Skocz do zawartości

Polecane posty

Pana Jarosława, który tak "ładnie" odwdzięczył się nam za sponsoring zapraszamy do kontaktu oraz wyjaśnienia przyczyn rażących naruszeń naszej umowy i działania na szkodę partnera.

Jeszcze sądem ich postraszcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Także, że umyślne przetrzymywanie naszych danych - maszyna jest nadal wyłączona mimo, że reszta wróciła do życia to tylko pomyłka i nie chcą Państwo iść tą drogą.

 

Witam, proszę zaprzestać tę dyskusję. Naprawdę jest ona niepotrzebna.

Jeśli posiada Pan nadal problem z usługą to polecam kontakt z bok@biznes-host.pl.

Na pewno otrzyma Pan szybciej odpowiedz i pomoc tam niż tutaj na forum. Nikt podczas awarii nie będzie odwiedzał tego forum, a już tym bardziej odpowiadał na problemy Klientów publicznie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

Panowie, tu nie chodzi o awarię, bo jak widać ona już chyba została zażegnana - nikt więcej nie narzeka.

Czy my byśmy narzekali, gdyby działało? Czy wyglądamy na takich osobników, którzy piszą bo tak im coś się zachce, czy najpierw to jednak przemyślą?

 

 

Problem polega na tym, że bezpodstawnie wysnuto wnioski o działanie na szkodę firmy - to raz. Mamy chociażby z google cache z wczoraj z przed 21:00 screeny jak to wyglądało tj. na modułach serwisu widnieje logo i link do BH z informacją o tym, że jest to partner technologiczny - coś takiego było od kiedy tylko pojawiliśmy się na tym VPSie, więc takie zarzuty są całkowicie niezrozumiałe.

Jeżeli chodziło o zgłaszanie niedostępności usługi tutaj, na forum, to trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, jak firma sama dba o swój wizerunek. Czy fakt, że byliśmy (jesteśmy?) sponsorowani oznacza, że nie wolno nam w żadnym wypadku napisać, że coś nie działa (a w wypadku tego tematu to właściwie potwierdzi, bo i inne osoby zgłaszały)? No chyba że ktoś wychodzi z założenia, że dla klientów mamy normalne usługi, a dla partnerów np. gwarantowany uptime 50%, no ale to również będzie brane w wizerunku firmy.

Po prostu nie rozumiem więc skąd tu takie zarzuty. Nieaktualna sygnaturka? Jak ona się ma do bannera i linku widocznego przez wiele osób codziennie?

 

 

Druga sprawa poważniejsza, to właśnie to, że awarii najwidoczniej już nie ma, a nasze dane bezprawnie są "zatrzaśnięte" i nie mamy możliwości nawet ich przenieść. Kto nam teraz da jakąkolwiek gwarancję, że ktoś w nich nie będzie grzebał? Aktualne zachowanie jest na tyle nieobliczalne, że nie możemy wykluczyć penetracji naszych zasobów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież to jest sytuacja startsza niż koło :D

Klient płaci DUŻO zadzwoni raz, dowie się poczeka, ewentualnie jak homo sapiens zapyta co z SLA.

Drugi płaci 15 zł, dzwoni co 3 minuty, potem co 15 minut, wysłał 4 maile, napisał na 4 forach dyskusyjnych,

oczekuje rekompensat za stracone pieniądze, czes i brak szacunku. A tu nawet jest śmieszniej bo usługa jest za free :D Mało tego "grupa do spraw bezpiecezństwa" nie robi zapasowych i nie ma bekapu, tylko czeka na dostęp do vps-a by się wyporiwadzić - nie widzicie tu ironii ????? Grow up ;)

Edytowano przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Miłosz wróżko :)

Powiedzmy, ze znam to z autopsji ;)

 

Troche namieszaliscie w temacie, pozniej postaram sie wydzielic posty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każde kolejne bezsensowne wypowiedzi niedotyczące tematu będą oznaczane jako worn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowni klienci w związku z awarią zasilania w centrum poznania część oferowanych przez nas usług jest niedostępna.

 

Niefortunnie awaria zasilania w sieci miejskiej zbiegłą się z awarią naszego centralnego UPS (wymiana zaplanowana jest na piątek) - co spowodowało przerwę w zasilaniu całej serwerowni.

Aktualnie pracujemy na zasilaniu awaryjnym (agregat), uruchamiając kolejne serwery.

Prosimy o cierpliwość oraz wyrozumiałość.

 

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

 

Pełne wznowienie usług planowane jest w ciągu 2h

Edytowano przez www.biznes-host.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówi się trudno prąd to prąd ten też może paść, nie płaczmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko trochę dziwne praktyka załączania agregatu po tym jak wyładuje się ups...

EDIT: Awaria UPS częściowo ich usprawiedliwia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I z jakiego powodu zniknął tutaj post o tym, że komuś serwer pada co 3 dni? Co to ma być? Cenzura? Ktoś szepnął słówko komu trzeba i poszło w niepamięć, czy osoba która napisała tą opinie nagle się rozmyśliła? To tak zamierzacie sobie pogrywać z użytkownikami forum?

Tego też nie rozumiem, a to ze serwer vps pada co 3 dni to jest fakt, z panelem HyperVM też były problemy 2 krotnie w moim przypadku. Serwery działały stabilnie do 13 sierpnia a teraz od tego czasu zaliczają pady notorycznie. Nie zabardzo mi się to podoba i chyba zacznę rozglądać się za inną alternatywą, jeżeli się nic nie zmieni.

 

Mi się natomiast niepodoba fakt że na takim forum, wydawałoby się "niezależnym" takie wypowiedzi są kasowane. W wątku o Netdc przez kilka stron postów ciągnęła się bezsensowna dyskusja niezwiązana z tematem i nikomu to nie przeszkadzało, temat został w końcu zamknięty ale posty dalej widnieją.

 

A tutaj moderator kasuje Twoją wypowiedź, jak najbardziej związaną z tematem. Więc to ma być?

Ja w Biznes-Host mam już swoje witryny około 2 lat nie było tak źle zaczynałem od shareda, i przeszłem na VPS, serwerek działał dobrze do 13.08.2012. Bo od tego dnia zaczęło się zle dziać, szkoda by było rezygnować z VPS z powodu usterek technicznych, ale skoro one notorycznie się powtażają to co zrobić. Zdażały się podobne usterki wcześniej, ale po dość zaciekłej rozmowie z jednym z pracowników firmy przenieśli mnie na inną maszynę i usterki znikły, a ostatnio zaczyna się to znowu. Co bywa denerwujące, bo na pozycję w wyszukiwarkach pracuje się cały czas, a głupie pady na pare godzin powodują że te pozycje spadają o 2, 3 pola w dół. Co niesie ze sobą konsekwencje, straty części zysków, mniejszy ruch na witrynach i obniżenie reputacji serwisów w oczach użytkowników, wiadoma sprawa dla każdego kto prowadzi jakąkolwiek działalność w internecie na której zarabia. Jeżeli firma chce bym dał im dalej zarobić na kolejny rok powinni postarać sie przywrócić działanie usług do stanu poprzedniego, nie ganię ich za usterki bo maszyna ma prawo paść, no ale jak pada co 3 dni to człowiek zastanawia się czy oni tego nie robią specjalnie, by celowo kogoś zniechęcić do dalszego bycia ich klientem. Nie wiem.

 

 

Rozumiem, że macie problemy z czytaniem regulaminów działów.

Powyżej kolega napisał jeden z najważniejszym punktów.

Do wyrażania opinii zapraszam do działu opinii.

A was po ponownie karcę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biznes-host dalej ma problemy z serwerami?

 

A od ostatniego problemu coś nowego się pojawiło w tym dziale? Jak nie to zinterpretuj sobie to ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Nasze serwery w Biznes-hoscie działają dzisiaj bez problemów.

W ostatnich dniach nic złego się z nimi nie działo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z ostatnia informacją o planowanych pracach związanych z wyeliminowaniem problemów (wynikających głownie z utraty zasilania) - obecnie całość działa poprawnie. W ostatnich dniach wykonywaliśmy testy zasilania awaryjnego i zarówno UPS jak i zasilanie z agregatu jest sprawne i pozwala na bezprzerwowe podtrzymanie zasilania.

 

Sytuacja, jaka miała miejsce kilka tygodni temu nie powinna się powtórzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biznes-Host.pl znowu leży. Nie odpowiada u mnie już od kilkunastu minut. Załączam screena.attachicon.gifBez tytułu.jpg

 

Nie notowaliśmy globalnego problemu. Wg tracert problem jest na trasie Cogent -> HTI (nasz operator), jednakże normalnie (gdy nic się nie dzieje) adres IP: 91.240.107.1 powinien być osiągalny nie przez Cogent, a przez punkt wymiany ruchu PIX. Podobnie BH dla użytkowników expressnet.pl powinien być widoczny przez PIX.

 

Obecnie od nas trasa wygląda tak:

 

[root@logout ~]# traceroute 91.240.107.1

traceroute to 91.240.107.1 (91.240.107.1), 30 hops max, 40 byte packets

1 89.eight.greendata.pl (91.228.197.89) 0.079 ms 0.058 ms 0.053 ms

2 10.11.11.9 (10.11.11.9) 0.388 ms 0.348 ms 0.301 ms

3 10.11.11.1 (10.11.11.1) 0.407 ms 0.392 ms 0.425 ms

4 kike-gw.pix.net.pl (185.1.4.43) 8.327 ms 8.358 ms 8.192 ms

5 danar-1.k-ix-net.pl (91.212.9.96) 18.776 ms 18.715 ms 18.682 ms

6 91-240-107-1.expressnet.pl (91.240.107.1) 18.796 ms 18.729 ms 19.175 ms

[root@logout ~]#

 

 

 

Wygląda to raczej na indywidualny problem Pańskiego operatora.

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biznes-host.pl nie dziala

VPS u nich nie odpowiada

Pingi nie odpowiadaja

 

Wciagu 1,5h druga przerwa, pierwsza byla krotka a teraz juz troche czasu lezy, pytanie ktos wie jaki powod?

Nie ma jak sie z nimi skontaktowac jak strona ich lezy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×