NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2012 Skoro usilnie twierdzicie, że to teraz pytanie (retoryczne raczej): czy klient udzielił wyraźnej zgody na relokację serwera do nowej szafy, skoro owy klient twierdzi, że ?? Widać kolejny raz po tym wasz wielki profesjonalizm. A zwalanie na klienta, że przecież wszystko ok i to on jest dupa, bo źle serwer skonfigurował jest hmm... chyba lekko nie na miejscu. Do tego rodzą się pytania - skoro klient nie wiedział o przerwie, to jak maszyna została wyłączona? Wciśnięcie nawet i Power-Btn nie jest bezpiecznym na niekontrolowanej przez siebie maszynie... Prawidłowy scenariusz takiego manewru to raczej: Proszę Pana, nie zna Pan w ogóle sytuacji i się Pan wypowiada, pytanie dlaczego ? Serwer nie był przenoszony do innej szafy tylko wszystkie szafy w danym pomieszczeniu były wymieniane na inne. Informacja o pracach była podana 7 dni wcześniej i były one wykonywane przed godziną 6 rano. Serwer został poprawnie wyłączony i włączony, serwer wystartował, problem sprawiła jedynie konfiguracja interfejsu sieciowego, dlatego serwer nie był widoczny. Proszę zauważyć, że prace trwały do 6 rano, też jesteśmy ludźmi więc jeżeli jeden z kilkudziesięciu przenoszonych serwerów nie działał to po to stworzona jest infolinia, żeby nas o tym poinformować, a nie pisać na forum i oczekiwać na cud. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kajtek 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2012 (edytowany) Proszę Pana, nie zna Pan w ogóle sytuacji i się Pan wypowiada, pytanie dlaczego ? Serwer nie był przenoszony do innej szafy tylko wszystkie szafy w danym pomieszczeniu były wymieniane na inne. Informacja o pracach była podana 7 dni wcześniej i były one wykonywane przed godziną 6 rano. Serwer został poprawnie wyłączony i włączony, serwer wystartował, problem sprawiła jedynie konfiguracja interfejsu sieciowego, dlatego serwer nie był widoczny. Proszę zauważyć, że prace trwały do 6 rano, też jesteśmy ludźmi więc jeżeli jeden z kilkudziesięciu przenoszonych serwerów nie działał to po to stworzona jest infolinia, żeby nas o tym poinformować, a nie pisać na forum i oczekiwać na cud. Pozdrawiam Odniosłem wrażenie ze ostatnia linijka atakuje moją wypowiedź na forum. O godzinie 9 zauważyłem ze serwer nie działa kilka min później napisałem na bok, kilka godziń później napisał na maila, po braku odpowiedzi po godzinie napisałem na forum. Odpowiedz dostałem o godzinie 16 a maszyna została włączona między 17 a 18 Skoro prace trwały do 6 to już wtedy moja maszyna nie działała. +12h Offline Wystarczyło napisać 1 maila o przeniesieniu maszyny, to jest 2 taki incycent w ostatnich miesiacach. Nie mówie ze jesteście złą serwerownią, bardzo dobrze mi się z wami pracuje jednak Proszę mi odpowiedzeć czy wysłanie masówki do klientów Serwerów dedykowanych jest AŻ TAK dużym problemem ? Edytowano Sierpień 18, 2012 przez kajtek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2012 Proszę zajrzeć w jakich godzinach pracuje nasze biuro, mamy sobotę, dodatkowo wszyscy administratorzy do 6 rano byli na nogach, więc jak serwer Panu nie działa to wystarczy złapać za telefon i zadzwonić do nas na 30 sekund, to wystarczy. Maile proszę Pana były wysyłane, teraz zauważyłem, że ten do Pana faktycznie mógł nie dojść bo wisi dalej w kolejce. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Proszę Pana, nie zna Pan w ogóle sytuacji i się Pan wypowiada, pytanie dlaczego ? Ano dlatego, że widzę wielką sprzeczność w waszych publicznych deklaracjach. Sprzeczność, albo raczej takie wybiórcze stosowanie pewnych zasad. Że niby nic nie robimy ze sprzętem klienta bez jego wyraźnej zgody ale już zmiana szafy (czy to wrzucenie serwera do nowej oddalonej, czy wrzucenie do nowej stojącej w tym samym miejscu - bez znaczenia) to bez wyraźnej zgody może być zrobione. No bo przecież informacja o pracach wisiała na stronie... Jak by to osoba zarządzająca nim miała niby co 5 minut sprawdzać ową stronę, czy nic przypadkiem tam się nie pojawiło. IMO to zdrowa przyzwoitość nakazywała by w takiej sytuacji (po migracji) wykonać telefon do klienta i upewnić się, że wszystko wstało poprawnie. No ale cóż. Tak jak wcześniej napisałem - to czego można spodziewać się od takich semiprofesjonalistów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 (edytowany) Kafi ma w 100% racje. Przenieśliście klientowi serwer do innej szafy, bez żadnego powiadomienia, a następnie go włączyliście, a gdy nie był online, zrzuciliście winę na klienta. I jeszcze macie czelność pisać, że nie poza godzinami pracy nie odpowiadacie na wiadomości. I na dodatek ściema z mailami w kolejce... Brawo! Zmieńcie lepiej branże Edytowano Sierpień 19, 2012 przez tym (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Proszę drogich Panów, klient był dużo wcześniej informowany o błędach przy starcie systemu na jego serwerze ! Stwierdził, że aktualnie nic z tym nie robimy więc tak to zostało, a teraz są do nas pretensje.... o co ? O to, że kupiliśmy nowe szafy i przenieśliśmy klientowi kolokowany serwer ? Przecież na stronie napisane jest wyraźnie "Infolinia całodobowa", więc wystarczy zadzwonić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Profesjonaliści przełknęli by taką krytykę, stwierdzili, że przepraszają, faktycznie można było zadzwonić, tym bardziej, że wiedzieli (w powyższym poście widać przyznanie się do tego), że ten serwer może nie wstać poprawnie po ich zabawach. Buraki natomiast do końca będą zapierać się, tupać nóżkami i ripostować, że winni wszyscy, tylko nie oni Myślę, że powyższe to wystarczający komentarz na profesjonalizm firmy NetCase i informacja, jak to można im zaufać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Również myślę, że powyższe bardzo dobrze obrazuje Pana wychouwanie i kulturę i więcej nie trzeba dodawać. "Nie mówie ze jesteście złą serwerownią, bardzo dobrze mi się z wami pracuje" To może rzuciło się w oczy ? Nie zna Pan szczegółów i specyfikacji tej usługi, a najgłosniej Pan próbuję coś udowodnić, tylko co i po co ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 (edytowany) Nie zna Pan szczegółów i specyfikacji tej usługi, a najgłosniej Pan próbuję coś udowodnić, tylko co i po co ? Piszecie że klient mógł sobie tam do Was zadzwonić a wyżej że serwer kolokowany klienta nie wstał bo miał problem z interfejsem (klient miał źle skonfigurowany jak rozumiem) ale jego serwer działał do momentu aż go nie wyłączyliście i nie zmieniliście szafy, każda normalna firma sprawdza po takich operacjach maszyny klientów chociażby czy odpowiada na icmp nie mówiąc już o tym że np. sprawdza się czy słuchają porty etc. Wiec jak nie wstała to Waszym zakichanym obowiązkiem jest chwycenie za telefon i poinformowanie klienta, "wyłączyliśmy, włączyliśmy nie działa bo ... co mamy zrobić ? naprawić, podłączyć KVM czy iść spać ?" a nie pisanie że mógł Pan zadzwonić ... trochę powagi i logiki nie zaszkodzi Edytowano Sierpień 19, 2012 przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Panie z IONIC proszę zachować sobie swoje wywody dla siebie. Jest Pan następną osobą, która nie zna sprawy a próbuje się w jakiś sposób dowartościować i powypisywać swoje racje na forum. Nie wiem w ogóle dlaczego dyskusja trwa, skoro sam klient nie ma już zastrzeżeń ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Panie z IONIC proszę zachować sobie swoje wywody dla siebie. Jest Pan następną osobą, która nie zna sprawy a próbuje się w jakiś sposób dowartościować i powypisywać swoje racje na forum. Nie wiem w ogóle dlaczego dyskusja trwa, skoro sam klient nie ma już zastrzeżeń ? wht = forum dyskusyjne, jak Ci się nie podoba że tu się DYSKUTUJE to się nie udzielaj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Dyskusja, a umoralnianie konkurencji w sprawie gdzie nie zna się większości informacji to trochę co innego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HOGAN 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Ostatnio w netdc.pl awarię często się zdażają i sam już nie wiem czy brać u nich hosting pod windows ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Ostatnio w netdc.pl awarię często się zdażają i sam już nie wiem czy brać u nich hosting pod windows ;/ Drogi Panie ostatnio nie ma żadnych awarii, wcześniejsze to też nie awarie, tylko ataki DDoS, o których mowa wyżej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 @netDC.pl weż sie lepiej wyśpij zanim coś jeszcze napiszesz bo te teksty "drogi panie" itd, to jest żenada większa niż krzyczenie na klienta, ze wy mu spieprzyliście na 12h serwer i nie potraficie się do tego przyznać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 No i kolejny, proponuję sprawdzić co oznacza zwrot "Drogi Panie", bo na pewno nie nic żenującego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Drogi Panie ostatnio nie ma żadnych awarii, wcześniejsze to też nie awarie, tylko ataki DDoS, o których mowa wyżej. Wyżej już nie muszę czytać, jeżeli atak DDOS powoduje niedostępność usługi to nie jest to awaria ? Ogarnijcie się i zatrudnijcie kogoś od PR bo kolejnymi postami na publicznym pogrążycie się jeszcze bardziej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Otóż nie do końca, awarią można coś nazwać wtedy jak coś się popsuje, czy w tym wypadku faktycznie coś było posute ? Nie, nie pogrążamy się, nie wiem tylko dlaczego osoby postronne próbują udowodnić, że wiedzą w tym temacie więcej niż sami zainteresowani. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Otóż nie do końca, awarią można coś nazwać wtedy jak coś się popsuje, czy w tym wypadku faktycznie coś było posute ? TAK. Było popsute. Np. wasz router brzegowy nie wyrabiający się z natłokiem pakietów, przez co klient nie miał dostępu do serwera. Inna sprawa, czy za każdy rodzaj awarii klientowi przysługuje odszkodowanie. Ale tak jak już wcześniej wspomniałem - zawsze wszyscy winni (a to niedobrzy hakerzy robiący ddosy, a to klient który śmiał skonfigurować serwer tak, że po niewiadomo jak przeprowadzonym restarcie nie wstawał), tylko nie wy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 I znów wypowiada Pan się w kwestii w której jest Pan nie doinformowany, oraz w sprawie, która Pana nie dotyczy jak mniemam. Otóż nasz router wyrabiał i nie ma on tutaj z niczym związku. Nie ma Pan również jak widzę, żadnych informacji o rekompensatach bo, każdy klient takową otrzyma o czym też informowaliśmy. Tak więc kończąc proszę nie wprowadzać ludzi w błąd i nie wypisywać na forum swoich racji, które mijają się z prawdą. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Nie rozumiem dlaczego tak usilnie bawicie się w "łapanie za słówka" awaria, czy nie awaria, przecież napisaliśmy powyżej, że niedostępność usługi była i to jest faktem. W większości z tymi atakami DDoS nie dało się poradzić przy tych linkach co mamy, bo padały routery u naszego ISP po drodze, o czym też pisaliśmy. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Magister 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2012 Czytam posty NetDC/NetShoot na wielu forach i podziwiam formę wypowiedzi . Jak długo jeszcze będziecie walczyć z nie braniem odpowiedzialności za swoje błędy? Zamiast marnować czas na kłótnie z wszystkimi i wszędzie, polecam terapię w Studium Metod Psychokorekcyjnych = nauczycie się mówić parę magicznych słów np. przepraszam. Zaoszczędzony czas poświęcicie na pracę = mniej awarii = mniej czasu zmarnowanego na kłótnie, Ogarnij się w końcu "zwykły magistrze"! Nie polecam tej firmy! z powodu j.w. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2012 Witam Panie Romualdzie, niech Pan sobie nie myśli, że jak Pan sobie założy inne konto na forum to jest Pan anonimowy. Proszę nie na nasz temat nie wypowiadać bo w kwestiach mających jakikolwiek związek z komputerem nie ma Pan żadnego pojęcia. Z Panem to akurat spotkamy się w sądzie. Do zobaczenia i pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sylver 12 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2012 Witam Panie Romualdzie, niech Pan sobie nie myśli, że jak Pan sobie założy inne konto na forum to jest Pan anonimowy. Proszę nie na nasz temat nie wypowiadać bo w kwestiach mających jakikolwiek związek z komputerem nie ma Pan żadnego pojęcia. Z Panem to akurat spotkamy się w sądzie. Do zobaczenia i pozdrawiam. Że też jeszcze nikt was o nic nie posądził, chyba to zmienić trzeba. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość www.hugoweb.pl Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2012 Ufff...dobrze, że nie wybrałem tego usługodawcy. Po przeczytaniu wszystkich wypowiedzi muszę stwierdzić, że nauka PR oraz savoir vivre będzie lepszą inwestycją niż czas poświęcony na forum... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach