Skocz do zawartości
Łukasz Kowalski

Optymalne rozwiązanie dla aplikacji - 500gb transferu mies.

Polecane posty

Witam, od kilku lat prowadzę serwis z dodatkami do gry online, które to dodatki instaluje się w postaci plików js w grze. Pliki pochodzą z mojej strony, generowane są w locie i są dość często pobierane z mojego serwera. Aplikacja generuje miesięcznie ~200-500gb transferu. Do tej pory korzystałem już z linuxcom.pl - dość krótka współpraca, hosting za słaby na takie transfery, delikatnie mówiąc, wyprosili mnie wink.png Potem wybór padł na home.pl (pakiet Business Starter) tam stoi do tej pory i jakoś daje radę, ale dość często zdarzają się długie czasy ładowania oraz 503, ale przynajmniej nie piszą maili żebym zoptymalizował albo mnie wywalą smile.png

 

Chciałbym się zapytać jakie jest optymalne rozwiązanie dla takiej aplikacji. Jeśli nie trzeba dedyka to jaki inny polecacie ? Zależy mi na niskiej cenie, ale jeśli do optymalnego działania będą potrzebne wyższe koszta to jestem w stanie się szarpnąć na taki wydatek smile.png Zależy mi także na prostocie konfiguracji bo na "głębokiej" linuxowej administracji się nie znam.

 

Jak już napisałem serwis napisany jest w Symfony, ale obsługa pobieranych dodatków (wiekszość ruchu na stronie) jest zrobiona w czystym PHP z pominięciem narzutu jaki generuje Symfony.

 

Statystyki serwera: http://screencast.com/t/qFSK5MvC9gTd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Moim zdaniem serwer VPS sprawdzi się tutaj najlepiej. Jeżeli byłby Pan zainteresowany nasza ofertą to można ją znaleźć tutaj: http://netdc.pl/page-openvz.html

 

Z racji, że zapewne wysoko taktowany zegar CPU nie jest Panu potrzebny jak i duża ilość pamięci, to zachęcam do kontaktu pod adresem bok@netdc.pl, możemy złożyć pakiet indywidualny.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej VPS.

 

Pliki statyczne podpinamy na innym adresie ip na innym serwerze, np. lighttpd.

Niektóre elementy gry można zacząć buforować przez memcache.

 

Ewentualnie odpalić varnish cache i obciążenie serwera powinno widocznie spaść :)

Ale takie cuda tylko na VPS lub ewentualnie jakiś cloud.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej VPS.

 

Pliki statyczne podpinamy na innym adresie ip na innym serwerze, np. lighttpd.

Niektóre elementy gry można zacząć buforować przez memcache.

 

Ewentualnie odpalić varnish cache i obciążenie serwera powinno widocznie spaść smile.png

Ale takie cuda tylko na VPS lub ewentualnie jakiś cloud.

Niestety nie są to pliki statyczne tylko generowane dynamicznie. Cache jest tylko i wyłącznie kontrolowany nagłówkami http.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×