TheBlood 0 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2017 91.228.198.167 (wirt-16) leży i kwiczy. Problemy z działaniem od kilku godzin. Czy ktoś ma podobne problemy na innych serwerach? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KeeX 9 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2017 91.228.198.167 (wirt-16) leży i kwiczy. Problemy z działaniem od kilku godzin. Czy ktoś ma podobne problemy na innych serwerach? U mnie od jakiegoś czasu jest stabilnie. Nie zauważyłem żadnych problemów o tej porze, a monitoringi też o niczym nie krzyczały. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Luty 7, 2017 U mnie po migracji na "nowe serwery" wszystkie VPS'y chodzą elegancko i stabilnie ... a sama wydajność jest na prawdę odczuwalna na duży plus. tak na szybko jeden z SEO VPS z oferty której chyba już nie ma (a swoją drogą szkoda) Hosted by Orange Polska S.A. (Warsaw) [2.05 km]: 6.347 ms Testing download speed. Download: 286.89 Mbit/s Testing upload speed Upload: 415.54 Mbit/s 8vcpu processor : 7 vendor_id : GenuineIntel cpu family : 6 model : 79 model name : Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2640 v4 @ 2.40GHz stepping : 1 microcode : 184549399 cpu MHz : 2401.000 cache size : 25600 KB dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync 16384+0 przeczytanych recordów 16384+0 zapisanych recordów skopiowane 1073741824 bajty (1,1 GB), 2,8078 s, 382 MB/s Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kycu 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 (edytowany) Cały biznes-host leży? domena biznes-host.pl się nie ładuje a i mój vps nie odpowiada.... Edytowano Marzec 14, 2017 przez kycu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Schizo 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Wygląda na to, że tak. Mój VPS też niestety leży. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
indegoeu 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Mój dedykowany też leży. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kyzy 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Wszystko leży Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Ucięło wszystko za oxylionem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
majkelfirst 34 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 VPS nadal leży, na infolinii automat informuje o awarii systemu zasilania. Przenieśli by sobie chociaż stronę główną na serwer w NetArt albo Home Komuś wróciło? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Botals 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 U mnie nadal wszystko leży. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kycu 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 leży leży. Pora zmieniać usługodawcę bo ostatnie miesiące nie są kolorowe w biznes-host. Trochę to irytujące. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 https://www.facebook.com/bizneshost/posts/1430585630316264?hc_location=ufi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Dzień dobry, rzeczywiście, ok. 12:20 doszło do awarii w części serwerowni. Mimo, iż serwery są zabezpieczone przy pomocy UPS i agregatu – doszło do nieprzewidzianej usterki w działaniu automatyki prądowej. Technicy pracują nad przywróceniem funkcjonalności usług i rozwiązaniem problemu. Umieściliśmy odpowiednie informacje na infolinii, aby każdy od razu mógł się dowiedzieć, co się stało. Informujemy także o sytuacji poprzez Facebooka, gdzie wielu użytkowników dopytuje o to zdarzenie. Część usług w tym momencie została już przywrócona, będziemy informować na bieżąco o postępach w usuwaniu awarii. Za powstałe trudności serdecznie przepraszamy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cad0s 3 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Wstało coś bo oprócz stron głównych MH + BH mi wszystko leży Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Aktualnie ok. 80% usług jest z powrotem online. W wypadku pozostałych 20% rozwiązujemy jednostkowe problemy w celu ich jak najszybszego przywrócenia, choć każda sytuacja jest nieco inna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Botals 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 W moim przypadku, wszystko wróciło już do normy i serwery działają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
indegoeu 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 dedykowane pewnie na samym końcu przywrócą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jacekk 3 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 (edytowany) Nie jest dobrze, (czytaj:jest bardzo źle) sql leży nadal po całości, coś tam więc chodzi ale bez sql. To już 5 godzin awarii i co najgorsze.. końca nie widać. Edytowano Marzec 14, 2017 przez jacekk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Nie jest dobrze, (czytaj:jest bardzo źle) sql leży nadal po całości, coś tam więc chodzi ale bez sql. To już 5 godzin awarii i co najgorsze.. końca nie widać. Daj ID serwera na PW. Zweryfikuję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jacekk 3 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Pisałem na system zgłoszeń, ale oczywiscie - vz133 185.25.150.250 Dziękuję. (gdybym wiedział jak to ruszyć przez ssh to już bym to dawno zrobił... :-( ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Creative89 1 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Niestety jest już ponad 10h od awarii i dalej nic.... ciągle słychać, że 90% serwerów działa, a chłopaki dawno już siedzą na piwku z pizzą napieprzając w GTA V albo Battlefield 1 wykorzystując do tego nasze serwery. Nie ma co trzeba uciekać tylko gdzie?Ma ktoś coś do polecenia ? VPS albo dedyk pod preste? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jacekk 3 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Ruszyło, sql działa, strony tez. Co ciekawe, klienci, którzy korzystają z poczty przez www też byli odcięci od poczty. Niby nie działał tylko sql a dla paru osób "nie działała" jeszcze poczta. Dziekuję, mam nadzieje, że to już koniec awarii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Działa już ok 90-95% usług, problemy są jeszcze z niektórymi VPS i serwerami dedykowanymi. Ze względu na indywidualną konfigurację usług w wielu środowiskach proces przywracania tych usług do życia bywa bardziej skomplikowany. O postępach informujemy na bieżąco, przede wszystkim na FB, ale także na stronie i w zapowiedziach na infolinii. Cała nasza ekipa walczy i nikt tu się nie poddaje.Creative89 - nie jesteśmy pewni, jakich chłopaków masz na myśli, ale my gramy teraz tylko w "grę" pt "Server Rescue". Admini są już paru level-upach i wykorzystują wszystkie skille na maksa. Wezwaliśmy także posiłki, żeby jeszcze sprawniej ogarniać zmasowany atak ticketów i wygląda na to, że zostały nam już tylko rundy z opornymi bossami. To te serwery, które uparły się, że nie wstaną - ale i z nimi sobie poradzimy. Walczymy do końca! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Creative89 1 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Niestety ale nadal nic nie działa więc kogo Wy chcecie oszukać twierdząc od 11h, że 90% usług już działa. Przyznajcie się do błędu, że nie macie pojęcia co się dzieje a cala ostatnia migracja była jedną wielką porażką. I przestańcie w końcu oszukiwać klientów bo wychodzicie na tym gorzej niż myślicie. Zamiast napisać wprost "Jest do bani dzisiaj nie damy rady uruchomić usług" to wiecznie tylko 90% działa. Rozumiem, że mam się czuć zaszczycony, że jestem w tych 5-10%, że ciągle to powtarzacie? Jeśli tak to niestety nie pociesza mnie to bo straty jakie dzisiaj poniosły moje firmy idą już w tysiące.Zawsze uważałem BH za porządny hosting lecz to co dzisiaj nastąpiło przekreśliło Was na całej lini i to nie tylko w moim odczuciu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Niestety ale nadal nic nie działa więc kogo Wy chcecie oszukać twierdząc od 11h, że 90% usług już działa. Podaj na priv nr ticketa to sprawdzę czemu Twoja usługa jeszcze nie pracuje poprawnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach