kafi 2425 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Mi się wydaje że to była ironia, czy nie? Może źle wyczułem? Nie... tu akurat było całkiem poważnie Nie wiem czy komuś będzie się chciało przewertować 10 stron w poszukiwaniu tematów, poza tym bałagan sie wtedy zrobi. To zdecydowanie nie jest dobre rozwiązanie. Jeden moderowany wątek awarii = awarie w jednej firmie, w ten sposób będzie porządek, a czytający uzyska w miarę przejrzysty obraz pracy hostingów i zachowań ich administracji. Nie twierdzę, że to będzie przełożenie 1:1, ale z pewnością jakiś tam obraz da. Zakładanie dziesiątków wątków na temat czegokolwiek, w tym również awarii w jednej firmie jest totalnym nieporozumieniem i to nie z punktu widzenia moderacji, tylko osób czytających forum. Dla danej firm może to być całkiem kuszące, bo przecież znikają w czeluściach forum stare informacje dotyczące awarii w ich serwerowniach. Ale chyba nie o to chodzi, prawda? A tak to ma 10 stron, w których 3/4 to pierdoły w stylu - mi też nie działa, a mi działa, a mi znów padło, ale inni twierdzą, że chyba jednak nie... A informacji, że już przestało niedziałać (czyt. awaria usunięta) to nigdzie doszukać się nie można... A tak to jeśli 1t=1a, to ktoś (nawet i bez wydumanych mechanizmów) zapuści forumową szukajkę po tym jednym forum dyskusyjnym i frazie nazwy firmy i będzie w ilości miał jako takie odwzorowanie. Bo teraz jedna firma ma temat na 10 stron... gdzie 5 to dywagacje na temat jednej awarii a inna ma strony dwie, ale z informacjami co dwa dni, że coś tam pada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaszub1136 109 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Wystarczyłby jeden temat ale każdy post w nim zawarty powinien zawierać ping/traceroute, ot taki wymóg i załatwiłby spamerów. 1 temat = jedna awaria to będzie jeszcze większy spam np. patrząc na ostatnie częste ataki głównie na netdc, gdzie przez ostatni miesiąc chyba nie było tygodnia żeby ktoś nie napisał, to gdyby zastosować jeden temat na każdą awarię to by się nam nawaliło tematów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Rzeczywiście to jest dobry pomysł. Co do monitoringu uptime to jest w planach ale jest tyle samo przeciwników co zwolenników. Tomek wyklika to pole, że dodawać można tylko posty z ping / tracert ale co jeśli serwer odpowiada, a np. nie działa baza danych ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shad 38 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 To może lepiej screen z problemem? Przykładowo strony niedziałającej, bo baza nie działa lub cmd z tracert. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Tomek wyklika to pole, że dodawać można tylko posty z ping / tracert ale co jeśli serwer odpowiada, a np. nie działa baza danych ? No ale przecież to jest jasne jak słońce... Host is down sugeruje calkowita awarie serwera(ow). Jak ktos jest niezadowolony z wolnego wczytywania sie stron, chwilowych przeciazen serwerow SQL, to ma od tego odpowiednie tematy (opinie o firmie). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Może niezbyt jasno to napisałem - nie działa całkowicie serwer mysql wobec czego strona nie działa. Ale ok, potraktujmy to w ten sposób, że to całkowita awaria. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach