Kamil Ambroziak 0 Zgłoś post Napisano Maj 10, 2012 (edytowany) Witam forumowiczów, wszystkich którzy planują załozenie własnego Data Center (serwerownia), badź innych usług wymagających biznesowego łącza, chciałbym zachęcic do zapoznania się z naszą propozycja odnośnie dostępu do internetu o gwarantowanej przepływnościa na całym szkielecie sieci. Więcej informacji na naszym profilu firmowym. Gdyby pojawiły się pytania jestem do dyspozycji pod poniższymi danymi kontaktowymi. Pozdrawiam Kamil Ambroziak Lider Obsługi Biznesu Dział Klientów Korporacyjnych kamil_ambroziak@netia.pl t +48 22 352 62 47 f +48 22 338 56 66 Edytowano Maj 10, 2012 przez Kamil Ambroziak (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Maj 10, 2012 załorzenie No tak, no tak. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil Ambroziak 0 Zgłoś post Napisano Maj 10, 2012 dziekuje za zwrocenie uwagi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 10, 2012 No i wypadałoby ten tekst przeklić, a nie wrzucać jako obrazki : / A tak na marginesie, to szkoda Futuro... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Maj 10, 2012 (edytowany) Aj sie czepiacie. Ja nie mogłem doprosić się nikogo z tp ani netii o ofertę internetu dsl dla mojej okolicy (wszędzie standardowo "wszyscy mają adsl to i Pan mieć musi") , dopiero Pan Kamil mi ją przedstawił. @Sponsi: ponad 90 % ofert na tym forum to przeklejone oferty ze strony www, więc nie wiem co w tym dziwnego - tyle że zamiast tekstu wrzucil obrazek. Edytowano Maj 10, 2012 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 10, 2012 Marek... że tak standardowo powiem "a co mnie wszyscy"? I chyba Netia też chciałaby być "inna niż wszyscy", no nie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Maj 10, 2012 Ja z usług Netii jestem zadowolony. Wszystkie przerwy/prace po stronie Netii były zgłaszane wcześniej. Ale chętnie bym złożył skargę na mojego obecnego opiekuna gość działa falami.. jest ok.. potem lipa przez jakiś czas, zero kontaktu itp.. Poprzedni byli bardzo ogarnięci, dało się wszystko załatwić od ręki, ale nie wiedzieć czemu ich już nie ma. Dziwna polityka skoro takich ludzi się zwalnia (o ile sami nie odeszli). No i Andrew G. z Bydgoszczy to czysta porażka Netii Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2012 Ta pomoc techniczne 24/h to też lekki joke ze strony netii. Konsultanci na infolinii biznesowej czasami nie ma pojęcia o czym do nich się mówi albo ich standardowy test " Proszę podac numer telefonu na którym jest zainstalowany internet " Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2012 ksk, ale to nie jest temat o adslach za pińć zł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2012 jeżeli rurke symetryczną 100/100 nazywasz adsl to polecam . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2012 No to może dodzwoniłeś się na błękitną linię Ja zawsze na ogarniętych trafiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
murgal 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2012 Jakie przyłącza? Jakie rurki? Sam mam DSLa 125/125 do serwerków na strychu, a w domu ADSLa netii bodajże 10 mega koni, i jest bardzo spoko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ganicjusz 0 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2012 Poprzedni byli bardzo ogarnięci, dało się wszystko załatwić od ręki, ale nie wiedzieć czemu ich już nie ma. Dziwna polityka skoro takich ludzi się zwalnia (o ile sami nie odeszli). Ta pomoc techniczne 24/h to też lekki joke ze strony netii. Konsultanci na infolinii biznesowej czasami nie ma pojęcia o czym do nich się mówi albo ich standardowy test " Proszę podac numer telefonu na którym jest zainstalowany internet " Nie dziwi mnie to. Netia to firma, kŧóra zupełnie nie dba o poziom swoich infolinii jak i o pracowników. Na średnim szczeblu zarządzają zazwyczaj straszne buraki z IQ równym małpie, które do Netii przyszły jeszcze niedawno w kaloszach. Ogólnie jest to jedno z najgorszych miejsc do pracy jeśli chodzi o infolinie ale nie tylko. Ogromna rotacja, mobbing, pensje głodowe - to co się dziwić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pzebracki Zgłoś post Napisano Maj 12, 2012 Jak ma netia dbać jak Pan kamil nie jest pracownikiem netii ? Mam na myśli praca umowa zlecenie, plus prowizja od zdobytych klientów. Więc czego oczekujecie od gościa który ma 2.000 netto w Warszawie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach