są na gwoździe, a na plastikowe kluczyki eleganckie.

 

I tak śmiechem-żartem, jak MintsHost.pl umrze, to ja zaklepuję pochówek! :D

 

Ale tak na serio, moim zdaniem, dajmy jeszcze czas Michałowi - niech się wykaże ;].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
A darowanemu koniu nie zagląda się w zęby.

 

Tylko że ten 'koń' [tu: usługi mintshost] nie jest darowany, czyli nie jest darmowy.

 

Więc złe jest, co napisałeś za darmo, jest tanio, ale nie za darmo.

 

To zależy jak spojrzysz na sprawę. 260zł za rocznego VPSa o przeciętnych na naszym rynku parametrach, z DA to jednak jak za darmo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Dzwoniłem i rozmawiałem z panem Michałem.

W maszynach poszły macierze dyskowe, wskutek czego wszystko rypło :)

Backupy są wgrywane aktualnie na serwery. Niektóre Backupy mają po 120-150 GB - bynajmniej pan Michał tak mówił, więc chyba zrozumiecie jak to jest backupy takie wgrywać.

Do wieczora - 20:00 - 21:00 a może i szybciej - wszystko będzie gotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh no ja wam powiem nie ma co przeżywać jest awaria ok rozumie co prawda to prawda jedna osoba z wszystkich otrzymała odpowiedź na zgłoszenie bo ja też nie otrzymałem co prawda wyrwane z kosmosu ale olać to.

Jednego nie potrafię zrozumieć przecież Michał mógł by wstawić info na swojej stronie o awarii i wszyscy byli by szczęśliwi a tak klient dowiaduje się od klienta o awarii...

Co do awaryjności i padów serwera to ja już wcześniej ostrzegałem Michała że zaczyna na tej matce parametrów brakować bo mój vps wariował nie kiedy że na roota zalogować się nie szło (jakiś łepek przeciążał maszynę serwerem mc ) niby miał go zablokować no ale nie wiem czy to zrobił.

Cała sytuacja jest na tyle chora że Michał nie raczy dać żadnego info o awarii bo wiadomo serwery padają awarie się zdarzają ale Michał powinien klientów jakoś poinformować.

Co do straconych milionów i 30 dniowego gratisu w ramach rekompensaty powiem tak nie chcę ani tych 30 dni ani żeby mi dawali vps na rok w gratisie za tą awarię. Firma traci w oczach i tyle pozostaje nam tylko czekać zabrać dane i spadać gdzie indziej tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikt Wam nie przystawił pistoletu do głowy i kazał kupować w tej firmie usługi. Wybraliście ją więc jesteście sami sobie winni.

 

co Ty piszesz ?

klient jest winny że wybrał usługi jakiejś firmy ?

jak kupisz buty i Ci pękną, to wyrzucisz na śmietnik czy złożysz reklamacje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×