Skocz do zawartości
SevenSoft

hrd domena com i transfer do ovh

Polecane posty

Czesc mam problem hrd nie odpowiedzialo mi na maila wiec pisze tu ;)

 

Chce domene com przeniesc do ovh ale pomimo kilku podejsc i niestety kazdorazowej oplaty za transfer dostaje zwrot:

 

Błąd podczas zgłoszenia transferu: domena jest zablokowana przed transferem. Skontaktuj się z obecnym operatorem, w celu odblokowania domeny, następnie wznów operację transferu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błąd podczas zgłoszenia transferu: domena jest zablokowana przed transferem. Skontaktuj się z obecnym operatorem, w celu odblokowania domeny, następnie wznów operację transferu.

 

Przenoś przenoś tą domenę, ja jestem w OVH od 5 lat i nie narzekam, a co do problemu to masz go napisanego :) widocznie przy zakupie domeny musiałeś zaznaczyć opcję która uniemożliwia transfer domeny do innego operatora, skontaktuj się z bieżącym operatorem i poproś o wyłączenie tej funkcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu

A więc też miałem taki problem.

Napisałem do hrd, dali kod authinfo ale za nic nie mogłem jej przenieść... pytałem szukałem aż wreszcie do nich mejla znowu napisałem czy oni przypadkiem nie powinni jej odblokować do transferu... Okazało się że nie odblokowali, no ale przecież nie musieli... Ja poprosiłem tylko o kod smile.png.

 

Pozdrawiam

 

PS: To normalne że każe płacić ponownie za transfer, bo jak zwrócili pieniądze, to nie będą następnym razem za friko robić.

Edytowano przez mSurf.eu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie domeny mam już w OVH zostały mi jeszcze 4, które gdzieś tam leżakowały.

 

Napisałem teraz maila zobaczymy czy odpiszą. Nie ukrywam, że trochę mi HRD podpadli, bo jeśli chce AuthInfo to chyba po to aby przenieść domenę? Co do OVH zaraz wyjaśnię kwestię płatności...

 

Dzięki za informację :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy tak maja. Np mój kolega :

 

ja: masz zegarek ?

k: mam

ja: a powiesz która godzina ?

k: powiem

...

 

edit:

 

Co do tematu to taka polityka wcale nie jest głupia. Jeśli np chcesz sprzedać domenę i klient koniecznie chce mieć kod przed dokonaniem przelewu.

Edytowano przez slasar (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu

Wszystkie domeny mam już w OVH zostały mi jeszcze 4, które gdzieś tam leżakowały.

 

Napisałem teraz maila zobaczymy czy odpiszą. Nie ukrywam, że trochę mi HRD podpadli, bo jeśli chce AuthInfo to chyba po to aby przenieść domenę? Co do OVH zaraz wyjaśnię kwestię płatności...

 

Dzięki za informację smile.png

Normalnie OVH, jak nie powiedzie się transfer, poprostu nic nie robi, tylko jak się nie powiedzie, to transfer się blokuje, i musisz go od nowa włączyć jak myślisz że już domena odblokowana itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czesc mam problem hrd nie odpowiedzialo mi na maila wiec pisze tu wink.png

 

Mam podobny problem z kontaktem z nimi z poczty interii. Wysyłałem maile ale za każdym razem, gdy po paru dniach dzwoniłem,okazywało się że żaden mail do nich nie doszedł. Czy możliwe, że to oni mają jakieś filtry na adresy z interii czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dzis zadzwonilem, Pani zapytala sie na jaki mail wysylalem wiadomosc. Po czym odnalazla maila i za 10min domena byla odblokowana. Choc po rozmowie Pani byla tez zdziwiona za jest domena blokowana przed transferem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×