is_wm 287 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 (edytowany) Tak się zastanawiam - pojawiła się kolejna firma, która ma userów WHT za de*ili (patrz 'NAJNOWSZE OPINIE') - czy takie działania są tu dozwolone? Tzn. wybieramy strony klientów, zmieniamy sobie IP (o ile ktoś jest w ogóle na tyle sprytny) i 'hulaj dusza, piekła nie ma'? Jak dla mnie, to taka firma powinna mieć dożywotni ban za całkowity brak szacunku do właścicieli i użytkowników forum. Edytowano Sierpień 5, 2012 przez is_wm (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaszub1136 109 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 Jeśli chodzi Ci o Futurehost to wcale nie jest taka nowa firemka a to że z ich pojawieniem się na WHT od razu jest wysyp opinii to może świadczyć o tym że wysłali jakiś mailing po swoich klientach z prośbą o dodanie opinii (tak zrobiła jedna z firm na WHT) albo sami sobie wyklepali 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 (edytowany) Tak, już widzę tych klientów piszących elaboraty na temat hostingu... Nawet jeśli poszedł mailing to: a) nie wszystkie opinie byłyby 5/5 b) znalazłby się także jakiś maruder (są tacy w każdej firmie) I mi już nie chodzi nawet o to pisanie sobie pozytywnych opinii, bo tego się nie da uniknąć (zawsze 95% opinii pozytywnych będzie od firmy, a negatywy od dzieciaków, chcących się zemścić). Bardziej mi chodzi o sposób traktowania userów, tzn. uważa się, że jesteśmy takimi debilami, że nikt nie zauważy tego, że opinie są sztuczne i pisane hurtem w jednym czasie. Edytowano Sierpień 5, 2012 przez is_wm (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 futurehost spamuje w nieudolny sposob chociazby antyweb wiec widac ze to jest jakis element "kampanii reklamowej"... dzial opinie to smietnik totalny, top3 to jakies firmy o ktorych w zyciu nie slyszalem zanim nie wszedlem na wht... gdzie sa oponie o home, nazwie i innych rynkowych tuzach? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 Sporo osób przeczytało wątek, ale nie wypowiedziało się w żaden sposób, więc chyba im odpowiada takie traktowanie. W takim wypadku nie ma chyba dłużej sensu o tym dyskutować... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość www.SteamPlay.pl Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 Totalnie przegięcie.. Co oglądalności tematu, to jest dość mała - dopiero jutro, tutaj będzie się lała krew... Pozdrawiam, SteamPlay.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artix 34 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 Jeszcze gdyby tam opinię napisał USER Z LOGINEM, a nie bezpośrednio gość... Wydaje mi się że ktoś od FH lubi korzystać z bramek proxy lub ogólnie bawić się IP, choć nie jestem tego pewien, bo być może serio znalazło się kilku chłopa, którzy postanowili sobie powystawiać ocenki o firmie. Według mnie top3 powinno być manualnie wybierane przez osoby przeznaczone do tego - nie z automatu, ile jest pozytywnych opinii. Tylko brać pod uwagę normalne aspekty: Home.pl jest numerem 1 w Polsce, bo tak oceniają ten hosting najpopularniejsze pisma i serwisy - dlatego powinno być w top3. Może pomysł głupi, ale lepszy niż to, co się dzieje aktualnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 Dzał opinie w obecnej formie jest do koniecznej poprawki. jeśli nie do wywalenia i powrotu do zwykłych tematów z opiniami, które sprawdzały sie lepiej, a i userzy je dodający raczej nie rejestrowali się tylko w tym jednym celu.. Moderatorzy poruszali ten temat w odpowiednim dziale, ale nie spotkało się to ze zrozumieniem ;-). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Stępień 75 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 Już też widziałem ich działania na paru blogach w komentarzach, m in. Antyweb. Chociaż nie patrzę nawet na ten moduł opinii na WHT, tylko czytam wątki o tych firmach, z których mam zamiar korzystać. Pomysł z opiniami dobry, tylko źle przemyślany. Zasada działania musiałaby być na nowo ustalana, bo w tej formie to nawet nie ma co korzystać. Powinny być ręczne weryfikacje opinii, sprawdzanie, czy nie jest wysyłana przez bota(po dacie dodawania opinii można stwierdzić, czy ktoś dodaje botem, bo to leci schematycznie co jakiś czas). No i oczywiście sprawdzanie czy opinia nie jest opinią śmieciową. Najśmieszniejsze, jest to, że tych opinii z FutureHost nie napisał żaden użytkownik forum 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 te opinie są śmieszne wy teraz narzekacie że są lewe ... ja np swoją wystawiłem negatywną na temat firmy chmurka.pl i została usunięta z nie wiadomych mi przyczyn ;] więc wiesz myślę że tu nie ma reguł tylko działa to na zasadzie ,, robicie co chcecie '' . Ja tak jak inni szukając czegoś czytam cały temat z opiniami bo skoro mam liczyć na ten moduł co ja wystawie prawdziwą i ginie a ktoś z lewusa doda i poleca coś co tak naprawdę nic nie wie na ten temat to ja takie coś mam w tyłku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kede 31 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 (edytowany) Według mnie top3 powinno być manualnie wybierane przez osoby przeznaczone do tego - nie z automatu, ile jest pozytywnych opinii. Tylko brać pod uwagę normalne aspekty: Home.pl jest numerem 1 w Polsce, bo tak oceniają ten hosting najpopularniejsze pisma i serwisy - dlatego powinno być w top3. Może pomysł głupi, ale lepszy niż to, co się dzieje aktualnie. Tak, tak a potem papier, kamień, nożyce pomiędzy administracją czyja firma w top1 i top2. Zastanów się Edytowano Sierpień 5, 2012 przez Kede (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 Żenada. Co do "chmurki" to też mój negatywik poleciał w inna czasoprzestrzeń. a no to widzisz lewe opinie przechodzą a normalna osoba nawet jak wyrazi swoje zdanie to i tak nic z tego ma bo jak jest dobra to jeszcze przejdzie a jak już ktoś negatywa wali wtedy trzeba się jakoś tego pozbyć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 To akurat nie jest prawda. Ty napisałeś opinię tu: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34462-dyskusje-chmurkapl/page__view__findpost__p__321122 i w module opinie (identyczną), więc pewnie dlatego jedna została zablokowana.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 To akurat nie jest prawda. Ty napisałeś opinię tu: http://www.webhostin...post__p__321122 i w module opinie (identyczną), więc pewnie dlatego jedna została zablokowana.. Dobra ok to w takim razie powinienem dostać jakieś info o tym czy mail czy coś że opinia została usunięta z takiego czy takiego powodu ... btw chmurka ogólnie miała z 4 negatywy i wszystkie znikły http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/71-chmurka-pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elcct 159 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 No mi się wydaję, że WHT raczej jest nastawione na firmy niż konsumentów. Stąd też brak banów w dziale oferty, gdzie firmy nic sobie nie robią z regulaminu. Długofalowo to się odbije czkawką, ponieważ WHT przestanie być wiarygodnym źródłem informacji. Zawsze gdy pieniądze były ważniejsze niż jakość, kończyło się upadłością. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biszkopcik 37 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2012 (edytowany) No a ja tylko czekałem aż ktoś napisze o tej firemce, przytaczając przy okazji milion innych spraw Dla mnie tyle opinii pod rząd = ban. Edytowano Sierpień 5, 2012 przez Biszkopcik (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2012 Tak, już widzę tych klientów piszących elaboraty na temat hostingu... Nawet jeśli poszedł mailing to: a) nie wszystkie opinie byłyby 5/5 b) znalazłby się także jakiś maruder (są tacy w każdej firmie) I mi już nie chodzi nawet o to pisanie sobie pozytywnych opinii, bo tego się nie da uniknąć (zawsze 95% opinii pozytywnych będzie od firmy, a negatywy od dzieciaków, chcących się zemścić). Bardziej mi chodzi o sposób traktowania userów, tzn. uważa się, że jesteśmy takimi debilami, że nikt nie zauważy tego, że opinie są sztuczne i pisane hurtem w jednym czasie. Po pierwsze Wszystkie opinie są sprawdzane, mamy podgląd w IP, ciasteczka, przeglądarki itd. + dodatkowo opinie muszą mieć adres www/ip więc weryfikacja po DNS czy są w danej firmie. Po drugie Mniej teorii spiskowych. Futurehost dodał te opinie poprawnie. Założył profil firmy i pod wpływem naszych rozmów zaczął namawiać klientów do wyrażania opinii i o firmie i TO TAK MA DZIAŁAĆ. Firmy będą nawet wysyłać mailingi informacyjne o module Opinii i takich dodanych opinii w ciągu godziny może być i 200 jak akurat wejdą w tym momencie klienci z maila. Małe zróżnicowanie w ocenie zawsze wynika z wielkości próbki, przy 50 opiniach wahania będą duże, przy 5 małe. No mi się wydaję, że WHT raczej jest nastawione na firmy niż konsumentów. Stąd też brak banów w dziale oferty, gdzie firmy nic sobie nie robią z regulaminu. Długofalowo to się odbije czkawką, ponieważ WHT przestanie być wiarygodnym źródłem informacji. Zawsze gdy pieniądze były ważniejsze niż jakość, kończyło się upadłością. Dział Oferty jest DARMOWY. Powinny być ręczne weryfikacje opinii, sprawdzanie, czy nie jest wysyłana przez bota(po dacie dodawania opinii można stwierdzić, czy ktoś dodaje botem, bo to leci schematycznie co jakiś czas). No i oczywiście sprawdzanie czy opinia nie jest opinią śmieciową. Najśmieszniejsze, jest to, że tych opinii z FutureHost nie napisał żaden użytkownik forum Opinie są tak sprawdzane, jedna firma straciła większość właśnie po takiej weryfikacji i dojścia, że były pisane z jednego komputera. I co z tego, że nie napisał ich żaden użytkownik? WHT nie ma nasycenia 100% wszystkich klientów firm hostingowych Wysłali mailing / poprosili o dodanie klientów, którzy pierwszy raz trafili na WHT. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2012 (edytowany) Wszystkie opinie są sprawdzane, mamy podgląd w IP, ciasteczka, przeglądarki itd. + dodatkowo opinie muszą mieć adres www/ip więc weryfikacja po DNS czy są w danej firmie. Yyy... to są zabezpieczenia dla lama, a nie firmy hostingowej, która potrafi obejźć wszystko w/w. Jeśli twierdzisz inaczej, to daj znać - w ciągu godziny mogę dodać z 30 różnych opinii, każda będzie miała inne IP, e-mail, domenę, przeglądarkę (a nawet rozdzielczość ekranu!) i oczywiście czyściutkie cookies. Imho to nie jest kwestia zabezpieczeń, bo takich nie da się po prostu opracować. Ten dział po prostu nie ma sensu. Mniej teorii spiskowych. Futurehost dodał te opinie poprawnie. Ups, chyba jednak nie do końca... opinie zniknęły Najśmieszniejsze, jest to, że tych opinii z FutureHost nie napisał żaden użytkownik forum Nie śmiej się, jak widać po ostatniej opinii - wyciągneli już odpowiednie wnioski Edytowano Sierpień 6, 2012 przez is_wm (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2012 Opinie są teraz analizowane do przywrócenia. NIE ma idealnego systemu zakładającego masowość, miesiąsami nad tym siedzieliśmy, jak ktoś będzie chciał oszukać to oszuka. A systemy zaawansowanej moderacji i dopuszczania "wybranych" nie mają sensu bo opinii byłoby kilka. Ceneo, skąpieć, opineo tak samo działają i ogólnie, pomijając przypadki nadużyć które zawsze będą się zdarzać, jest ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2012 No ale cóż to tylko moja opinia. Która niczego nie zmienia, tu i tak decyduje jedna osoba. Taka internetowa Białoruś Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2012 Ja także nie wierzę tym opiniom, nie tylko firmy future, ale także tym z top3 Nie rozumiem tego, że opinie są tak zróżnicowane. Jan Kowalski wypisuje opinię negatywną pisząc, że serwer często pada, kilka razy w miesiącu, a tu *** pozytywna opinia: "Wszystko spoko uptime 100%" w dodatku ten, co wystawił opinię jest dłużej klientem niż ten, który wystawił negatywną. Patrząc po samych nickach opiniujących jest coś nie tak, te nicki są zwyczajnie wyklepane na głupa. Szkoda gadać, wht było jest i będzie tworzone tylko dla kasy. Nawet jak nie było modułu opinii to i tak już wały były kręcone, np usuwanie negatywnych opiniii itd, to teraz ma być dobrze? pff Najlepiej zawalić całe forum bannerami, nieprzydatnymi modułami, zrobić bloga i propsować firmy za kasę (pisząc o nich artykuł)... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2012 To chociażby można by było poprawić lekko skrypt opinii, aby brał pod uwagę reputację użytkownika na forum. No tak, ale w tedy jak jest dobra opinia a inne złe to mówią że nawet ten stały użytkownik jest pracownikiem firmy Ile razy na forum było krzyczane że moje czy użytkownika Aimer opinie są windowane przez firmę hitme bo my tam pracujemy... Tak samo może być i z innymi użytkownikami Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Futurehost.pl 10 Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2012 Witam Was serdecznie Drodzy Forumowicze! Widzę iż nasze pierwsze kroki na tym portalu wywołały nie małe zamieszanie W związku z wieloma wątpliwościami pragnę w imieniu marki Futurehost.pl Oświadczyć iż wszystkie opinie na nasz temat zostały samodzielnie, bez przymusu dodane przez naszych użytkowników z krwi i kości. Konto w rankingu założone zostało w zeszłym tygodniu - równocześnie nasi Klienci ujrzeli w swoich Panelach zachętę do wystawienia opinii co gratyfikujemy przedłużeniem abonamentu (naturalnie bez sugestii co do treści opinii czy oceny!). Nie mamy wpływu na oceny czy wpisane przez użytkowników treści - cieszy nas natomiast fakt tak dobrej opinii wśród Klientów. Nie jest w naszym interesie budowanie zafałszowanego wizerunku naszej firmy lecz promocja - dlatego też po raz kolejny oświadczam - wszystkie opinie w naszym profilu powstały z własnej i nieprzymuszonej woli naszych Klientów i wyrazili Oni własne zdanie na nasz temat. W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu bezpośrednio z autorami opinii bądź naszym biurem. Pozdrawiam, Łukasz Piecuch, Bright Group Sp. z o.o. ul. Długa 40 37-400 Nisko NIP: 602-01-18-848 REGON: 180609098 KRS: 0000368717 Tel. (17) 78 50 555 e-mail: kontakt@futurehost.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2012 Ja także nie wierzę tym opiniom, nie tylko firmy future, ale także tym z top3 Nie rozumiem tego, że opinie są tak zróżnicowane. Jan Kowalski wypisuje opinię negatywną pisząc, że serwer często pada, kilka razy w miesiącu, a tu *** pozytywna opinia: "Wszystko spoko uptime 100%" w dodatku ten, co wystawił opinię jest dłużej klientem niż ten, który wystawił negatywną. Sytuacji może być bardzo dużo od różnych wymagań użytkowników po konta na różnych serwerach. Patrząc po samych nickach opiniujących jest coś nie tak, te nicki są zwyczajnie wyklepane na głupa. Panowie, myślenie obowiązuje każdą ze stron - nie ma pola login przy dodawaniu opinii aby przyspieszyć proces jej dodawania więc login jest generowany. Można to oczywiście zmienić ale poprzednie rozwiązanie sprawiało trochę problemów. Szkoda gadać, wht było jest i będzie tworzone tylko dla kasy. Nawet jak nie było modułu opinii to i tak już wały były kręcone, np usuwanie negatywnych opiniii itd, to teraz ma być dobrze? pff Najlepiej zawalić całe forum bannerami, nieprzydatnymi modułami, zrobić bloga i propsować firmy za kasę (pisząc o nich artykuł)... Nikt Ci nie każe tutaj wchodzić, jak nie widzisz żadnych pozytywów to ja z tym nic nie umiem zrobić. Opinie w tematach nie były usuwane, a jak coś się działo zawsze było wyjaśniane - więc albo dowody albo proszę nie pisać głupot. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Sierpień 6, 2012 Sytuacji może być bardzo dużo od różnych wymagań użytkowników po konta na różnych serwerach. Panowie, myślenie obowiązuje każdą ze stron - nie ma pola login przy dodawaniu opinii aby przyspieszyć proces jej dodawania więc login jest generowany. Można to oczywiście zmienić ale poprzednie rozwiązanie sprawiało trochę problemów. Nikt Ci nie każe tutaj wchodzić, jak nie widzisz żadnych pozytywów to ja z tym nic nie umiem zrobić. Opinie w tematach nie były usuwane, a jak coś się działo zawsze było wyjaśniane - więc albo dowody albo proszę nie pisać głupot. a opinie o * Firma nie uzyskała akceptacji WHT * same się usunęły? Nawet moja tam była, jak jeszcze miałem stary nick na forum Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach