www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2012 (edytowany) Pewnie niektórych to zainteresuje, szczególnie posiadaczy licencji Hostbill. Te zmiany obowiązują od dzisiaj: You're only allowed for 10 tech support tickets/year with Premium support offered with HostBill licenses.If you have non-tech questions please point them out using Sales department. For bug reports please use our forums. To purchase additional tickets visit Cart->Services in our client area. Każdy nowy ticket do supportu zakupiony u nich kosztuje 18$ czyli około 60 złotych (za jeden ticket). Ja szczerze rozczarowałem się tą zmianą szczególnie, że dokonana została w trakcie trwania naszej licencji i bez powiadomienia. Edytowano Maj 21, 2012 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Maj 21, 2012 Firmę mają w Polsce, a Polsce coraz wyższe podatki, opłaty itp, więc skądś na to muszą brać :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2012 Mając ich resellera taniej wychodzi dokupić lickę pod jedno pytanie niż płacić po tej stawce Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2012 Oni chyba nie przyznają się, że są w Polski bo nawet komentarz do niusa na wht.pl dali po EN http://www.wht.pl/hostbill-wprowadza-oplaty-za-support-tylko-18-za-ticket/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2012 Hostbill przeszedł na bardzo złą drogę - widac ze szukają wylącznie zysku. W styczniu - licencja roczna za ok 70$, licencja dożywotnia za 99$. W marcu zmienili ceny i licencja kosztowała 2 razy tyle - mesięczna 99 $, a dozywotnia 199$. Teraz widze że usuneli roczną i dodali limity zgłoszeń - jakby to była firma hostingowa to sądze że by szybciej wycofali to niż wprowadzili...... WHMCS się cieszy, bo poważny konkurnt strzelił sobie w stope. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Maj 27, 2012 A tam, chrzanienie. Koszty tych licencji są śmieszne, a koszty działalności i produkcji bardzo wysokie. Mnie to wcale nie dziwi, ba, mnie dziwiło robienie takiego softu za takie grosze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dom 30 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2012 Przecież ten komentarz w news'ie nie jest od hostbill :| A i całkowicie zmieniło się. Teraz oferują 30 dni pomocy technicznej a następnie 15$ za ticket Nie ma już limitu 10 ticketów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach