Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 Już działa. 2 godziny 15 minut awarii w godzinach nocnych jak dla mnie jest do przyjęcia przy 1-2 latach bez awaryjnej pracy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 @ IgnitionPrzesadzasz, ja jestem klientem około 10 lat i taka awaria jak dziś mogła się zdarzyć. Wyolbrzymiacie problem. A co do supportu tu się nie zgodzę na 100% - nie dość że odpowiadają szybko to jeszcze wykonają małe poprawki na serwerze za darmo! (mimo że nie jest to w ich zakresie, a robią to ze względu na dobre relacje z klientem). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 (edytowany) Mając serwer na Biznes-host odnoszę wrażenie jakbym jeździł rozpadającym się golfem w którym wszystko może się roz***ać, ale nigdy nie wiadomo co. Usuwanie usterki może potrwać, ile? Nigdy nie wiadomo - bo nie wiadomo co padnie. Przy najbliższej okazji rezygnuję z tego serwera. Decyzja zapadła. Pozdro potwierdzam jeden z najbardziej awaryjnych płatnych hostingów Edytowano Styczeń 8, 2016 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
denis94 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 Awaria nie dotknęła wszystkich... u kumpla z innego miasta wszystko działało, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 Awaria nie dotknęła wszystkich... u kumpla z innego miasta wszystko działało, Problem był prawdopodobnie tylko z ruchem wymienianym przez PLIX CloudFlare poprawnie łączył się z serwerem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ignition 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 (edytowany) Ich główna strona nawet nie działała: Edytowano Styczeń 8, 2016 przez Ignition (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 Działa normalnie coś ci skrypt chyba nawalił. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 Ich główna strona nawet nie działała: bh1.jpg Podeślij na priv/bok adres IP z jakiego się łączysz i mtr/tracert - sprawdzimy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ignition 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 Screen jest z dnia wczorajszego, obecnie działa. Cytująca samego siebie: "główna strona nawet nie działała". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2016 To nie ma sensu wrzucać tutaj zgłoszeń historycznych, raczej temat jest do aktualnych rzeczy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ignition 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2016 wirt12.biznes-host.pl LEŻY! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2016 wirt12 i ogólnie wszystkie wirty mają sie dobrze. Chętnie bym pomógł rozwiązać problem, ale nie widze żadnego zgłoszenia odnośnie tego czy innych wirtuali, więc napisz na pomoc@biznes-host.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ignition 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2016 (edytowany) Rozmawiam na Waszym Czacie z Panem "Tomasz Zdanowiczem, który twierdzi że nie może mi pomóc bo jest wszystko ok. Strona mi się nie ładuje i monitoringi to potwierdzają. Edytowano Luty 10, 2016 przez Ignition (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2016 To musi być coś u Ciebie lub tylko na pewnej określonej trasie pomiędzy Tobą a serwerem biznes-host. Monitoruję niektóre z serwerów biznes-host (wirt01-wirt15) i nie odnotowałem dziś żadnego problemu z dostępem do wirt12. Ostatnio wystąpił taki według moich danych w dniu wczorajszym ok. 18:44 przez okres około 4 minut (w zaokrągleniu do 2 minut, bo co 2 minuty sprawdzam). Pewne większe problemy w dniu dzisiejszym były jedynie w godzinach nocnych z wirt13 (~01:18-03:32). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ignition 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2016 Problem rozwiązany: Problem rozwiązany - przyczyną problemow z działaniem witryny byłymasowe requesty wysyłane do pliku [nazwa_pliku].php ktore powodowalyprzekraczanie limitów dla konta co skutkowało brakiem działania strony.Prosze odpowiednio zabezpieczyć sobie skrypt , obecnie zablokowałemdostęp do wskazanego pliku i witryna działa poprawnie. Dziwi mnie tylko, że na czacie piszą mi że jest ok i wszystko się u nich ładuje poprawnie (a tak nie jest na co mam potwierdzenie). W chwili obecnej nie ma co polegać na czacie w BH bo i tak trzeba wszystko zgłaszać w tradycyjny sposób. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2016 (edytowany) W chwili obecnej nie ma co polegać na czacie w BH bo i tak trzeba wszystko zgłaszać w tradycyjny sposób. A w jaki sposób chciałeś rozwiązywać problemy? Zauważ, że pracownicy livechat nie mają dostępu do serwerów. Jedynie administratorzy na tickecie mogą rozwiązać problem wymagający interwencji na serwerze. Jeżeli wymaga pilnej interwencji wchodzisz na https://biznes-host.pl/support jako temat wybierasz "Serwer offline" - opisujesz problem i za kilka minut administrator to bada, bez zbędnej zwłoki - po to jest ten sposób by pomoc była udzielona jak najszybciej w przypadkach braku dostępności usługi dla klienta. Edytowano Luty 10, 2016 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ignition 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2016 Wcześniej w przypadku wielu licznych awarii, które mi się przyda żyły w BH zawsze udawało się załatwić problem przez czata. Skoro jest taka opcja to z niej korzystałem. Ponoć niedawno nastąpiła jakaś zmiana polityki... Scenariusz zawsze ten sam: Zgłaszam problem. Zdaniem osoby na czacie problemu nie ma. Ja uparcie twierdzę, że jest i po kilkuminutowej wymianie zdań okazuje się, że a to baza akurat padła, a to jakaś inna awaria. Na supporcie był zgoła odmienny scenariusz. Zgłaszałem problem. Przychodziła odpowiedź, że nie ma żadnego problemu. I faktycznie jak już dostawałem odpowiedź wszystko działało Ok (wychodziło na to że sobie wymyślam problemy). Ja na prawdę sobie nie wymyślam problemów, i też mi szkoda tracić czas na użeranie się z technikami, konsultantami etc. Ale moja witryna musi być dostępna i kropka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 10, 2016 Osoba na czacie może ci co najwyżej ping i traceroute puścić i w ten sposób sprawdzić czy jest ok czy nie. Jeżeli chcesz dokładniejszej analizy musisz napisać na maila / ticket. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2016 Zgłaszam problem. Zdaniem osoby na czacie problemu nie ma. Ja uparcie twierdzę, że jest i po kilkuminutowej wymianie zdań okazuje się, że a to baza akurat padła, a to jakaś inna awaria.. podaj proszę swój e-mail na priv, przeanalizuję odpowiedzi czatu i wyciągniemy z tego wnioski. Warto jednak odróżniać awarię od problemów technicznych jednej witryny spowodowanych przekraczaniem przez nią zasobów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaziu 0 Zgłoś post Napisano Luty 11, 2016 wirt17 leży, żadna moja strona nie działa... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 11, 2016 https://biznes-host.pl/support Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rumek9519 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2016 (edytowany) Potężny atak DDOS z tego co się dowiedziałem od supportu. Edit: Podobno sytuacja już opanowana. Edytowano Marzec 11, 2016 przez rumek9519 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ignition 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2016 Leży i kwiczy więc raczej nie jest sytuacja opanowana :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2016 Caly czas notujemy wzmożone ataki DDOS w naszą stronę. Pracujemy w pocie czoła by jak najsprawniej rozwiązac ten problem - przepraszamy za problemy i jak zawsze w przypadku pytań zapraszamy za support - pomoc@biznes-host.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2016 Co za pacan DDoSuje w o północy w sobotę, nie ma poszanowania dla ludzkiego czasu . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach