burtek 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 10, 2012 Witam serdecznie, korzystam z internetu od Telekomunikacji Kolejowej (TK Telekom). Dzisiaj internet strasznie muli, a pingi wynoszą średnią po 810 ms. Może ktoś wie czy to jakaś poważniejsza awaria? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2012 I to zwykła usługa typu netka albo dsl czy łącze klasy biznes? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Causen 76 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2012 http://www.tktelekom.pl/ Zauważyłeś w prawym górnym rogu, takie pomarańczowe cyferki i napis biuro obsługi klienta, a pod nim "czynne całą dobę"? Musisz zrobić tak: 1. Znajdź telefon, takie coś podpięte kablem i ma cyferki jak kalkulator. 2. Wbij na nim te cyferki i postępuj zgodnie z tym co bedzie mówił automat w słuchawce. 3. Po zgłoszeniu konsultanta, opisz mu swój problem. 4. Profit???? Mam nadzieję że mój poradnik jest wystarczająco czytelny i nawet osoba która zamiast dzwonić do swojego operatora woli napisać posta na forum sobie poradzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach