Michel11 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 (edytowany) Hej, Poszukuję dobrego hostingu dla firmy, w której pracuje. Gdy firma startowała wykupiła pakiet w neteasy.pl i niby wszystko jest ok, bo strona www działa idealnie, ale zauważyliśmy, że duża czesc maili (wysylamy tak na oko kilkadziesiat dziennie) po prostu nie dochodzi. Maile z załącznikiem powyżej 8-10 mega giną zawsze. W zwiazku z tym mam prośbę: czy moglibyscie polecic dobry hosting, w którym konta pocztowe działają idealnie i nie ma problemów z hostingiem www? Z góry dzięki. P.S. Nie mamy wielkich wymagań odnośnie tranferu i pojemności, bo na serwerze stoi zwykla strona firmowa, która hitem popularności oczywiscie nie jest Edytowano Czerwiec 12, 2012 przez Michel11 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 (edytowany) W zwiazku z tym mam prośbę: czy moglibyscie polecic dobry hosting, w którym konta pocztowe działają idealnie i nie ma problemów z hostingiem www? Na jakie serwery są wysyłane te maile z załącznikami i w jakiej częstotliwości? Sprawdzałeś jaki tam mają limit dla skrzynek pocztowych? Edytowano Czerwiec 12, 2012 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Michel11 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 wysylane są na rózne serwery, bo to maile głownie do klientów (wp.pl, interia.pl itp), czasem tez w obrębie firmy, wiec na ten sam serwer. czestotliwosc nie jest duza, bo zalacznik kolo 10 mega zdarza sie powiedzmy raz w tygodniu, natomiast jesli sie zdarzy to juz wiadomo ze nie dojdzie o limicie na stronie neteasy nic nie znalazlem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 A jaki budżet przewidujesz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Michel11 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 szczerze mowiac - nie wiem, liczę na jakieś propozycje, a potem bede przekonywał szefa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Mi się wydaje, że tam coś jest nie tak skonfigurowane, może nawet w DA na koncie. Od siebie polecam KEI, dla mnie najlepsza poczta sposród wszystkich hostów, na których byłem w życiu. Tylko pytanie - jakie wymagania odnośnie WWW? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Ale maile znikają z załącznikami, nie dostajesz żadnych systemowych wiadomości? Prosiłeś o sprawdzenie logów wysyłki support? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Nie, nie prosił, a z pewnościa support by sprawdził : -). Na 99% maile nie 'giną' a trafiają do spamu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 (edytowany) Może pocztę zostaw w neteasy a pocztę przenieś do gmail lub prokonto.pl? @Sponsi Ja tam trzymam domeny i nie widzę nic złego. Edytowano Czerwiec 12, 2012 przez mSurf.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 mSurf.eu dlaczego aż tak bardzo nie lubisz autora wątku? ; ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Michel11 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Nie, nie prosił, a z pewnościa support by sprawdził : -). Na 99% maile nie 'giną' a trafiają do spamu. Mail z zapytaniem został wysłany do działu technicznego, może nie doszedł? Jestem w stanie uwierzyć, że pojedyncze maile trafiają do folderu ze spamem, natomiast te z załącznikiem kolo 10mega nie dochodzą nigdy, a kiedyś nawet próba wysłania takiego maila owocowała pojawieniem się błędu. Teraz mail niby wychodzi bez przeszkód, ale już nie dociera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Sprawdziłem logi i mail do nas doszedł, ale zgłoszenie nie zostało otwarte bo wysłałeś go z adresu, który nie był przypisany w panelu klienta. Każde zgłoszenie po odebraniu ma automatyczne potwierdzenie, jeśli takowego nie ma to coś jest nie tak. Co do maila, którego usilnie wysyłasz i podobno z naszej winy on nie dochodzi to... "Recipient address rejected: User unknown" :-). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Michel11 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 to nie ten mail, w tym adres byl nieprawidlowy, wiec naturalnie przyszla wiadomosc zwrotna. dziękuję za troskę. zadna zwrotka do mnie nie dotarla po wyslaniu maila do dzialu technicznego. jesli mozna prosic to wolalbym, abysmy kontynuowali tę dyskuję droga mailową. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Napisz w takim razie ticket z prawidłowego maila lub zaloguj się na klient.neteasy.pl . Jeśli masz problem z zalogowaniem czy coś w tym rodzaju daj znać na PW. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach