Skocz do zawartości
Noone

VPS nie na SolusVM

Polecane posty

Od kilku latek korzystam z Hetznera ale ostatnio jakość tragicznie spadła. Ciągłe pady a support udaje że o niczym nie wiem. Dopiero po przedstawieniu jasnych dowodów przyznają żę to ich wina ale nawet bez słowa przepraszam. Szukam czegoś w zamian. Parametry nie muszą powalać, głównie trzymam prywatne rzeczy i gita. Cena ~40zł/miesiąc.

Lokalizacja: Polska/Niemcy/Okolice

OS: OpenSuse

 

Warunek: Nie może być na tym badziewiu SolusVM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na www.biznes-host.pl :) (ref) Korzystam i jestem zadowolony, jeśli potrzebowałbyś warunków indywidualnych napisz na bok, na pewno coś doradzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości dlaczego określasz wymagania nie po wirtualizacji, a po panelu zarządzania?

 

Bo jakby nie patrzeć to solusVM wspiera Xen PVM, Xen HVM, KVM, OpenVZ. ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

M@Hello Kitty!: Może i wspiera ale już miałem z nim wiele razy do czynienia i ani razu nie zdarzyło mi się żeby coś na naim poprawnie działało. Zazwyczaj kończy się tak że po aktualizacji systemu hosta całość się wykłada a firma nie potrafi nawet sprawdzić dlaczego to nie działa. Do tego często sam panel jakieś bzdury podaje że np używam 100GB / 2 dostępne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak zostanę z hetznerem bo nie wygląda żeby firmy prowadzące ten biznes w Polsce potrafiły sobie poradzić z wirtualizacją (wliczając polecany tu www.biznes-host.pl). W Hetznerze wszystko od strony zarządzania chociaż bezproblemowo działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od oczekiwań. Najpierw mieszasz z błotem sam panel, teraz większość firm hostingowych.. Nie widzimy problemu z Solusem, nam i naszym klientom działa wszystko poprawnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo prawda jest taka że przy cenach licencji za Solus każdy może zostać dostawcą. Widać to zwłaszacza na WH.com gdzie byle John oferuje super wypaśny VPS. Co mam powiedzieć jeżeli najlepiej oceniana w rankingu tego forum firma nie daje rady wrzucić gotowego szablonu? Jeżeli inna, co chwila polecana firma wciska mi informację o problemach z kernelem? Obie obiecywały że wgrają ten szablon przed zakupem. Co mam powiedzieć jeżeli firmy żyjące z oferowania hostingu mają w swoich szablonach niewspierane już dawno dystrybucje? Jak to świadczy o administratorach, wiedzy i dbaniu o bezpieczeństwo (bo skoro nie potrafią klientom zapewnić aktualnego oprogramowania to czy same wgrywają security fixy albo nowe stabilne kernele?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak zostanę z hetznerem bo nie wygląda żeby firmy prowadzące ten biznes w Polsce potrafiły sobie poradzić z wirtualizacją (wliczając polecany tu www.biznes-host.pl). W Hetznerze wszystko od strony zarządzania chociaż bezproblemowo działa.

Chyba raczej niektórzy klienci są za bardzo rozpuszczeni i oczekują zbyt wiele za niską cenę od firm.

Wszystko można zrobić, ale za darmo niestety już wszystkiego nie dostaniesz.

 

 

Co mam powiedzieć jeżeli firmy żyjące z oferowania hostingu mają w swoich szablonach niewspierane już dawno dystrybucje?

Rozwiązanie jest bardzo proste, kupujesz dedyka, zatrudniasz admina i jak to się potocznie mówi: "Mówisz, masz..."

Edytowano przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, to klient jest zły bo płaci i oczekuje. A może to firmy są za bardzo rozpieszczone bo mimo konkurencji na rynku nie potrafią nawet swoich rozwiązań zastosować. Łatwiej jechać na gotowcu a jak coś nie działa zignorować (czyt przestać odpisywać na maile, albo gdy robi się zbyt trudno, sugerować że lepiej iść do innej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ty tak na serio myślisz że za 40zł/mc firma która ma dużo klientów będzie skakała na każde twoje zawołanie? Bo wielki hrabia zamówił sobie budżetowy serwerek to trzeba go zaspokoić?

Edytowano przez kaszub1136 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Jak chcesz płacić i oczekiwać to wykup dodatkową pomoc techniczną za 50-100 zł / mc

 

W tedy będziesz mógł ich nękać telefonami co 5 minut :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz płacić i oczekiwać to wykup dodatkową pomoc techniczną za 50-100 zł / mc

 

W tedy będziesz mógł ich nękać telefonami co 5 minut :)

Za 100 złotych na miesiąc, telefony co 5 minut? Gdzieś Ty to znalazł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Za 100 złotych na miesiąc, telefony co 5 minut? Gdzieś Ty to znalazł ;)

 

No może i przesadziłem hehe ;)

 

Ale zawsze taki pakiet zobowiąże firmę w pewny sposób do przykładania większej wagi do tego klienta niż do zwykłych budżetówek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To sobie porozmaiwali właściciele firm jasno pokazując gdzie mają klientów. To nie sprzedawajcie tych budżetowych hosingów skoro klient jest dla was problemem.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, to klient jest zły bo płaci i oczekuje.

Płacić gotów 40 zł/msc a oczekiwania? Hm.. no właśnie. Jesteś pewien, że nie przesadzasz zbytnio i nie uogólniasz za bardzo? Solus ssie, wszystkie firmy ssą, może to jednak z Twoimi oczekiwaniami w stosunku do możliwości zapłacenia jest coś nie tak?

Edytowano przez pedro84 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no sorry, nie robcie sobie jaj.. mzone, czy biznes host wyzej daly oferte, ktorej jak sie okazalo nie sa w stanie zapewnic, a wy krzyczycie ze to wina tworcy tematu ;)... w stanach taki vps jest do kupienia za 4-5 dolcow, to nie jest wielka filozofia uzyc zamiast solusa czegos innego, hypervm, vds managera, proxmoxa czy 10 innych rzeczy..

Edytowano przez MikeJones (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie znam sprawy BH, więc nie będę się do tego odnosił i wypowiadał.

 

Pamiętaj jednak, że każda firma prowadzi swoją politykę kliencką i należy to uszanować. Czasy kiedy było kilka firm w internecie z takimi usługami dawno minęły, powstało wiele "firm", które obniżając cenę powodują obniżenie jakości usług we wszystkich firmach.

 

Nikt przecież nie krzyczy na autora tematu, próbujemy mu tylko wytłumaczyć, że jest w błędzie. Każda firma, robi tak aby klient był zadowolony. Dla nas i zapewne dla innych firm nie ma znaczenia czy klient teraz płaci 6 złotych na miesiąc czy tez 600. Klienci są równi jednak są pewne granice których się nie przekroczy. Świat jest tak zbudowany, że ludzie co mają więcej pieniędzy są obsługiwani lepiej, szybciej itd. Nie dotyczy to tylko usług hostingowych, a każdego rodzaju działalności prowadzonej na świecie. Nie ma znaczenia czy to w Polsce, czy też w USA, zasada jest jedna. Zapłacisz to masz. Pomimo tego, że każda firma próbuje taką granicę pomiędzy klientem "bogatym" i "biedniejszym" bardzo skrupulatnie ukryć, to w usługach i tak odczujesz różnicę. I tu właśnie pojawia się problem, bo młodzi ludzi oczekują więcej za mniej, a tak się nie da.

 

Dam Ci przykład.

Wyobraź sobie, że prowadzisz działalność i masz kupę klientów. Przychodzi do Ciebie gostek i mówi, ja chce to i to ale trochę taniej, no ok dajesz mu oboje jesteście zadowoleni, jednak po czasie przychodzi i mówi, słuchaj ja chce jeszcze tamtego bo to powinieneś mi dać w tej cenie. Teraz Ty masz dwa wyjścia, albo mu dajesz, albo nie. Jak masz kasę i klientów to mówisz, słuchaj, nie mogę taki jest cennik i już. Jak jesteś "pusty" i masz jednego klienta to obniżasz jakość usługi, aby zaoszczędzić np na materiałach i obniżasz mu cenę. Zastępując materiały produkcyjne jakimiś tańszymi półproduktami samowolnie obniżasz jakość swojej usługi, klient może o tym nie wie ale powinien mieć świadomość, że zawsze jest coś za coś, cudów nie ma. Więc jeśli komuś zależy na konkretnej jakości, dodatkowej usłudze musi liczyć się z kosztami.

 

w stanach taki vps jest do kupienia za 4-5 dolcow,

To są tzw masówki, jedne firmy idą w kierunku jakości kosztem ilości klientów, inne za to idą w kierunku ilości klientów kosztem jakości. To działa jak waga, jak z jednej strony położysz za dużo, szala się przenosi na jedną stronę, sztuką jest balansować na krawędzi jakości i masówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Płać ! Ma być płacone ! Jak jest płacone, tak jest robione. Płacisz więcej - masz robione lepiej. I nic chyba nie trzeba tutaj dodawać :)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

To sobie porozmaiwali właściciele firm jasno pokazując gdzie mają klientów. To nie sprzedawajcie tych budżetowych hosingów skoro klient jest dla was problemem.

W ofertach budżetowych z reguły support jest minimalny ze względu na niską cenę i większą ilość klientów.

 

Jeżeli masz problem większy dzwoń i od razu mów czego chcesz a nie siedzisz Bóg wie ile na forum i jęczysz. Albo się dogadasz z supportem albo nie. Szybciej się dogadasz z firmą przez telefon / e-mail niż na forum...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czy biznes host wyzej daly oferte, ktorej jak sie okazalo nie sa w stanie zapewnic,

 

W którym miejscu daliśmy ofertę?

 

Jeżeli chodzi o sam problem to nie jest to takie proste - nie bede sie zresztą rozpisywał bo sprawa wyjaśniona na bok i dzisiaj/jutro zostanie zakończona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo prawda jest taka że przy cenach licencji za Solus każdy może zostać dostawcą.

Nie bardzo. Cena licencji Solusa jakaś jednak jest, to nie sposób zaoferować np. na HyperVM, który jest darmowy i nierozwijany..

 

Co mam powiedzieć jeżeli firmy żyjące z oferowania hostingu mają w swoich szablonach niewspierane już dawno dystrybucje?

Często oferują je dla kilku osób, tzw. pasjonatów.. Podstawowe systemy raczej każdy ma aktualne.

 

Oczywiście, to klient jest zły bo płaci i oczekuje.

Klient nie jest zły dlatego, że płaci i oczekuje. Tylko dlatego, że oczekuje zbyt wiele za kwotę, którą płaci. Tak jest najczęściej.

 

A może to firmy są za bardzo rozpieszczone bo mimo konkurencji na rynku nie potrafią nawet swoich rozwiązań zastosować. Łatwiej jechać na gotowcu a jak coś nie działa zignorować (czyt przestać odpisywać na maile, albo gdy robi się zbyt trudno, sugerować że lepiej iść do innej)

Wszystkich wkładasz do jednego worka zawsze?

 

To sobie porozmaiwali właściciele firm jasno pokazując gdzie mają klientów. To nie sprzedawajcie tych budżetowych hosingów skoro klient jest dla was problemem.

Wręcz przeciwnie. Skoro jednak sam wkładasz wszystkich do jednego worka a panel, który stosuje jakaś tam część usługodawców uważasz za bubel, no to coś jest nie tak..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem jakimś trudnym klientem. Mam zazwyczaj jedno, dwa pytania odnośnie samej usługi w konkretnej firmie na początek a później już tylko jak coś leży przez dłuższy czas. Za pieniądze jakie płacę, uwaga bo to może być szok dla niektórych, nie oczekuję nianczenia, konfiguracji serwera, prowadzenia za rączkę i nie wiadomo czego jeszcze, bo płacąc za root vps nie jest to kwestią kontraktu. Ale oczekuję że jeśli ktoś mi obiecuje wprowadzenie bardziej aktualnego szablonu systemu niż z roku 2008 (niewspierany od dobrych 2 lat softwareowo) to bierze za swoje słowa odpowiedzialność a nie mail "nie działa nie wiemy dlaczego" i umywa ręce po tym jak już zapłaciłem. Rozumiem że według filozofii niektórych osób tutaj powinienem paść na kolana przed administratorem, oddać mu swą duszę i dopłacić 10 krotność abonamentu za ogólną możliwość założenia konta. A jak host padnie a macierz nagrzeje się do czerwoności siedzieć cicho i cieszyć się że jest fajnie. Wysokość abonamentu nie ma znaczenia bo skoro zapłaciłem i skoro firma stworzyła taki biznes plan ma obowiązek zapewnić wsparcie w tej cenie. Teraz zapłaciłem tyle bo akurat więcej mi nie potrzeba ale za miesiąc, jeśli zostałem odpowiednio potraktowany, mogę chcieć zacząć sprzedawać swoim klientom znacznie droższe rozwiązania. Więc może troszkę zastanowienia skoro prowadzicie biznes w którym kontakt z klientem jest podstawą.

 

A przy okazji zwraca honor panu Mateuszowi z vihost. Dziękuję za zajęcie się sprawą i próbę rozwiązania problemu. Po tym jak od strony usługodawcy dostaję informację o błędzie w szablonie openvz i jestem nakierowany na problemy z siecią zdecydowanie łatwiej jest coś zrobić.

 

PS. A Hetzner mnie właśnie wkurzył maksymalnie. Godzina 19, dyski notują potężne błędy. Oczywiście standardowo zero informacji o ewentualnych pracach. Problemy w tej firmie zaczynają być standardem. Szkoda, przez tych kilka lat byłem z nich bardzo zadowolony.

Edytowano przez Noone (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×