Skocz do zawartości

Polecane posty

Strona na serwerze biznes-host.pl leży brak pingu tak damo moja strona jak i ich strona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem, awaria techniczna i 3 serwery są offline - w tej chwili przywracamy działanie więc prosze o chwilke cierpliwości.

Edytowano przez Marek607 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marek - co to za żarty z odrzucaniem połączeń?

 

513 077 260 - odrzuca połączenia

513 077 261 - chamsko zakończył połączenie słowami 'mamy awarię, proszę czekać'

To po co są te telefony?

 

2 raz już uświadczyłem takiego czegoś - drugi raz bazy padły po hard resecie.

 

Co to ma być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem, awaria techniczna i 3 serwery są offline - w tej chwili przywracamy działanie więc prosze o chwilke cierpliwości.

To chyba leżą 3 główne serwery skoro nie działa panel do VPS HyperVM oraz Strona z rekordami domeny DNS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robicie awanturę o kilka minut offline. Kupiliście serwery z gwarantowanym uptime 100%? NIE! Więc dajcie technikom chwilkę na naprawę usterki które w tej firmie zdarzają się wyjątkowo rzadko. I nie mówcie mi że się czepiam tylko sami zobaczcie czego wymagacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale co do odrzucania połączeń w trakcie awarii bądź gdy odbiorą i się telefonicznie chce zgłosić to każą maila wysłać, bądź kończą rozmową mamy awarię proszę czekać. Z tym się zgodzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po co marnować czas skoro można, go wykorzystać na naprawę awarii oraz szybko ją usunąć niż dodatkowo spinać się bo jakiś "klient" jest niezadowolony i dodatkowo pracownikowi podnosi ciśnienie.

Edytowano przez N0Name (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej jak jest to uciążliwy klient (sorry ale tak wywnioskowałem), skoro w czasie awarii liczy się dla was szybka reakcja to nie zawracajcie dupy adminowi, niech pracuje nad przywróceniem poprawnego działania usługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Awaria była zgadza się, kilka minut offline nie ma co panikować na forum.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Awaria była zgadza się, kilka minut offline nie ma co panikować na forum.

 

Pozdrawiam

 

 

moja trwa dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem pogratulować Igorkowi prędkości reakcji. : )

Po ok. sześciu minutach od wystąpienia problemu zdążył tu już napisać. ; )

Mi często zajmuje więcej upewnienie się, czy to przypadkiem może tylko ja lub tylko Polska lub tylko Europa, może coś nie tak w Ameryce, a może jak jednak zewsząd nie da się dostać na serwer to jednak sam serwer. ; )

 

 

Pozwolę sobie tak nieoficjalnie (jako osoba z zewnątrz) podsumować: niektóre serwery "wróciły" już po ok. 6 - 8 minutach, ten "najbardziej oporny" - spośród tych, które pozwoliłem sobie sprawdzić - po ok. 94 minutach. Oczywiście pewnie nie wszystkie i nie pod każdym względem sprawdziłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie to średnio obchodzi czy działa ale mam kilku nawiedzonych klientów i ci pierw do mnie dzwonili chciałem do nich zadzwonić ale nie miałem skąd wziąć numeru, bo został mi u znajomego a w drugim ich nie miałem. Nie wiem czy trwało to 3 minuty czy 33.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

https://vps.biznes-host.pl/ nadal leży.

 

Awaria awarią ale kultury trochę też trzeba mieć.

 

2 taka awaria i 2 raz moja baza dostała po dupie, trzeba było przywracać kopię z wczoraj. Więc dla mnie problem poważny.

Jeśli kogoś takowy nie dotknął niech nie pisze swoich mądrości z piaskownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle, to nie wiem czy ktoś zauważył, ale przynajmniej w moim przypadku działały wszystkie usługi poza HTTP. W każdym bądź razie, moje VPS już wstały...a poza tym, miejmy na uwadze, jest sobota...admini to też ludzie...

 

Mi też nie jest na rękę kiedy dzwonią klienci i płaczą że serwer nie działa a oni strasznie ważnego maila muszą wysłać właśnie teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

U nas niestety nadal leży i nie jest to bynajmniej samo HTTP, bo inne usługi też nie odpowiadają.

Akurat byłem przy komputerze przy pierwszej "fali" i dwóch rebootach (jeden miał miejsce jak już byłem na ssh).

Potem niby grało, ale jak widzę, nie do końca, znowu padło, tyle że na sporo dłużej.

 

EDIT:

@up:

No właśnie, leżymy i kwiczymy...

Miejmy nadzieję, że bazy znowu nie padną.

Edytowano przez lukasamd (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym około godziny 22 mieliśmy awarię w części serwerowni. W obecnym czasie serwisanci UPS i automatyki SZR dokonują analizy przyczyn, które mogły doprowadzić do zaniku zasilania.

 

Przepraszamy najmocniej za utrudniony kontakt, staraliśmy się podnieść wszystko tak szybko jak jest to możliwe.

 

Większość usług jest już online. Wszyscy, którzy mają problemy proszeni są o kontakt na http://biznes-host.pl/support

 

Dziękujemy za wyrozumiałość, dołożymy starań by problem został wyeliminowany i nie powtórzył się w przyszłości.

 

PS:

Pana Jarosława, który tak "ładnie" odwdzięczył się nam za sponsoring zapraszamy do kontaktu oraz wyjaśnienia przyczyn rażących naruszeń naszej umowy i działania na szkodę partnera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

Nie będę się tu wcinał w "konflikt" dotyczący zapewne sygnaturki (bo w samym serwisie wszystko wskazywało BH jako naszego partnera i nie otrzymaliśmy żadnych uwag co do jakichkolwiek nieprawidłowości), bo to rzecz do rozwiązania gdzie indziej.

 

Co do samego serwera i awarii, bo tego tyczy się wątek, to niestety nadal leży (11 godzin).

Wysłałem stosowny ticket, czekamy na podniesienie w celu przeniesienia danych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pana Jarosława, który tak "ładnie" odwdzięczył się nam za sponsoring zapraszamy do kontaktu oraz wyjaśnienia przyczyn rażących naruszeń naszej umowy i działania na szkodę partnera.

 

Rozumiem, że na tamten moment była późna godzina inie wiedział Pan co Pan pisze.

Także, że umyślne przetrzymywanie naszych danych - maszyna jest nadal wyłączona mimo, że reszta wróciła do życia to tylko pomyłka i nie chcą Państwo iść tą drogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×