Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2012 Profil firmy http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/95-1and1pl/ Opinie http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/95-1and1pl/ Dodaj opinię http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/95-1and1pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
darkmatthew 15 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2012 Mój brat mam tam prostą strone w html i nie narzeka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Stępień 75 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2012 No bo w zasadzie to 1&1 nadaje się tylko na statyczne strony Kumpel się przejechał na tym hostingu, wtedy jak zaczynali działalność w Polsce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszeq 21 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2012 Firma posiadająca pieniądze nie potrafi znaleźć kompetentnych ludzi do supportu i boku. Ich system rejestracji jest śmieszny. Rejestrowałem się 4 razy na takie same dane (wraz z mailem i loginem) i nie otrzymałem maila o żadnej z rejestracji mimo tego, że na ich stronie po zakończeniu rejestracji wyświetlał się komunikat o poprawnym wykonaniu. Pisałem o tym do boku to otrzymałem odpowiedź: Pana zamówienie nie powiodło się a domena: XXXXX.pl jest wciąż wolna do rejestracji. Proszę o ponowne spróbowanie dokonania zamówienia. I informacja, że mogę telefonicznie dokonać zamówienia. Drugi mail otrzymałem, że mam poczekać 24 godziny na maila potwierdzającego założenie konta tylko jak ma do mnie dojść mail skoro ich system nie zarejestrował mojego konta (mogę rejestrować się kolejne tysiąc razy na te same dane, system przyjmie i wypluje komunikat, że mam czekać na maila). Przez to wszystko domena została zajęta a ich bok nie potrafi dalej rozwiązać problemu. Nadal zastanawiam się po co im taki bok oraz support, który nie potrafi błahej sprawy załatwić i ten ich system zamówień... Uprzedzam pytania po co dalej próbowałem założyć u nich konto, mianowicie domeny mają za 0 zł i potrzebuję starą domenę wykupić i przekierować na kilka tygodni. Przepraszam za chaotyczną wypowiedź, jednak czas mnie ponagla. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mkrawczykowski 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2012 (edytowany) Też miałem dzisiaj kontakt z Panią z obsługi klienta. Zadzwoniłem, żeby zapytać, na czym polega pozycjonowanie w pakiecie Premium na strony www. No bo co, za stówkę z hakiem miesięcznie wypozycjonują mi stronę? Pani kompletnie się nie znała. Zresztą... poczytajcie sami: http://emarketing.kr...website-opinia/ A pozycjonerów proszę o komentarz w temacie poruszonym pod koniec artykułu. Ogólnie: porażka na maksa. Edytowano Czerwiec 14, 2012 przez mkrawczykowski (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nmar 9 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2012 (edytowany) Mój brat mam tam prostą strone w html i nie narzeka Uau. To dopiero wyznacznik jakości Łan and Łan to typowy moloch, żerujcy na nieświdomych. Technologicznie to oni dobrze stoją ale ceny z kosmosu. No i jak to przy masówkach, obsługa klienta leży i kwiczy. Edytowano Czerwiec 15, 2012 przez Nmar (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alicja 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 27, 2012 Niestety też kilka miesięcy temu miałam z nimi problem. Słyszałam te niezbyt pozytywne opinie na ich temat, ale póki nie sprawdzę "na własnej skórze" to nie zawsze wszystkiemu wierzę. Poza tym mają konkurencyjne ceny, więc stwierdziłam, że spróbuję. Już samo działanie strony pozostawiało wiele do życzenia (może akurat tylko tego dnia i tylko ja miałam takiego pecha-nie wiem). Chciałam na początek założyć pocztę e-mail. Miałam ten sam problem co groszeq. Po długiej walce i kilku rozmowach z konsultantką - w końcu się udało! Niestety dopiero po niemal 3 dniach. Dla osób posiadających anielską cierpliwość, to pewnie nic. Ja byłam już trochę poddenerwowana. Po poprawnym zalogowaniu straciłam możliwość dostępu do konta. Ponownie "walczyłam" z panią na infolinii, która chyba nie była do końca pewna o czym w ogóle rozmawiamy...Podobno z ich strony nie było widać żadnego błędu. Dostęp odzyskałam po ok. tygodniu, gdy telefon odebrał pewien miły młodzieniec i sprawę rozwiązał w 10 minut...Czyli jak wszędzie - poprawne funkcjonowanie firmy zależy od ludzi i ich zaangażowania. Pan był kompetentny, jednak nikt już mnie nie przekona do jakiejkolwiek oferty 1&1... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Lipiec 16, 2013 (edytowany) Po przejęciu forum przez nazwa.pl i zmianach w regulaminie zdecydowałem się usunąć wszystkie swoje posty. Cześć. Edytowano Kwiecień 9, 2020 przez linoskoczek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Orden 0 Zgłoś post Napisano Październik 24, 2013 Ze swojego doświadczenia: nie miałem większych problemów z 1and1. W ciągu roku 3 razy zdarzyło się, że były problemy z wyświetlaniem się strony (raz z bazą danych). W przeciągu 30-60 minut problemy były rozwiązane. Jeżeli chodzi o kontakt z obsługą klienta, to kontaktowałem się jedynie drogą mailową. Zawsze otrzymałem odpowiedź, tylko jak dla mnie przychodzi ze zbyt dużym opóźnieniem np. kilka godzin. Więc idealnie nie jest, ale w sumie nie wiem czy idealny hosting w ogóle istnieje. Jak dla mnie w porządku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991 Zgłoś post Napisano Maj 4, 2014 Mam jeszcze u nich hosting ale przedłużać już nie zamierzam.... Z kupnem domen i transferem porażka. Jedną domenę 3 tygodnie rejestrowali. Co chwile przychodzą na mail powiadomienia o zbliżającej się fakturze za dodatki(np. dysk grupowy) chociaż jest on w moim pakiecie. Support mailowy polega na tym że odpisują po 24 do 48 h najczęściej... Generalnie żałuje wykupienia usługi. Miałem już wcześniej hosting zagranicą w innej firmie i spodziewałem się że polski oddział 1and1 pootrafi zapewniać wyższą jakość Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lamironi 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2014 Ja startowałem z OVH, gdy wchodzili na polski rynek z promocją 2 lata za darmo. W Internecie krążyły takie opowieśći o firmie, że przyznam się, bałem się nie tylko o wyciągniecie od nich domeny po tych dwóch latach, ale również o jakieś faktury, od których nie będę mógł się uwolnić. Jak się potem okazało po tych dwóch latach, bez problemów mnie wypuścili, a domenę mogłem przetransferować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Askurcz 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2014 Ja poprzednio miałem w 1&1 i mogę od siebie dodać skromne nie polecam. Ogólnie tak bzdurne problemy, że aż szkoda nerwów. Teraz przeszedłem do innej (prohost), pożyjemy, zobaczymy. Póki co jest ładnie i dobrze. Może tutaj się nie przejadę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2014 (edytowany) Tak jak w temacie niestety nie rozumiem jednej rzeczy.4. W przypadku przeniesienia domeny internetowej objętej niniejszą ofertą do innego usługodawcy w trakcie pierwszego roku obowiązywania umowy, Klient zobowiązany będzie uiścić firmie 1&1 opłatę za odnowienie domeny internetowej zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem, znajdującym się na stronie internetowejwww.1and1.pl.1 faktura >> 3 listopada 2014.03.11.2013 << tego dnia została zakupiona domena PLCzy jak dobrze rozumiem +- 2014 listopada otrzymam fakturę na kwotę 70 zł proszę o sprostowanie , przeniosłem domenę do innej firmy gdzie mam już inne rzeczy i będzie mi dużo łatwiej za to wszystko płacić mam zapłacić tylko raz te 70 zł czy 3 * 70 = 210 zł Edytowano Lipiec 6, 2014 przez adifpll (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2014 Tak jak w temacie niestety nie rozumiem jednej rzeczy. 4. W przypadku przeniesienia domeny internetowej objętej niniejszą ofertą do innego usługodawcy w trakcie pierwszego roku obowiązywania umowy, Klient zobowiązany będzie uiścić firmie 1&1 opłatę za odnowienie domeny internetowej zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem, znajdującym się na stronie internetowejwww.1and1.pl. 1 faktura >> 3 listopada 2014. 03.11.2013 << tego dnia została zakupiona domena PL Czy jak dobrze rozumiem +- 2014 listopada otrzymam fakturę na kwotę 70 zł proszę o sprostowanie , przeniosłem domenę do innej firmy gdzie mam już inne rzeczy i będzie mi dużo łatwiej za to wszystko płacić mam zapłacić tylko raz te 70 zł czy 3 * 70 = 210 zł Tutaj nie ma "reprezentacji" z tej firmy, pozostaje Ci http://pomoc.1and1.pl/contact ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmmm21 98 Zgłoś post Napisano Lipiec 7, 2014 Tak jak w temacie niestety nie rozumiem jednej rzeczy. 4. W przypadku przeniesienia domeny internetowej objętej niniejszą ofertą do innego usługodawcy w trakcie pierwszego roku obowiązywania umowy, Klient zobowiązany będzie uiścić firmie 1&1 opłatę za odnowienie domeny internetowej zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem, znajdującym się na stronie internetowejwww.1and1.pl. 1 faktura >> 3 listopada 2014. 03.11.2013 << tego dnia została zakupiona domena PL Czy jak dobrze rozumiem +- 2014 listopada otrzymam fakturę na kwotę 70 zł proszę o sprostowanie , przeniosłem domenę do innej firmy gdzie mam już inne rzeczy i będzie mi dużo łatwiej za to wszystko płacić mam zapłacić tylko raz te 70 zł czy 3 * 70 = 210 zł Podaj nazwę promocji, w której zakupiłeś domenę. Najprawdopodobniej będziesz musiał zapłacić opłatę za odnowienie domeny na rok, czyli w przypadku domeny .pl 79,90zł + 23% VAT. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach