set80 4 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2013 Mówimy jak jest he he Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
InformatykXXL 0 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2013 Widząc ten temat aż się zarejestrowałem żeby napisać o tej firmie. Zacznę od tego, że jest to jeden ogromny żart. Posiadam kilka serwerów VPS w tym hostingu, ostatnio firma była pod atakiem DDoS i została jej wypowiedziana umowa ze Sprint. Firma przeniosła swoje serwery do Atmana a ja czekam już przeszło tydzień aż backupy zostaną przywrócone. Jest to dla mnie parodia firmy, pisząc do nich zapytania o termin przywrócenia wszystkich danych jestem ciągle zbywany lub informowany, że jeszcze nie mogą przegrać plików. W liście informacyjnym firma podała, że pliki zostaną wgranie maksymalnie do 18 lutego, od tego czasu codziennie pisałem do firmy przez GG i zawsze albo mnie zbywano albo w ogóle nie odpowiadano. Support jest tragiczny, przy prośbie o prostą pomoc przy VPSie odnoszę wrażenie, że technik wiedział mniej ode mnie. Nie polecam nikomu opierać swoich usług na ich hostingu. Z każdym dniem tracę klientów i co za tym idzie pieniądze. Firma w ogóle nie powinna zajmować się świadczeniem tego typu usług. Jeszcze raz MOCNO odradzam każdemu z korzystania z usług tej firmy, jest to jedna wielka parodia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzyzak 0 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2013 Na pierwszy rzut oka serwer VPS bardzo fajny. Obecnie posiadam serwer Start, na którym stoi serwer Counter-Strike. Pingi niskie, wszystko ładnie chodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
N0Name 48 Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2013 Na pierwszy rzut oka serwer VPS bardzo fajny. Obecnie posiadam serwer Start, na którym stoi serwer Counter-Strike. Pingi niskie, wszystko ładnie chodzi. Pingi Niskie bo to Warszawa - ATMAN Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
LS_ARRoW 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 28, 2013 Mój serwer często dosują niby dostałem firwalla dedykowanego ale to nic nie pomaga. Gość mówi ze błędna konfiguracja jak atakują to coś nie halo jest, zainstalowane są DenyHosts Fail2Ban SSHGuard... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2013 Stary, masz w ogóle pojęcie co to jest DDoS? Jak ty chcesz fail2ban'em czy innym denyhosts'em zwalczać DDoS'y to zajrzyj do jakiejś dobrej lektury nt. bezpieczeństwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sylver 12 Zgłoś post Napisano Maj 10, 2013 To jest kpina :>>, aktywacja serwera trwa i trwa mimo że płatność została zaakceptowana kilka dni temu. Telefony oczywiście wyłączone, żenada po prostu żenada. Widać że jakiś gimbus to prowadzi 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SaXer 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2013 Mam bardzo porobny problem właśnei z esdata.pl Ku przestrodze innych wystawiłem opinie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/275-esdata-pl/?st=20 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
benzydamina 1 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2013 Z całym szacunkiem ale modkom webhostingtalku należy się przysłowiowy karniak za pozwolenie na wypromowanie tak tej firmy. Opisze Wam swoje przygody z tymi partaczami. 1. Na livechat kolo miał problemy z ogarnięciem czy się różnią wirtualizację. No cóż bywa. 2. Wziąłem sobie na 24h testu vpsa. Skonfigurowałem pingi miałem niskie, kupiłem na miesiąc żeby sprawdzić czy będę mógł sobie na tym spokojnie wszystkie potrzebne serwery skonfigurować (nginx + percona + poczta + freeradius - jako zapas radiusa w sieci). Udało się bez większych problemów. 3. Zakupiłem na rok... No i żałuje. Pierwszy tydzień - 2 dni padu. Brak kontaktu telefonicznego. Sprawdzcie sobie sami. Żaden z podanych telefonów nie działa w ogóle nigdy. Dzwoniłem z 200 razy dwa podane numery leżą, jeden wieczna poczta, jeden rozłącza z automatu. Maile nie działają do nich. Tickety? Pokazałbym ile wiszą otwarte (nawet te dostyczące bezpieczeństwa, zamiany znaków przy tworzeniu hasła & zamiania na amp itd itp). 4. Po dwóch tygodniach mój vps położył się na 3 dni. Kontaktu zero. W końcu dorwałem kolesia na gg. Napisał co następuje: wszystkie vps poszły do wymiany, dane nie zostaną utracone. Na pytanie kiedy zostanie usunięta awaria znikł. 5. VPS ruszył w piątek, padł w sobotę, ruszył w niedziele, padł w poniedziałek. Dzisiaj nie działa nawet ich strona. Nic nie działa. Nie ma kontaktu. Nic nie ma. Nie mam danych, nie mam dostępu do żadnej usługi. 6. Wysłałem pismo po wcześneijszych padach, wysłałem pismo w piątek. Nie będzie oczywiście odpowiedzi na ten ostatni tak samo jak nie było na pierwszy. Padaka. Jak tylko ten szit wstanie to pokaże Wam jak traktowany jest klient. Zrobie screeny z rozmów, maili, ticketów bez odpowiedzi sprzed miesiąca i całej serii nieprzeczytanych nawet nowych. Zadzwońcie, sprawdzcie sami. To nie jest żenujący poziom świadczenia usług bo oni w ogóle żadnej usługi nie świadczą. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2013 Z całym szacunkiem ale modkom webhostingtalku należy się przysłowiowy karniak za pozwolenie na wypromowanie tak tej firmy. Chyba się troszeczkę rozpędziłeś.. Conajwyżej Ty możesz zarobić karniaka.. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
benzydamina 1 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2013 Lolki są na 2 miejscu wypromowane przez ewidentne boty bo dostępność usługi na poziomie 90% w ostatnim roku w miesiącu to chyba byłby cud. Ludzie się nacinają. Po opiniach prawdziwych klientów widać jak na dłoni, że awarie to nie jest coś co się zdarza to jest porządek dzienny. Raz na miesiąc problemy typu: W tej chwili posiadamy rozległa awarię wirtualizacji jednej z matek gdzie są vps openvz Kompletny brak kontaktu, niedziałająca strona i panele firmy przez ponad 24h co miesiąc itd itp to przecież jest obraza majestatu i generalne psucie wizerunku wszystkich firm świadczących tego typu usługi. Innymi słowy mówiąć żenada, dno i wodorosty Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Romson 9 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2013 Lolki są na 2 miejscu wypromowane przez ewidentne boty bo dostępność usługi na poziomie 90% w ostatnim roku w miesiącu to chyba byłby cud. Ludzie się nacinają. Po opiniach prawdziwych klientów widać jak na dłoni, że awarie to nie jest coś co się zdarza to jest porządek dzienny. Raz na miesiąc problemy typu: Kompletny brak kontaktu, niedziałająca strona i panele firmy przez ponad 24h co miesiąc itd itp to przecież jest obraza majestatu i generalne psucie wizerunku wszystkich firm świadczących tego typu usługi. Innymi słowy mówiąć żenada, dno i wodorosty Technika miljonowego projektu też nie ma. (niedostępny) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cad0s 3 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2013 Na fb spostowali... Jeżeli komuś serwer nie działa zapraszamy do kontaktu za pomocą Gadu-Gadu :36353235 aby jak najszybciej udostępnić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2013 super, wygląda to tak jakby tam było 10 klientów, a to że klient musi korzystać z obcych firm aby cokolwiek się dowiedzieć to już mistrzostwo wszechświata: bo aby uzyskać pomoc to musi mieć konto na fb, a następnie aby wysłać wiadomość musi mieć konto na gg , heheheheheheheheheheheh, przejajca 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2013 :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cad0s 3 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2013 up x2 XXI w. czyli "rzetelna i profesjonalna firma " Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Romson 9 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2013 super, wygląda to tak jakby tam było 10 klientów, a to że klient musi korzystać z obcych firm aby cokolwiek się dowiedzieć to już mistrzostwo wszechświata: bo aby uzyskać pomoc to musi mieć konto na fb, a następnie aby wysłać wiadomość musi mieć konto na gg , heheheheheheheheheheheh, przejajca :D up x2 XXI w. czyli "rzetelna i profesjonalna firma " Przecież to oczywiste, że dzieciaki, które ślą słitasne eski na VPS'a/dedyka, to posiadają i GG i Facebooka. W czym tutaj problem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2013 w tym chyba że niby firmowa domena nie działa ? od kilku dni czyli raczej właściciel ma to głęboko w odbytnicy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Maj 25, 2013 Ale przecież co z tego że nie działa domena? IP chyba ma swojego serwera to nawet i do panelu administratora się dostanie żeby wysłać mailing do klientów... Ale jak się nie umie to się nie ogarnie. No chyba że nie ma takiej funkcji, ale na uparciucha z bazy danych to też by wyciągnął także chyba bez problemu klienci mogą być powiadomieni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Romson 9 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2013 Ale przecież co z tego że nie działa domena? IP chyba ma swojego serwera to nawet i do panelu administratora się dostanie żeby wysłać mailing do klientów... Ale jak się nie umie to się nie ogarnie. No chyba że nie ma takiej funkcji, ale na uparciucha z bazy danych to też by wyciągnął także chyba bez problemu klienci mogą być powiadomieni. Sugerujesz, żeby klienci cackali się z EsData i czekali na ten bodajże mailiing? Wystarczyła strona + komunikat.Ale jak widać, oszukali swoich klientów i raczej zwrotu nie dadzą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Maj 25, 2013 Sugerujesz, żeby klienci cackali się z EsData i czekali na ten bodajże mailiing? Wystarczyła strona + komunikat.Ale jak widać, oszukali swoich klientów i raczej zwrotu nie dadzą. Komunikat gdzie? Na stronie klientów? Skoro domena wygasła to obecnie nie ma adresu esdata.pl więc żaden komunikat nie pomoże... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Romson 9 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2013 Komunikat gdzie? Na stronie klientów? Skoro domena wygasła to obecnie nie ma adresu esdata.pl więc żaden komunikat nie pomoże... Za takie coś, klienci powinni zabrać się za pozew zbiorowy, skoro EsData nie troszczy się o tą kwestię. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach