Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość Kamikadze

Już działa.

 

2 godziny 15 minut awarii w godzinach nocnych jak dla mnie jest do przyjęcia przy 1-2 latach bez awaryjnej pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@

Ignition

Przesadzasz, ja jestem klientem około 10 lat i taka awaria jak dziś mogła się zdarzyć. Wyolbrzymiacie problem.

 

A co do supportu tu się nie zgodzę na 100% - nie dość że odpowiadają szybko to jeszcze wykonają małe poprawki na serwerze za darmo! (mimo że nie jest to w ich zakresie, a robią to ze względu na dobre relacje z klientem).

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mając serwer na Biznes-host odnoszę wrażenie jakbym jeździł rozpadającym się golfem w którym wszystko może się roz***ać, ale nigdy nie wiadomo co. Usuwanie usterki może potrwać, ile? Nigdy nie wiadomo - bo nie wiadomo co padnie.

Przy najbliższej okazji rezygnuję z tego serwera. Decyzja zapadła.

Pozdro

 

 

potwierdzam jeden z najbardziej awaryjnych płatnych hostingów

 

 

 

post-12601-0-60930300-1452235761_thumb.jpg

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awaria nie dotknęła wszystkich... u kumpla z innego miasta wszystko działało,

 

Problem był prawdopodobnie tylko z ruchem wymienianym przez PLIX ;) CloudFlare poprawnie łączył się z serwerem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ich główna strona nawet nie działała:

 

attachicon.gifbh1.jpg

 

Podeślij na priv/bok adres IP z jakiego się łączysz i mtr/tracert - sprawdzimy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Screen jest z dnia wczorajszego, obecnie działa.

 

Cytująca samego siebie: "główna strona nawet nie działała".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie ma sensu wrzucać tutaj zgłoszeń historycznych, raczej temat jest do aktualnych rzeczy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wirt12 i ogólnie wszystkie wirty mają sie dobrze.

Chętnie bym pomógł rozwiązać problem, ale nie widze żadnego zgłoszenia odnośnie tego czy innych wirtuali, więc napisz na pomoc@biznes-host.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiam na Waszym Czacie z Panem "Tomasz Zdanowiczem, który twierdzi że nie może mi pomóc bo jest wszystko ok.

 

Strona mi się nie ładuje i monitoringi to potwierdzają.

 

 

Edytowano przez Ignition (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To musi być coś u Ciebie lub tylko na pewnej określonej trasie pomiędzy Tobą a serwerem biznes-host.

 

Monitoruję niektóre z serwerów biznes-host (wirt01-wirt15) i nie odnotowałem dziś żadnego problemu z dostępem do wirt12. Ostatnio wystąpił taki według moich danych w dniu wczorajszym ok. 18:44 przez okres około 4 minut (w zaokrągleniu do 2 minut, bo co 2 minuty sprawdzam). Pewne większe problemy w dniu dzisiejszym były jedynie w godzinach nocnych z wirt13 (~01:18-03:32).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany:

 


Problem rozwiązany - przyczyną problemow z działaniem witryny były
masowe requesty wysyłane do pliku [nazwa_pliku].php ktore powodowaly
przekraczanie limitów dla konta co skutkowało brakiem działania strony.

Prosze odpowiednio zabezpieczyć sobie skrypt , obecnie zablokowałem
dostęp do wskazanego pliku i witryna działa poprawnie.

 

 

Dziwi mnie tylko, że na czacie piszą mi że jest ok i wszystko się u nich ładuje poprawnie (a tak nie jest na co mam potwierdzenie).

 

W chwili obecnej nie ma co polegać na czacie w BH bo i tak trzeba wszystko zgłaszać w tradycyjny sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

W chwili obecnej nie ma co polegać na czacie w BH bo i tak trzeba wszystko zgłaszać w tradycyjny sposób.

 

 

A w jaki sposób chciałeś rozwiązywać problemy? Zauważ, że pracownicy livechat nie mają dostępu do serwerów. Jedynie administratorzy na tickecie mogą rozwiązać problem wymagający interwencji na serwerze.

 

Jeżeli wymaga pilnej interwencji wchodzisz na

 

https://biznes-host.pl/support

 

jako temat wybierasz "Serwer offline" - opisujesz problem i za kilka minut administrator to bada, bez zbędnej zwłoki - po to jest ten sposób by pomoc była udzielona jak najszybciej w przypadkach braku dostępności usługi dla klienta.

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej w przypadku wielu licznych awarii, które mi się przyda żyły w BH zawsze udawało się załatwić problem przez czata. Skoro jest taka opcja to z niej korzystałem. Ponoć niedawno nastąpiła jakaś zmiana polityki...

 

Scenariusz zawsze ten sam:

 

Zgłaszam problem. Zdaniem osoby na czacie problemu nie ma. Ja uparcie twierdzę, że jest i po kilkuminutowej wymianie zdań okazuje się, że a to baza akurat padła, a to jakaś inna awaria.

 

Na supporcie był zgoła odmienny scenariusz. Zgłaszałem problem. Przychodziła odpowiedź, że nie ma żadnego problemu. I faktycznie jak już dostawałem odpowiedź wszystko działało Ok (wychodziło na to że sobie wymyślam problemy).

 

Ja na prawdę sobie nie wymyślam problemów, i też mi szkoda tracić czas na użeranie się z technikami, konsultantami etc.

 

Ale moja witryna musi być dostępna i kropka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Osoba na czacie może ci co najwyżej ping i traceroute puścić i w ten sposób sprawdzić czy jest ok czy nie. Jeżeli chcesz dokładniejszej analizy musisz napisać na maila / ticket.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Zgłaszam problem. Zdaniem osoby na czacie problemu nie ma. Ja uparcie twierdzę, że jest i po kilkuminutowej wymianie zdań okazuje się, że a to baza akurat padła, a to jakaś inna awaria.

.

 

podaj proszę swój e-mail na priv, przeanalizuję odpowiedzi czatu i wyciągniemy z tego wnioski.

 

Warto jednak odróżniać awarię od problemów technicznych jednej witryny spowodowanych przekraczaniem przez nią zasobów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Caly czas notujemy wzmożone ataki DDOS w naszą stronę.

Pracujemy w pocie czoła by jak najsprawniej rozwiązac ten problem - przepraszamy za problemy i jak zawsze w przypadku pytań zapraszamy za support - pomoc@biznes-host.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×