Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2012 No teraz będzie, że zła konkurencja .. Post miałem napisany trochę ostrzej od Ciebie. No ale żeby znowu nie było na moderatorów, to podarowałem sobie jego wysłanie. Czekałem tylko ile czasu zajmie aż ktoś to zauważy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xDSL 15 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2012 Ilość rdzeni RAM Prędkość dostępna w pakiecie (upload/download) Mbps Przestrzeń dyskowa Cena instalacji Abonament miesięczny 1 1 GB 2/2 100 GB 99zł 99zł 2 2 GB 3/3 200 GB 89zł 179zł 3 3 GB 4/4 300 GB 79zł 259zł 4 4 GB 5/5 500 GB 69zł 349zł Ceny standardowych usług dostepowych: podwyższona prędkość do 10 mbps: 25 zł/1 Mbps podwyższona prędkość do 30 mbps: 20 zł/1 Mbps wyższe prędkości negocjowane indywidualnie Nie dziwie się ze brakuje im klientów i promocje aż 30% rzucają.To już atman jest tańszy i nie ma awarii rozdzielnika to kabli. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miq 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Jest to brutalne, ale biznes to biznes. Jakoś przeczyliście wklejany przeze mnie link do wątku o beyond, gdzie go broniłem, ale jak widac miło kopac wspólnie tego który się wychylił i wyciągać awarię switcha (jakiego rozdzielnika do kabli??) sprzed dwóch lat i to switcha w sieci a nie w cześci hostingowej. A co do żerowania (nie żyrowania jak ktoś napisał), czy też oczerniania: http://www.webhostingtalk.pl/topic/37574-esdatapl-czy-ktos-juz-korzystal-z-vpsa/page__st__80__p__319408#entry319408 mógłbym szukac dalej, ale po co? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 mógłbym szukac dalej, ale po co? Dokładnie, nie pogrążaj się już głębiej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miq 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Spójrz na to z innej strony - 30% rabatu, to utrzymanie praktycznie po kosztach. I nie wynika to z braku klientów (jak przyłożysz się do zobaczenia historii firmy działamy prawie 10 lat). I tak jest to sposób na promocję. I to taki sposób, który daje osobom poszkodowanym w awarii realną pomoc, bo przecież rekompensata z tytułu SLA nie zwróci im strat poniesionych z powodu nie działania usługi. @is_wm, rozumiem, że pisanie o konkurencji, że mają serwerownie w ogródkach działkowych jest w porządku? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 (edytowany) 1. Z jakiej konkurencji? Może dla Ciebie to jest konkurencja, ale ja nie reprezentuję żadnej firmy. 2. To jest bardziej nabijanie się z samego flagfoxa, który lubi podać kosmiczne lokalizacje, niż z tej firmy (która w pewnym sensie sama jest sobie winna podając ciągle mylne dane). 3. Chyba jest lekka różnica, między podaniem linka do strony, z którą nie jestem w żaden sposób powiązany od nieudolnego (bo sorry, ale klienci, którzy tam ucierpieli to nie Twój target) żerowania na problemach konkurencyjnej firmy? Edytowano Czerwiec 12, 2012 przez is_wm (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miq 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Zaoferowanie usługi po kosztach to wg Ciebie żerowanie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pzebracki Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Strata danych może być bardzo bolesna. Dlatego dla wszystkich poszkodowanych w awarii e24cloud.com Sloneczko.Net oferuje 30% rabatu na wszystkie usługi Data Center. Oferta ważna do końca czerwca 2012 roku. To raczej nie jest czyste zagranie z waszej strony. Na imprezie będąc pracownikiem bey.. nie napił bym się z wami piwa na after party. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Na imprezie będąc pracownikiem bey.. nie napił bym się z wami piwa na after party. To pojechałeś : ) chyba ze skruchy rozdadzą zaraz dedyki za darmo ; ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Zaoferowanie usługi po kosztach to wg Ciebie żerowanie? to pytanie powinno brzmieć tak: Zaoferowanie usługi po kosztach dla klientów firmy, która przeżywa trudne chwile, to wg Ciebie żerowanie? odpowiedź: tak, to nieudolne żerowanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Zaoferowanie usługi po kosztach to wg Ciebie żerowanie? Żadna firma z będących tu na forum nie zachowała się tak ........ wobec innej w przypadku trudnych momentów - poprostu mimo iż w większości jesteśmy dla siebie konkurencją to mamy szacunek do siebie, wiedząc jakim ciężkim chlebem jest ta branża. Prędzej zapadłbym się pod ziemię niż napisał "Padł serwer w ........, przejdźcie do nas a dam wam zniżę". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miq 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Żadna firma z będących tu na forum nie zachowała się tak ........ wobec innej w przypadku trudnych momentów - poprostu mimo iż w większości jesteśmy dla siebie konkurencją to mamy szacunek do siebie, wiedząc jakim ciężkim chlebem jest ta branża. Prędzej zapadłbym się pod ziemię niż napisał "Padł serwer w ........, przejdźcie do nas a dam wam zniżę". No tak. Lepiej na co dzień pisać, że mają serwerownie na dziłkach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Żeby tylko wam koparka światełka nie wykopała biegnącego do Biprostalu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Czy Ty naprawdę nie odróżniasz podania w charakterze żartu linka do zewnętrznej strony, która pokazuje gelokalizację adresu IP od bezczelnej próby wzbogacenia się kosztem czyiś problemów ?! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miq 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Czy Ty naprawdę nie odróżniasz podania w charakterze żartu linka do zewnętrznej strony, która pokazuje gelokalizację adresu IP od bezczelnej próby wzbogacenia się kosztem czyiś problemów ?! Wdług Ciebie firmy, które po trzęsieniu ziemi oferują mieszkania po kosztach budowy żerują na ludzkim nieszcześciu? Żeby tylko wam koparka światełka nie wykopała biegnącego do Biprostalu Lada dzień będzie drugie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Wdług Ciebie firmy, które po trzęsieniu ziemi oferują mieszkania po kosztach budowy żerują na ludzkim nieszcześciu? Jeśli masz takie ideały, to gratuluję. Zainteresuj się sprzedażą wody/jedzenia dzieciom w Afryce, może być z tego niezły biznes Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 (edytowany) Widzisz @miq, bo to jest tak ... Oferujesz 30% taniej dla klientów tylko po to aby przeszli do Ciebie, moim zdaniem (i pewnie wielu) jest to działanie nie fair. Robisz to dokładnie w momencie kiedy druga firma (wszyscy wiedzą o kogo chodzi) ma poważną awarię sprzętową. Czyli nic dodać nic ująć zrobiłeś to świadomie i nazwałbym to z premedytacją. Ale rozważmy drugą sytuację. dana firma ma poważna awarię i Ty w ramach grzeczności pomagasz firmie wysyłając (pożyczając) swoje serwery im na czas awarii. Oczywiście hipotetycznie. I co się dzieje? Forum, ludzie się cieszą i Ci gratulują, a co najważniejsze firma (co najważniejsze ich klienci) która jest w potrzebie otrzymuje pomoc, której nie otrzyma kiedy odbierasz im klientów dając zniżkę. To nazywa się pomoc, a nie to co piszesz w postach dotyczących tematu awarii w tej firmie. Co gorsza, gdyby to była mała firma mógłbyś spowodować bankructwo takiej firmy, bez różnicy czy działasz świadomie czy nie. Są pewne granice których człowiek nie powinien przekraczać, taka granicą jest np. dawanie zniżki tylko po to, aby zyskać kilku (bo na pewno nie więcej) klientów z tej firmy. Jeśli dłużej będziesz w biznesie (jak mniemam są to Twoje początki) zrozumiesz, że prawdziwy klient pozostanie w firmie nawet jeśli pad serwera będzie przez tydzień, bo rozumie, że takie awarie się zdarzają. Firmy zmieniają tylko tacy ludzie co są zmienni jak chorągiewka, a takich chyba żadna firma nie chciałaby mieć. Weź pod uwagę także to, że awaria nie wybiera, nie można jej przewidzieć, zaplanować, można tylko uświadomić klientów, że firma robi wszystko aby naprawić awarię. Kiedyś być może Ty będziesz w takiej sytuacji i jakaś młoda firma da miesiąc gratis za przejście Twoich klientów do nich. Pomyśl, jak się wtedy jakie to będzie uczucie. Edytowano Czerwiec 12, 2012 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miq 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2012 Widzisz @miq, bo to jest tak ... Oferujesz 30% taniej dla klientów tylko po to aby przeszli do Ciebie, moim zdaniem (i pewnie wielu) jest to działanie nie fair. Robisz to dokładnie w momencie kiedy druga firma (wszyscy wiedzą o kogo chodzi) ma poważną awarię sprzętową. Czyli nic dodać nic ująć zrobiłeś to świadomie i nazwałbym to z premedytacją. Jedyne, co otrzymuję to promocję mojej firmy i potencjalnie kilku klientów, których będę utrzymywał przez rok za darmo Ale rozważmy drugą sytuację. dana firma ma poważna awarię i Ty w ramach grzeczności pomagasz firmie wysyłając (pożyczając) swoje serwery im na czas awarii. Oczywiście hipotetycznie. I co się dzieje? Forum, ludzie się cieszą i Ci gratulują, a co najważniejsze firma (co najważniejsze ich klienci) która jest w potrzebie otrzymuje pomoc, której nie otrzyma kiedy odbierasz im klientów dając zniżkę. To nazywa się pomoc, a nie to co piszesz w postach dotyczących tematu awarii w tej firmie. Co gorsza, gdyby to była mała firma mógłbyś spowodować bankructwo takiej firmy, bez różnicy czy działasz świadomie czy nie. Wybacz, ale nie jestem partnerem dla e24cloud. Jedyna róźnica w sposobie pomocy to sformułowanie, idąc tym torem nikt nie powinien wspierać żadnych akcji charytatywnych, bo liczenie przy okazji na promocję jest niemoralne. Są pewne granice których człowiek nie powinien przekraczać, taka granicą jest np. dawanie zniżki tylko po to, aby zyskać kilku (bo na pewno nie więcej) klientów z tej firmy. Jeśli dłużej będziesz w biznesie (jak mniemam są to Twoje początki) zrozumiesz, że prawdziwy klient pozostanie w firmie nawet jeśli pad serwera będzie przez tydzień, bo rozumie, że takie awarie się zdarzają. Firmy zmieniają tylko tacy ludzie co są zmienni jak chorągiewka, a takich chyba żadna firma nie chciałaby mieć. Weź pod uwagę także to, że awaria nie wybiera, nie można jej przewidzieć, zaplanować, można tylko uświadomić klientów, że firma robi wszystko aby naprawić awarię. Kiedyś być może Ty będziesz w takiej sytuacji i jakaś młoda firma da miesiąc gratis za przejście Twoich klientów do nich. Pomyśl, jak się wtedy jakie to będzie uczucie. Widzę, że naprawdę nie czytacie tego co piszę, a posty mają na celu dowalenie mi jako... konkurencji (tak w końcu to napisałem). Istniejemy na rynku 10 lat, po cichu dajemy internet kilku rodzinom których na to nie stać (Kazimierz nie zawsze był "lepszą" dzielnicą), wspieramy lokalne akcje (jak choćby https://www.facebook...28219563934367/ ), dajemy darmowy hosting słusznym inicjatywom ludzi których nie stać na jego utrzymanie (choćby upadającą już niestety ideę e-learningu http://e-learning.linuxstuff.pl/ , czy http://ekorab.pl/, lub też http://arrarita.sloneczko.net), ale próba pomocy połączona z promocją jest niemoralna. Od początku wszystkie komentarze miały na celu dowalenie nam jako nowej firmie która pojawiła sie na forum, nie udało się z regulaminem, zostaliśmy oskarżeni o niemoralne praktyki. No tak, moralniej jest dowalac konkurencji grupowo, niż podgryzać ich na co dzień. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach