tym 205 Zgłoś post Napisano Czerwiec 24, 2014 Na zakup kolejnych? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Qler 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 24, 2014 Czy otrzymaliście jakiś email o tych rekompensatach czy sami się z nimi kontaktowaliście w tej sprawie ? Ja otrzymałem 16 czerwca email z wyjaśnieniem awarii i tam było napisane, że o rekompensatach poinformują w następnym komunikacie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Czerwiec 24, 2014 Tak, wysyłane były e-maile w sprawie rekompensat. Jeżeli go nie otrzymałeś to skontaktuj się ze Sprint aby upewnić się czy zostałeś objęty rekompensatą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sprintdatacenter.pl 3 Zgłoś post Napisano Czerwiec 25, 2014 Czy otrzymaliście jakiś email o tych rekompensatach czy sami się z nimi kontaktowaliście w tej sprawie ? Ja otrzymałem 16 czerwca email z wyjaśnieniem awarii i tam było napisane, że o rekompensatach poinformują w następnym komunikacie. Witam serdecznie Prośba o kontakt sprawdzimy. Pozdrawiam Krzysztof Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MaTyyy 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 8, 2014 (edytowany) Leży. Ale nie wszystko, jeden serwer leży, drugi działa normalnie. Traceroute z leżącego : C:\Users\Mateusz>tracert XXXX Tracing route to XXX [46.29.20.**] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1 2 24 ms 33 ms 26 ms byd-ru1.neo.tpnet.pl [213.25.2.163] 3 50 ms 28 ms 24 ms byd-r2.tpnet.pl [213.25.5.161] 4 46 ms 35 ms 28 ms 195.117.0.10 5 * * * Request timed out. 6 * * * Request timed out. 7 * * * Request timed out. 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. Traceroute z działającego: C:\Users\Mateusz>ping XXX Pinging XXX [185.38.248.***] with 32 bytes of data: Reply from 185.38.248.***: bytes=32 time=42ms TTL=54 Reply from 185.38.248.***: bytes=32 time=44ms TTL=54 -- E: Już działa Edytowano Lipiec 8, 2014 przez MaTyyy (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Wrzesień 29, 2014 Odświeżam temat ponieważ od 10 dni pojawiają się poważne problemy techniczne dotyczące działania sieci. Problem od początku został zgłoszony do supportu i został przez niego potwierdzony. Aktualnie support zapewnia, że walczy z tym problemem lecz 10 dni to trochę za dużo. W związku z tym temat poruszam na forum. Problem objawia się chwilową niedostępnością wszystkich zakupionych przeze mnie serwerów dedykowanych i jest spowodowany atakami DDoS które skierowane są na innych klientów Sprint. SDC gwarantuje ochronę przed atakami DDoS tak więc sytuacja kiedy ataki DDoS wpływają na działanie serwerów pozostałych klientów jest niedopuszczalna. Jeżeli ataki kierowane byłyby na moje serwery i związku z tym występowałyby na nich nieprawidłowości to oczywiście zrozumiałbym sytuację. Nie mogę jednak zrozumieć sytuacji w której DC zapewniające ochronę przeciwko atakom DDoS od 10 dni nie potrafi poradzić sobie z niestabilnościami sieci spowodowanymi właśnie przez tego typu ataki. Posiadam w Sprint zakupione kilka serwerów dedykowanych. Zauważone przeze mnie problemy pokrywają się godzinami na wszystkich zakupionych przeze mnie serwerach tak więc jest to problem na większą skalę. Dzisiejsza sytuacja wygląda następująco: Wczoraj było tak: Prawidłowy ruch jest mniej więcej na stałym poziomie. Każdy natychmiastowy spadek ruchu to oczywiście problem z łączem. Podobnie było w poprzednie dni lecz statystyk z tego okresu już niestety nie posiadam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2014 (edytowany) ddosy z ipmi, wczoraj klasy sprinta (jak i wielu innych providerów) odbijały się od nas dość mocno Edytowano Wrzesień 30, 2014 przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2014 ddosy z ipmi, wczoraj klasy sprinta (jak i wielu innych providerów) odbijały się od nas dość mocno Nie wydaje mi się, że powyższy problem i ddosy na ionic są skorelowane Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2014 (edytowany) Nie wydaje mi się, że powyższy problem i ddosy na ionic są skorelowane intencja mojego postu była inna - wygląda jakby mieli problemy z siecią - nie mowie o ddosach na ionic a ogólnie, mają tych dziurawych ipmi xx jak nie xxx, ciężko utrzymać stabilnie działającą sieć jak z każdego lub co drugiego serwera można wysłać ddos ... Edytowano Wrzesień 30, 2014 przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2014 tak, ale zauważ, że stosunkowo łatwo zapanować nad ruchem wychodzącym, szczególnie jeżeli jest inicjowany w znany i powtarzalny sposób - nie wierzę by ich admini mieli z tym problem. Czasy wygaszania strat są tutaj bardzo krótkie i powtarzalne więc raczej w momencie ataku ddos na klienta pojawia się gdzieś wąskie gardło i znika po rozgłoszeniu atakowanego /32 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2014 tak, ale zauważ, że stosunkowo łatwo zapanować nad ruchem wychodzącym, szczególnie jeżeli jest inicjowany w znany i powtarzalny sposób - nie wierzę by ich admini mieli z tym problem. NIgdy nie wiesz póki nie zobaczysz - czasy problemów z wykresu zgadzają się z 2 ddosami u nas, więc ... można gdybać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2014 NIgdy nie wiesz póki nie zobaczysz - czasy problemów z wykresu zgadzają się z 2 ddosami u nas, więc ... można gdybać i pewnie zgodzą się z ddosami na naszych klientów, ale raczej wynika to z faktu, że jak dziecko dorwie się do zabawki to ddosuje w krótkim czasie wszystko co zna Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2014 .... Czasy wygaszania strat są tutaj bardzo krótkie i powtarzalne więc raczej w momencie ataku ddos na klienta pojawia się gdzieś wąskie gardło i znika po rozgłoszeniu atakowanego /32 Masz całkowitą rację, dzwoniłem dziś dowiedzieć się jakie kroki są podejmowane w tej sprawie i co jest bezpośrednią przyczyną. Pracują nad wyeliminowaniem wąskiego gardła po ich stronie aby wyeliminować ten problem. Przewidywany czas zakończenia tych prac to uwaga, 2 tygodnie. Przez ten czas sytuacja prawdopodobnie nie ulegnie zmianie. Dziś sytuacja wygląda tak samo jak w poprzednich dniach. Od 13:00 do 16:45 wystąpiło 5 takich sytuacji gdzie odnotowuję wysokie straty pakietów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tenior 0 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2014 @UP Poprawiło się coś? Szczerze mnie to zaczyna wkurzać, odpowiedzi na poziomie podstawówki, że wszystko jest ok, a tak nie jest. Poważnie zastanawiam się nad przeniesieniem ponieważ straciłem już kilku klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czipczop 2 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2014 Ja już tam nie mam żadnego serwera lepszy kimsyf. żle zaczeło się dziać dobre 10 mc temu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2014 Poprawia się gdy ataki ustępują więc jeżeli się poprawia to nie na długo. W weekendy odkąd pojawiły się te większe ataki zawsze odnotowuję wiele problemów w stabilności sieci. Dziś np. było w porządku lecz w ostatni weekend były problemy. Podsumowując problem nadal nie został rozwiązany i większe ataki są ciągle odczuwalne na każdym z moich serwerów. Planowana jest modernizacja ich sieci LAN, możliwe, że ma to związek z zaistniałą sytuacją. Nie wiem czy wąskim gardłem jest sieć LAN czy może łącza do operatorów. Komunikat techniczny który otrzymałem na e-mail: Szanowni Państwo!W terminie 18-19.10.2014 w Oknach Serwisowych (tj. sobota, niedziela wgodzinach 0:00-6:00) w Sprint Data Center będą prowadzone prace, którebędą skutkować krótkotrwałymi utrudnieniami w dostępności Państwa usługz sieci Internet.Prace polegać będą na modernizacji i zmianach architektury sieci LANSprint Data Center, aby uczynić ją bardziej elastyczną.Dołożymy wszelkich starań aby ograniczenia dostępności Państwa usług zInternetu były możliwie najkrótsze. Planowane przerwy nie powinnyprzekraczać 15 minut i powinny wystąpić jedynie w okresach 18.10.20142:00-3:00 i 19.10.2014 2:00-3:00. Podwyższone prawdopodobieństwowystąpienia utrudnień dotyczy całych okien serwisowych w ogłoszonymterminie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2014 Team speaki tam zaczeli dosować? Bo w sumie to jest dziwne jedynie takie "lewe" tematy są dosowane bo nikt o zdrowych zmysłach nie atakuje tak mocno aby całe dc klękało..... Chyba że to zlecenie.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2014 a tma nie maja problemu z IPMI i ruchem wychodzącym? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kubah Zgłoś post Napisano Październik 10, 2014 a tma nie maja problemu z IPMI i ruchem wychodzącym? Co to znaczy problem z IPMI i ruchem wychodzącym?. IPMI raczej wszędzie bangla inaczej jak używać maszynę? Gdyby serwerwonia miała problem z ruchem wychodzącym raczej by nikt z niej nie korzystał. Co do strat pingów itp. Hostuję się u nich od niedawna, czekałem na VPSy ale nie dostalem odpowiedzi, wkońcu uzbierałem cośtam na małego dedyka i wyżej wspomnianych problemów nie mam, miałem lekki problem z hardware i chłopaki załatwili sprawe w 15 minut wymieniając część na nową (nie z odzysku). Właściwie nie wypytywali jaki problem, nie prosili o setki logów (pozdrawiam ovh), tylko od razu wymienili. Zadawałem też im głupie pytania związane z softem - dostawałem pełną profesjonalną odpowiedź bez zbywania typu kup pan godziny techniczne to pomożemy. Strat nie miałem, może kilka pingów na granicy błędu pomiarowego. Moze czas sprawdzić maszyny z których testujecie sprint? Jak wam atakują maszyny to nie dziwcie się, że chłopaki się bronią przed atakami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gutek 23 Zgłoś post Napisano Październik 11, 2014 ja mam w sprint 3 serwery i pomijając jeden chwilowy problem kiedyś wieczorem to wszystko śmiga:) doradztwo handlowe i techniczne na wysokim poziomie - odpowiadają na pytania bez żadnych dopłat. przyznam, że serwery również są w atrakcyjnej cenie i co ważne bez umowy długoterminowej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Październik 12, 2014 Jakiś czas temu dzwoniłem do supportu i mam potwierdzenie, że prace planowane w weekend 18-19.10.2014 będą prowadzone właśnie po to aby wykluczyć poruszony przeze mnie problem. Wąskim gardłem jest więc sieć lokalna. Tak więc pozostaje cierpliwie czekać. Mam nadzieję, że po tych pracach działanie sieci zostanie ustabilizowane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 wszystko u was ok? urwało mi sygnał do części maszyn kilka minut temu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Qler 0 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 To samo u mnie. Żaden serwer nie pinguje... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 Potwierdzam, też nie mam połączenia z serwerem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 U mnie działają wszystkie (duo/sos). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach