furek 37 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2012 No dobrze. Więc dwa scenariusze testowe dla tego twojego systemu 1. Zakładam konto testowe. Mój mail jest w bazie, login też. Wystawiam więc negatywną opinię. Powiesz zapewne, że owe API zwróci, że jest to konto testowe, albo datę ważności konta. ALE... 2. Klient Jan Nowak o loginie jnowak podpadł firmie XYZ. Chce jej wystawić opinie. Ale nie może, bo firma zmodyfikowała odpowiedź API tak, żeby zwracała, że jnowak jest zawsze na okresie testowym. Powiesz zapewne, żeby zakodować konektor z tym API jakimś ionCube czy czymś podobnym. ALE... Która firma o zdrowych zmysłach umożliwi dostęp do bazy swoich klientów jakiejś czarnej skrzynce, w której (może, ale nie musi ) kryć się jakiś backdoor umożliwiający podglądanie bazy klientów? A na koniec - to co, jeśli firma nie zgodzi się, aby jakieś tam forum przeczesywało jej bazę klientów? Zniknie z rankingu i nie będzie dało się wystawić opinii? To chyba 99% w miarę pewnych firm w ten sposób zablokuje sobie sianie paniki przez niezadowolonych i tyle Z tym zaciemnianiem api to dobre rozwiązanie, okres testowy nie może trwać więcej niż np: 14 dni i tyle. Powyżej 14 dni jest klientem już aktywnym i może wystawić opinie już po kolejnym miesiącu gdy opłaci fakturę. Nikt też nie chce działać na szkodę firmy można się spisać umowami poza tym api tylko by wyciągał login i date nic więcej. A jeżeli firma się nie zgodzi to musi się liczyć z fałszywymi opiniami co działa wiadomo jak na klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2012 To jak ktoś się wyniesie z firmy i nie zdąży wystawić negatywnej opinii bo był zajęty przenoszeniem danych na inny hosting to już przepadło? Bez sensu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2012 api tylko by wyciągał login i date nic więcej Dla takiego problematycznego klienta zawsze jak nie modyfikując odpowiedź, to modyfikując własną bazę danych to taką datę można popychać tak, żeby wskazywała, że zawsze klient jest "testowym". Poza tym - to jak zamierzasz do jakichś autorskich systemów stworzyć kod wyciągający te dane? Może napisać to firma i dać do weryfikacji, po czym dostanie to zakodowane i umieści. Ale skąd nie będzie wiedzieć, że tam backdoora nie ma? Z drugiej strony skąd WHT ma wiedzieć, że ta tabela z której jest to wyciągane to nie jakaś dummy-table specjalnie do tego celu stworzona? Do tego inna kwestia - skoro właściciel forum nie jest w stanie stwierdzić, czy i kto coś tam dłubał (*) to osobiście bał bym się im powierzać takie dane, nawet z klauzulą NDA. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
furek 37 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2012 To jak ktoś się wyniesie z firmy i nie zdąży wystawić negatywnej opinii bo był zajęty przenoszeniem danych na inny hosting to już przepadło? Bez sensu Nie jest bez sensu. Masz czas na wszystko tylko trzeba go dobrze zorganizować. A dane się same przewalają nie trzeba ich nadzorować. Dla takiego problematycznego klienta zawsze jak nie modyfikując odpowiedź, to modyfikując własną bazę danych to taką datę można popychać tak, żeby wskazywała, że zawsze klient jest "testowym". Poza tym - to jak zamierzasz do jakichś autorskich systemów stworzyć kod wyciągający te dane? Może napisać to firma i dać do weryfikacji, po czym dostanie to zakodowane i umieści. Ale skąd nie będzie wiedzieć, że tam backdoora nie ma? Z drugiej strony skąd WHT ma wiedzieć, że ta tabela z której jest to wyciągane to nie jakaś dummy-table specjalnie do tego celu stworzona? Do tego inna kwestia - skoro właściciel forum nie jest w stanie stwierdzić, czy i kto coś tam dłubał (*) to osobiście bał bym się im powierzać takie dane, nawet z klauzulą NDA. Kafi, szukasz dziur w całym. Są różne metody pisania API. Można by nawet porównać jakaś firmę, np homepay czy inna, które ma swoje api i wszyscy się do nich stosują a jeżeli nie to nie korzystają z ich usług. Dla większości tutaj firm to forum, to dobry zarobek nie oszukujmy się. Ja osobiście tylko dałem propozycje ugody na , którą debatujecie. Oczywiście może ma ktoś lepszy pomysł jak to uwiarygodnić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2012 Dziury? Po prostu dla mnie założenie, że to firma ma weryfikować, czy klient o loginie XYZ może dodać opinie jest błędne metodologicznie. Bo doprowadzi do sytuacji, w których niewygodny klient nie doda opinii, a flood pozytywami może być bez limitów (bo loginy zaprzyjaźnionych będzie przepuszczać bez problemu). A co do homepay i innych - to nie widzisz różnicy w kierunku przepływu danych? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2012 Oczywiście może ma ktoś lepszy pomysł jak to uwiarygodnić. Weryfikacja opinii poprzez umieszczenie zdefiniowanego pliku w katalogu domeny. Macie dużą listę domen/ip itp. w 99% będziecie wstanie dopasować IP do usługodawcy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
furek 37 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2012 Weryfikacja opinii poprzez umieszczenie zdefiniowanego pliku w katalogu domeny. Macie dużą listę domen/ip itp. w 99% będziecie wstanie dopasować IP do usługodawcy I to też jest doby pomysł. Dziury? Po prostu dla mnie założenie, że to firma ma weryfikować, czy klient o loginie XYZ może dodać opinie jest błędne metodologicznie. Bo doprowadzi do sytuacji, w których niewygodny klient nie doda opinii, a flood pozytywami może być bez limitów (bo loginy zaprzyjaźnionych będzie przepuszczać bez problemu). A co do homepay i innych - to nie widzisz różnicy w kierunku przepływu danych? Ja widzę różnicę, ale to nie zmienia faktu, że jeżeli nie dostosujesz się do ich api to nie będziesz korzystał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cybuch 13 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2012 Ktoś w ogóle czyta/sugeruje się tym rankingiem? Jakieś statystyki byłoby miło zobaczyć, bo obawiam się, że niektórzy robią z igły widły Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kede 31 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2012 I teraz każdy partner powinien być połączony poprzez API do modułu gdzie:Będzie sprawdzany użytkownik na podstawie np: maila, loginy serwera. Wiadomo gdzie konto hostingowe, login też jest połowa sukcesu do włamu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2012 Według mnie powinno się zostawić jak jest, lub usunąć zabezpieczenia. Trzeba zaufać użytkownikom jak i firmom że będą uczciwe. Bo nawet jak ktoś będzie chciał to i tak wystawi to dobrą albo złą opinię. A firma jak będzie sama sobie nabijała to i tak sama siebie oszukuje. Dlaczego zanim jeszcze użytkownik zechce dać opinię, to już jest traktowany jak oszust? Tak samo jak w naszym państwie. Złóż zeznanie podatkowe itp itd. Jeszcze się nie zaczęło nic robić a tu już podejrzany zeznania musi złożyć. Trochę luzu. I tak nic na 100% nie będzie działało. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 Dokładnie, w końcu głos rozsądku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SaVaGe123 21 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 (edytowany) Matmaxalez tu jest polska. Czyli zgarnąć jak najwięcej dla siebie. Wprawdzie stopniowo to się zmienia. Ale tej firmie trzeba ufać, dać szansę. A jak będzie nie uczciwa? "Poszczuć psami" jak najdalej od tego forum. Edytowano Sierpień 14, 2012 przez SaVaGe123 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 Już pokazaliśmy parę razy, że nieuczciwe firmy na zawsze żegnają się z WHT i nie ma drugiej szansy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 Znamy jeden głośny przypadek, pisanie o tym w liczbie mnogiej jest nie na miejscu, chyba że jak zwykle znów czegoś nie wiem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 Jeden głośny inne nie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SaVaGe123 21 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 Hem to jakiś temat TABU? Prawdopodobnie jeszcze nie odwiedzałem tego forum. Może ktoś wyciągnąć te brudy? Mam dość ciekawski charakter. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 o głowe chodzi tak ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 To zrobimy konkurs, znajdź userów i firmy które wyleciały z WHT za oszustwa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 To zrobimy konkurs, znajdź userów i firmy które wyleciały z WHT za oszustwa łeee za młody tu jestem o głowie to czytałem ... niestety dopiero po zakupie serwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 łeee za młody tu jestem o głowie to czytałem ... niestety dopiero po zakupie serwa. No to jeden z pierwszy hostingów płatnych gdzie miałem serwer Ale innych przekrętów prócz masy krzaczków to nie przypominam sobie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2012 No to jeden z pierwszy hostingów płatnych gdzie miałem serwer Ale innych przekrętów prócz masy krzaczków to nie przypominam sobie Jeszcze pamiętam jak shella miał do konta:D serwery wtedy miał dobre ;p teraz dupska daje no ale co koniec offtopu xD nie ten wątek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Causen 76 Zgłoś post Napisano Sierpień 15, 2012 Ja tylko dodam od siebie tyle. Firma która dopiero co dołączyła, po tygodniu znajduje się na drugim miejscu w rankingu. Świetna wiarygodność działu opinie. na prawdę, podziwiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 15, 2012 Gdyby każda firma, już będąca w rankingu poczyniła podobny wysiłek, to efekt byłby podobny. Sugerowaliśmy takie działania, ale musiała przyjść nowa firma aby od razu skorzystać z naszej rady i pokazać, że można zebrać opinie klientów i to szybko przy stosunkowo małym nakładzie. Nie podziwiaj tylko zrozum, bo widać nie załapałeś. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Causen 76 Zgłoś post Napisano Sierpień 15, 2012 Gdyby każda firma, już będąca w rankingu poczyniła podobny wysiłek, to efekt byłby podobny. Sugerowaliśmy takie działania, ale musiała przyjść nowa firma aby od razu skorzystać z naszej rady i pokazać, że można zebrać opinie klientów i to szybko przy stosunkowo małym nakładzie. Nie podziwiaj tylko zrozum, bo widać nie załapałeś. Widać że Ty nie łapiesz w dalszym ciągu. I chyba jedyny sposób żeby Ci udowodnić jak bezużyteczny ten dział jest w chwili obecnej, to na faktycznym przykładzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 15, 2012 No trudno, nie będę Cię tu edukować, kiedyś może zrozumiesz, wielokrotnie w tym wątku i ja i Bartek i kilku bardziej kumatych użytkowników wyjaśniali dlaczego to jest dobre i dlaczego to tak działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach