Skocz do zawartości
is_wm

Firmy, które mają userów WHT za de*ili mają się dobrze?

Polecane posty

Kafi powiedź mi co to za opinia, jeżeli w niej jest wyraźnie zaznaczone

"Nie posiadam tam usług żeby nie było"

A czemu to pytanie do mnie akurat jest skierowane?

Jak już poruszasz ten temat - to zastanawia mnie, ileż to osób krytykujących jakie to np. home.pl jest dziadowskie i nadające się tylko na wizytówki miało tam konto osobiście (a nie, że znajomy znajomego miał) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zrozumiał wszystko nawet że została usunięta tylko że nikt mnie nawet nie raczył mnie o ty powiadomić . I tak jak piszę nie tylko moja opinia została usunięta bo wszystkie negatywy znikły a wiem że były ! Teraz jest coraz ciekawiej bo patrz przykład z wczoraj

http://www.webhostin.../59-castpol-pl/

mod może sobie dodawać wyjaśnienie na swoją korzyść bo tak bo tak bo tak ...

Ehh fajnie .

 

Nie ma obowiązku i systemu aby powiadamiać osoby dodające opinie.

 

Ktoś mógł przecież posiadać tam usługi i wyrobił sobie zdanie.

 

Regulamin jest jasny, wyłącznie AKTUALNE opinie, przez OBECNYCH klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regulamin jest jasny, wyłącznie AKTUALNE opinie, przez OBECNYCH klientów.

Zatem trochę się to mija z celem. Są osoby, które piszą negatywne opinie już po rezygnacji z usługi bo np. była tak zła, że trzeba było niezwłocznie zrezygnować. Taka osoba też nie może wyrazić opinii?

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Regulamin jest jasny, wyłącznie AKTUALNE opinie, przez OBECNYCH klientów.

 

Ja mam tylko pytanie małe, jeżeli mam hosting w chmurce, hekko, hexcom i vihost (mam w rzeczywistości) to jeżeli wystawiłem kiedyś opinię chmurce a teraz chciałbym hekko albo hexcom to ta o chmurce zniknie, chociaż nadal mam tam hosting? Bo czytam tu posty, i nie wiem jak to zrozumieć.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zatem trochę się to mija z celem. Są osoby, które piszą negatywne opinie już po rezygnacji z usługi bo np. była tak zła, że trzeba było niezwłocznie zrezygnować. Taka osoba też nie może wyrazić opinii?

Nie że mija się z celem, tylko tak możemy chociaż w większym stopniu zapanować nad wiarygodnością danej opinii. Opisywany przez Ciebie przypadek to 0,01% a my musimy tworzyć narzędzia dla większości.

 

W wersji "umiarkowanej" klient chce zrezygnować i przymierza się do nowej firmy i ma bufor paru tygodni, zdąży dodać opinię i przenieść się na nowy hosting, lub po prostu nie przedłuża obecnego.

 

Ja mam tylko pytanie małe, jeżeli mam hosting w chmurce, hekko, hexcom i vihost (mam w rzeczywistości) to jeżeli wystawiłem kiedyś opinię chmurce a teraz chciałbym hekko albo hexcom to ta o chmurce zniknie, chociaż nadal mam tam hosting? Bo czytam tu posty, i nie wiem jak to zrozumieć.

Oczywiście nie. Opinia jest sprawdzana i wystawiana na "dany czas" więc jeśli miałeś wtedy hosting i wystawiłeś opinie zostanie ona w systemie. Sprawa tyczy się tylko wtedy gdy chcesz dodać opinię teraz a hosting miałeś kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Opisywany przez Ciebie przypadek to 0,01% a my musimy tworzyć narzędzia dla większości.

 

Moge się załozyć że 90 % negatywnych opinii jest pisanych w momencie, gdy klient jest już na innym serwerze lub zaraz się wyniesie - tak więc te wasze 0,01 nijak się ma do rzeczywistości.

 

Sprawa tyczy się tylko wtedy gdy chcesz dodać opinię teraz a hosting miałeś kiedyś.

 

Jak to weryfikujecie w przypadku o którym pisze?

 

Bo:

Podaj adres e-mail:Musi to być albo ten podany jako bilingowy danej usługi bądź też być w domenie utrzymywanej na serwerach NS operatora.

 

O ile po NS-ach ją sprawdzicie, to już mając poczte w gmailu możecie wierzyć na słowo - żadna poważna firma nie udostępni takiej informacji, a i każda może napisać że "Pan o takim e-mailu nie istnieje w naszej bazie i prosze o usunięcie negatywnej opinii" - i cała weryfikacja nic nie da.

 

Pozostaje też kwestia udostępniania maila - nie kazdy lubi jak jego mail gdzieś jest widoczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę powodu do zdenerwowania:

 

1) Jakby ktoś był mądry to by nie reklamował tego forum klientom - bo zysk z tego jest generalnie zerowy. To forum nie generuje zysków dla firmy dodatkowych (jeśli o jakichś mozna mówić kiedy nie jest szeroko znane nawet szukającym w google hostingu - nie oszukujmy się ceneo to to nie jest) jeśli je ktoś zareklamuje dla klientów. Nie jest w stanie zwrócić kosztów tej reklamy. Nie mówie nawet o szkodach które można ponieść przez ewentualne złe opinie czy nawet przez pakowanie swoich klientów na reklamy innych firm.

 

2) Opinie jednopostowców z jednorazowej akcji nic nie znaczą przynajmniej dla większości osób tu zarejestrowanych.

 

3) Zarządzający forum nie bardzo wiedzą jak biznes portalowy działa i jak na nim zarobić a tym samym podnieść jakość - proponuję popatrzeć jak większe portale biznesowe to robią - można się wiele nauczyć. Wprowadzanie usług nie spełniających swoich zadań to problem braku podstaw pod nie. Nie można przeskoczyć kilku stopni w budowie i spodziewać się dobrego efektu.

 

4) Forum jest generalnie bardzo nudne - jedyną rozrywką czy też nową informacją jest albo czyjaś reklama albo temat jak ten gdzie się mogą userzy trochę ponapinać. Już lepiej na pudelka wchodzić tam przynajmniej codziennie jest kilkanaście nowych newsów. Jakbym nie miał firmy hostingowej to bym tu wcale nie wchodził - teraz co jakiś czas patrzę czy coś się dzieje ale się nie dzieje.

 

Jeśli ktoś wysyła swoich klientów na to forum to cieszcie się - zobaczą waszą reklamę/ofertę.

 

Dużo czasu minęło od wprowadzenia partnerów i moja rezygnacja z bycia jednym z nich okazała się być słuszna - ze starych partnerów nie został nikt bo nic to nie zmienia i tylko te pieniądze są marnowane które wpływają od nich - leci rotacja partnerów, leci... a rozwoju brak(jest coraz słabiej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat zostanie wyczerpany jak zaczniesz wreszcie zwracać uwagę na sugestie użytkowników i moderatorów. Mało ich się tutaj wypowiedziało? Dla kogo jest to forum, dla Ciebie i spamujących dzial opinie? Pojawiły się tutaj sensowne propozycje, które oczywiście nawet nie zostały skomentowane przez "górę", przecież to bez sensu..

 

Te wypowiedzi nie pojawiły się tutaj "na złość", tylko po to, żeby było lepiej ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

O dziwo firmy te są eksponowane bardzo długo, nic się dzieje.

Najgorzej wychodzą na tym te "stare" firmy z tradycją, które dały z siebie wszystko, aby opinia była jak najlepsza.

 

O tym mówiono na forum przed wprowadzeniem modułu opinii i uprzedzano o takiej możliwości ...

Jeśli nie potrafią zadbać o to by klienci dodawali opinie to kogo to jest wina?

 

Do argumentu o "nakłanianiu" klientów odniosę się poniżej.

 

 

Ale bzdury piszesz ...

 

 

Chyba nie zdajecie sobie sprawę, że takie nagabywanie do wpisania opinii o danej firmie jest fałszowaniem prawdziwego wizerunku firmy. Jeśli dana firma proponuje dodanie takiej opinii to przeważnie jest coś za coś, może darmowy miesiąc, może jakaś zniżka itd. Klient wpisujący opinie nie będzie pisał złej bo przecież jest to nic innego jak wymiana handlowa i opinia musi być 5/5 pozytywna. Opinie nowych firm są przeważnie dodawane przez nowych użytkowników i wykorzystywane nagminnie do tego aby pokazać się na forum.

 

 

Możemy, ale będziemy nagabywać ludzi na dodanie opinii na WHT. Dlaczego? Ano dla tego, że taka opinia nie byłaby miarodajna, opinia musi być napisana spontanicznie, a nie pod wpływem firmy hostingowej.

To jest tylko i wyłącznie wasze zdanie - jeśli np. idzie mailing do wszystkich klientów to jest identyczna szansa na uzyskanie pozytywnej jak i negatywnej opinii. Nie wiem jakbym mógł napisać pozytywną opinię jeśli byłbym wkurzony na firmę. Jest to NIEMOŻLIWE. (Nawet jeśli ktoś taki się trafi to powinien zniknąć statystycznie)

 

 

Za chwilę Ci ktoś odpowie, że tak to właśnie działa: reklama dźwignią handlu. Im więcej w reklamę (chociażby promocje, gratisy w zamian za "opinię") zainwestujesz, tym szerzej zaistniejesz na rynku.

 

I w tym właśnie momencie cały ten moduł "opinie" (jak i wszelkie inne miejsca tego typu, do udzielania się na których same firmy zachęcają swych klientów) staje się takim samym miejscem na reklamę jak każde inne. Dlatego też osobiście za miarodajne miejsca opiniotwórcze uznam tylko i wyłącznie te, na których klienci bywają i udzielają się sami z siebie, bez jakiejkolwiek namowy firm, usługodawców czy też producentów produktów, które opiniują.

 

Więc zacznijmy od tego, że moduł nie ogranicza się do tego, nie udaje nam się pozyskać opinii z zewnątrz w odpowiedniej ilości co wcale nie znaczy, że moduł został stworzony dla firm hostingowych.

 

 

 

Ja jestem temu przeciwny, stanowisko swoje zająłem kilka postów wyżej. Jest wiele metod na weryfikację, chociażby wpisanie numeru telefonu i otrzymanie kodu uprawniającego dodanie opinii, wrzucenie jakiegoś pliczka na serwer aby potwierdzić, że jest to opinia właściciela tejże strony, sparowanie z forum czy jeszcze inne pomysły.

 

Jak to się ma do propozycji zostawienia tematów na forum? Metody na weryfikacje są różne ale na razie nie ma powodów aby nie ufać tym co zostały wysłane.

 

 

Zatem trochę się to mija z celem. Są osoby, które piszą negatywne opinie już po rezygnacji z usługi bo np. była tak zła, że trzeba było niezwłocznie zrezygnować. Taka osoba też nie może wyrazić opinii?

 

Może, na forum (z google najpierw trafi na temat na forum). Zabezpieczenie jak każde inne, a opinie gdy osoba "była tak zła" są jeszcze gorsze niż te "nakłonione" przez firmę hostingową.

 

Nie widzę powodu do zdenerwowania:

 

 

2) Opinie jednopostowców z jednorazowej akcji nic nie znaczą przynajmniej dla większości osób tu zarejestrowanych.

Czyli 10% osób. Ten moduł nie jest dla tych osób. Ten moduł miał przenieść to co najlepsze z tematów eliminując jego wady (wiele tematów, dyskusje, brak jakiejkolwiek weryfikacji)

 

 

Temat zostanie wyczerpany jak zaczniesz wreszcie zwracać uwagę na sugestie użytkowników i moderatorów. Mało ich się tutaj wypowiedziało? Dla kogo jest to forum, dla Ciebie i spamujących dzial opinie? Pojawiły się tutaj sensowne propozycje, które oczywiście nawet nie zostały skomentowane przez "górę", przecież to bez sensu..

 

Te wypowiedzi nie pojawiły się tutaj "na złość", tylko po to, żeby było lepiej ;).

 

Patryk, wszystko jest komentowane, zawsze było, a propozycji nie było żadnych, proszę o wymienienie jeśli masz siłę. Tylko nie o tym, że można żądać numeru telefonu (to jest tylko kwestia techniczna)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Temat zostanie wyczerpany jak zaczniesz wreszcie zwracać uwagę na sugestie użytkowników i moderatorów. Mało ich się tutaj wypowiedziało? Dla kogo jest to forum, dla Ciebie i spamujących dzial opinie? Pojawiły się tutaj sensowne propozycje, które oczywiście nawet nie zostały skomentowane przez "górę", przecież to bez sensu..

 

Te wypowiedzi nie pojawiły się tutaj "na złość", tylko po to, żeby było lepiej ;).

A gdzie się podział ten post ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jakbym mógł napisać pozytywną opinię jeśli byłbym wkurzony na firmę. Jest to NIEMOŻLIWE. (Nawet jeśli ktoś taki się trafi to powinien zniknąć statystycznie)

 

Odpowiem ci tak:

 

"Nie wiem jakbym mogł napisać negatywną opinie na firmę która gratyfikuje to przedłużeniem ważności usługi - jest to niemożliwe."

 

Bo co innego puścić mailing z prośbą o opinie i nie dać nim w zamian prócz "Dziękuje", a co innego napisać w panelu klienta "napisz o Nas opinie to ci damy x miesięcy gratis" - myślisz że ktoś mający jeszcze x miesięcy serwer napisze negatywa i poda swój e-mail, by firma wiedziała że to ten zły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Jeśli napisze pozytywną to znaczy, że jest zadowolony albo można to zrozumieć tak - dostał rekompensatę za to, że wcześniej narzekał (inaczej nie napisze opinii).

 

Natomiast jak napisze negatywną to już po problemie (btw. jak mogę się bać firmy, gdzie płacę za usługę?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Nagrody za opinie to według mnie (edit) oszustwo ;)

 

Takie powinny być kasowane, a nie byle negatywy o firmie!

Edytowano przez Kamikadze (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nagrody za opinie to według mnie (edit) oszustwo ;)

 

Takie powinny być kasowane, a nie byle negatywy o firmie!

 

Oszustwo to chyba złe słowo, bardziej pasuje reklama. Teraz kwestia, czy dział o opiniach to dział reklamowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli napisze pozytywną to znaczy, że jest zadowolony albo można to zrozumieć tak - dostał rekompensatę za to, że wcześniej narzekał (inaczej nie napisze opinii).

 

Natomiast jak napisze negatywną to już po problemie (btw. jak mogę się bać firmy, gdzie płacę za usługę?)

Albo za to, że w sumie hosting obleci, prosta stronka tam stoi, ale co mu zależy skoro dostał x miesięcy za free? Spójrz na to z tej strony - i wilk syty i owca cała. Tylko, że z rozsądnymi i rzetelnymi opiniami ma to niewiele wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Rozumiem co do mnie "mówicie" ja staram się przekonać Was, że te opinie nie są takie złe jak się wydaje. Nie chce mi się wierzyć, że jak ktoś będzie niezadowolony to za 1msc gratis da ocenę 5 zamiast 1. Jeśli zamiast 4 da 5 to nie jest to idealna opinia ale faktu, że firma jest ok nie zmieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy coś w tej sprawie będzie jeszcze robione czy po prostu umarła śmiercią naturalną? Firma w topce nadal wisi, a fałszywe opinie przybywają.

 

Jeśli niepotrzebnie odkopałem to przepraszam, ale mogę nie być na bieżąco z niusami na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jedyną motywacją do napisania opinii jest przedłużenie ważności usługi, to można mieć zastrzeżenia do jej obiektywności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak można mieć zastrzeżenie do obiektywności polecanych firm jeżeli są podawane linki z refami jak również jeżeli są otrzymywane jakieś profity za umieszczenie linka do firmy w sygnaturce lub za polecanie i z tego powodu nie ma marudzenia i oburzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie opinie powinny być publikowane dopiero po jakimś okresie od kupna hostingu np: 5 miesięcy.

I teraz każdy partner powinien być połączony poprzez API do modułu gdzie:

Będzie sprawdzany użytkownik na podstawie np: maila, loginy serwera.

I wtedy będzie to dopiero wiarygodna opinia.

 

Dobrze a co w przypadku kiedy ten ktoś miał już konto i chciałby wyrazić swoją opinie o firmie?

Nie może. Opinie się wyraża wtedy kiedy się z owego hostingu korzysta.

Uważam to za sprawiedliwe i wiarygodne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobrze. Więc dwa scenariusze testowe dla tego twojego systemu ;)

 

1. Zakładam konto testowe. Mój mail jest w bazie, login też. Wystawiam więc negatywną opinię.

Powiesz zapewne, że owe API zwróci, że jest to konto testowe, albo datę ważności konta. ALE...

 

2. Klient Jan Nowak o loginie jnowak podpadł firmie XYZ. Chce jej wystawić opinie.

Ale nie może, bo firma zmodyfikowała odpowiedź API tak, żeby zwracała, że jnowak jest zawsze na okresie testowym.

Powiesz zapewne, żeby zakodować konektor z tym API jakimś ionCube czy czymś podobnym. ALE...

Która firma o zdrowych zmysłach umożliwi dostęp do bazy swoich klientów jakiejś czarnej skrzynce, w której (może, ale nie musi ;) ) kryć się jakiś backdoor umożliwiający podglądanie bazy klientów?

 

A na koniec - to co, jeśli firma nie zgodzi się, aby jakieś tam forum przeczesywało jej bazę klientów?

Zniknie z rankingu i nie będzie dało się wystawić opinii? To chyba 99% w miarę pewnych firm w ten sposób zablokuje sobie sianie paniki przez niezadowolonych i tyle ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×