enemyofthestate 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2012 Pytanie w temacie nie sugeruje bynajmniej że się nad tym zastanawiam:) O nie. Ja wiem po co:) To bardziej zachęcenie do dyskusji. Już od jakiegoś czasu, zajmuję się administracją fanpejdżami firmowymi i jakieś tam wnioski po głowie mi się obijają. Wg mnie, na chwilę obecną, to bez wątpienia jeden z najciekawszych i najabardziej otwartych kanałów do komunikacji z klientem (obecnym oraz potencjalnym). To niespotykana do tej pory okazja do zbudowania dobry relacji z odbiorcą oraz ulepienia mocnych podstaw świadomości danej marki. No ale oczywiście to nie takie hop siup Do tego potrzebny jest odpowiedni content manager, ktoś kto z sensem ogarnie stworzenie takiego fanpejdża (a to też wcale nie takie proste - i nie mówię tu o kwestiach technicznych) a na koniec odpowiednie sobie na jedno zasadnicze pytanie. "Po co mi ten fanpage, co chcę na nim zyskać?" Odpowiedź niby prosta, ale nie każdy sobie zadaje trud żeby jej udzielić. A to kluczowe dla sukcesu takiego fanpejdża. Może na tym narazie zakończę wywód. Chciałbym poznać Wasze opinie na ten temat. Kto wie, może razem uda nam się jakie fajne kompendium wiedzy stworzyć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xDSL 15 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2012 Po co mi ten fanpage, co chcę na nim zyskać?" Zyskujesz na nim : a. potencjalnego klienta b. ruch na stronie często bywa ze ruch przychodzi tylko i wyłącznie z portali społecznościowych. Prosto mówiąc w tych czasach nie ma cie w sieci nie istniejesz. ktoś kto z sensem ogarnie stworzenie takiego fanpejdża Fan-page sam możesz stworzyć , broń boże nie kupuj like na portalach allekicz itp. Lajki otrzymuje się od troli nic nimi nie zyskamy. Dobrą markę tworzymy jakością a nie myślą o pieniądzach , same przyjdą po wkładzie pracy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
enemyofthestate 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 18, 2012 Fan-page sam możesz stworzyć , broń boże nie kupuj like na portalach allekicz itp. Lajki otrzymuje się od troli nic nimi nie zyskamy. Tak, wiem że można stworzyć samemu taki fanpage. Kilka ich już wyszło spod mojej ręki. Chodzi o to że nie każdy ma czas na to i wiedzę jak to zrobić. I chodzi mi tu bardziej o firmy. Mamy dajmy na to prezesa jakiejś firmy usługowej, która aż się prosi aby miała swój fanpage. Ale ów prezes jest po 50-tce i nie ma bladego pojęcia co w związku z tym zrobić. I wtedy wkracza ktoś kto jest rozeznany w tych kwestiach.Samo założenie to rzecz jasna nic trudnego. Ale dodanie odpowiednich grafik (do miniaturki i headera w osi), założenie potrzebnych zakładek to już nie lada wyzwanie dla takiego 50-latka:) A już nie wspomnę o integracji like boxa ze stroną www czy zrobieniu jakiejkolwiek aplikacji. Do tego potrzeba specjalisty i tyle. No i oczywiście administracja fanpejdża. Ile to widziałem już firm, które stwierdziły, że to bez sensu płacić komuś za to żeby napisał kilka postów na ścianie skoro samemu można to zrobić. No i większość z nich leży teraz tzw. odłogiem. A bo komuś się zapomniało, a bo nie wie o czy napisać, albo zacznie wrzucać durne teksty "znowu poniedziałek" i "wkońcu piątek" które dla fana są już męczące i nie ma ochoty tego co tydzień czytać. Funkcja content managera, wbrew pozorom jest mega ważna przy prowadzeniu fanpejdża. Świadomość o tym w Polsce jest niestety jeszcze nadal mierna. A to niedobrze. Ja również jestem przeciwny zakupom farm lajków. To bezwartościowa baza. Wszystko powinno być na zasadzie budowania świadomości od początku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GLOBALDATA 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2012 Tak tematycznie odskoczę. Takie moje spostrzeżenie czy wy też zauważyliście że fani szybciej walą na tablicę z informacją że serwer leży niż wysyłają tickety 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2012 Takie otępienie społeczeństwa przez fejsbóka i media. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzysztof Baraniak 8 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2012 Tak tematycznie odskoczę. Takie moje spostrzeżenie czy wy też zauważyliście że fani szybciej walą na tablicę z informacją że serwer leży niż wysyłają tickety Niektórym się wdaje że lepiej powiedzieć całemu światu że serwer padł na pięć minut, niż powiadomić o tym jego Administratora. Wracając do tematu, wiele firm na wszelkie sposoby zachęca użytkowników do klikania 'lubię to' co moim zdaniem odrobinę mija się z celem. Myślę że sam fanpage każda strona powinna posiadać, ale czy będą tam publikowane materiały jest według mnie bez znaczenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HostSpot.pl 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2012 (edytowany) W tym przypadku jestem zdecydowanie zwolennikiem Tweetera, zwłąszcza jeśli chodzi o charakter czysto informacyjny, jedyny minus jest taki, że w Polsce nadal jest mało popularny w porównaniu z Facebookiem. Edytowano Czerwiec 22, 2012 przez HostSpot.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
enemyofthestate 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 9, 2012 W tym przypadku jestem zdecydowanie zwolennikiem Tweetera, zwłąszcza jeśli chodzi o charakter czysto informacyjny, jedyny minus jest taki, że w Polsce nadal jest mało popularny w porównaniu z Facebookiem. No są polskie odpowiedniki. Blip.pl czy twitt.pl. Ale szczerze to wg mnie słabo to się nadaje do obustronnej komunikacji z klientami. Informowanie owszem, ale nie rozmowa. @Krzysztof - lajkowanie daje Ci informacje czy to co upubliczniasz na ścianie jest ok czy nie. Taki swoisty feedback. O jakich materiałach piszesz, że nieistotne czy będą się tam pokazywały? Firmowych czy ogólnych? Fanpage to platforma komunikacji. Ty piszesz coś dla fanów, a oni piszą coś do Ciebie. Ważne jest to aby umiejętnie to robić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach