kamilek 20 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2009 rekkon - chyba jedna z najfajniejszych wypowiedzi jednopostowca : ) Ja powiem więcej... TAK POWINNY WYGLĄDAĆ WPISY W DZIALE Z OPINIAMI !!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2009 7. Administratorzy każą optymalizować zapytania do baz danych zawsze - nawet gdy się z bazy danych nie korzysta. Kozak :] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Karioka 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2009 6. Konsultanci w home nawet nie istnieją - to są roboty. Z równym zacięciem możecie sobie pogadać z pralką albo skanerem. Sugeruję jednak wysyłać pytania na własną skrzynkę i samemu na nie odpowiadać - większa frajda, odpowiedzi będą miały związek z pytaniami a szybkość odpowiedzi będzie satysfakcjonująca. Dobre podsumowanie Ostatecznie - polecam dowolny inny hosting gdzie administratorom jeszcze woda sodowa do głowy nie uderzyła. Ja mam swoich faworytów ale nie chcę tu ich wymieniać, bo wyjdzie na to, że powyższe napisała konkurencja. A tak nie jest. Nie krępuj się. Jeśli znasz dobre alternatywy dla Home.pl podziel się opinią. Zapewne wielu z niej skorzysta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2009 kamilek no nie wiem.. mody zaraz się oburzą, że to nie jest miejsca na "takie pogawędki".. heh(e)... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rekkon 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 16, 2009 Po co mam polecać konkretny hosting? Powiem może tylko kilka zasad, którymi warto się kierować - otóż gdy już znana jest nazwa potencjalnego odbiorcy naszej ciężko zarobionej gotówki a nic nie wiemy o hostingu, warto sprawdzić: 1. Rzeczy banalne - czy strona nie jest totalnie biedna, czy w dziale kontakt jest adres, który nie sugeruje mieszkania i czy są podane numery telefonów stacjonarnych - po prostu czy firma nie jest totalnym krzakiem. 2. Wejść na forum webhelp oraz webhostingtalk i znaleźć informację o hostingu - zobaczyć nie tyle opinie innych użytkowników (mogą być fałszywe albo oparte o jednostkowe wrażenia związane albo z wygórowanymi oczekiwaniami albo zbyt małymi umiejętnościami) co przede wszystkim datę pierwszej opinii; gdy hosting nadal się trzyma od 2005 roku, to znaczy, że jest sens zainteresować się bardziej daną firmą. 3. Spojrzeć na zakres cenowy - hosting zbyt drogi (a nie będący "home") może wypaść z rynku z powodu braku klientów, hosting zbyt tani - z powodu nieopłacalności; dobrze wyglądają moim zdaniem ceny zaczynające się od 60 czy nawet 100 zł rocznie. 4. Na koniec warto jednak przeczytać opinie - ale brać je pod uwagę tylko wtedy gdy zdecydowana większość potwierdza dany problem lub gdy negatywne uwagi dotyczą rzeczy dla nas najistotniejszych; warto jednak zwrócić uwagę na fakt, że niektóre firmy wyciągają po pewnym czasie wnioski i poprawiają się - nie tyle z powodu niesamowitej inteligencji i umiejętności przeprowadzenia samokrytyki, co z powodu odpływu klientów - nie ma nic lepszego niż trafić na moment gdy firmie hostingowej zależy na klientach, bo etap "jesteśmy najlepsi, więc wszystkich mamy w dupie" mają za sobą. 5. Dodatkowym atutem może być... przeładowanie powiązań. Jeżeli traficie na firmę hostingową, która jest powiązana z inną, która jest z kolei częścią większej całości, która z kolei jest działem IT firmy zajmującej się jeszcze kilkoma innymi branżami - jest nieco większe prawdopodobieństwo, że hosting nie upadnie, bo w gorszym okresie firma będzie w stanie nawet dopłacić do interesu a w najgorszym razie zaproponuje automatyczne przejście na swoją inną platformę lub po prostu utrzyma dotychczasowych klientów bez kontynuowania sprzedaży usług nowym klientom, traktując starych jak dodatkowe źródło dochodu. A poza tym już sam fakt tworzenia niezależnych tzw. "tanich marek" lub specjalnych ofert jest godny uwagi - pomysłowość idzie często w parze z długowiecznością biznesu. Jako przykład podam może serwer, którego wprawdzie nie polecam, ale który po latach nadal funkcjonuje - fr.pl. Oczywiście jako fr.pl nie istnieje, jednak starzy użytkownicy nadal korzystają z dawnych usług płacąc nowemu właścicielowi (którego też nie polecam - ale nie zmienia to faktu, że pod tym względem jest bardzo w porządku). Więcej dobrych rad z pewnością można znaleźć na wielu forach. Ja podałem tylko te, które nie są takie oczywiste. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
m.p 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2009 planuję wkrótce dla jednego klienta postawić aplikację w pythonie w home.pl. korzystał ktoś już może z odpalania pythonowych skryptów u nich i może coś powiedzieć na ten temat? (aktualnie oferują odpalanie ich jako CGI, tyle co wiem, czekam na maila od pomocy technicznej) a ja nadal będę próbował przekonać klienta na własny vps Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
traqo 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2009 6. Konsultanci w home nawet nie istnieją - to są roboty. Z równym zacięciem możecie sobie pogadać z pralką albo skanerem. Sugeruję jednak wysyłać pytania na własną skrzynkę i samemu na nie odpowiadać - większa frajda, odpowiedzi będą miały związek z pytaniami a szybkość odpowiedzi będzie satysfakcjonująca. Dokładnie. Właśnie jeszcze nie załapałem. Czy gadałem z robotem czy z upośledzonymi umysłowo pracownikami. Bo za każdym razem nie tylko otrzymywałem inną odpowiedź, ale nawet na zupełnie inne tematy niż związane z problemem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rekkon 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 21, 2009 Dokładnie. Właśnie jeszcze nie załapałem. Czy gadałem z robotem czy z upośledzonymi umysłowo pracownikami. Bo za każdym razem nie tylko otrzymywałem inną odpowiedź, ale nawet na zupełnie inne tematy niż związane z problemem. A zoptymalizowałeś zapytania do bazy MySQL? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
monday 0 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2009 Jestem klientem firmy home od 3 lat. Z mojego doświadczenia ze współpracy z tą firmą: 1. Nie opłaca się kupować w home domen – bardzo wysokie ceny odnowień; aż strach pomyśleć ile osób łapie się na promocje typu „freewolnedomeny” (btw brawa dla działu marketingu za tę „zabawną” grę słów – po prostu majstersztyk) 2. Nie opłaca się kupować w home serwerów – powód jak wyżej, inaczej jedynie nazywa się promocja bo np. „operacja antykryzys – seweryza darmo” (już mi żal tych, którzy się na to nabiorą, a sam się niestety,kiedyś nabrałem) 3. Kontakt z działem technicznym i bok to jakaś masakra – CTRL + C i CTRL + V, czyli pracownicy wklejają w emaile jakieś gotowe formułki, które normalnego człowieka potrafią po jakimś czasie doprowadzić do furii – to dotyczy zarówno pytań technicznych jak i handlowych czy dotyczący chdomen, obsługi 4. BOK robi duże problemy przy próbach zdobycia kodów authinfo, zmianach haseł itp. – kilkakrotnie wysyłałem wnioski faxem, nie dostawałem odpowiedzi, pisałem email co z kodem authinfo, dostawałem odpowiedź,że nie doszedł wniosek, wysyłałem wniosek, dostawałem odpowiedź, że nieczytelny, wysyłałem drugi z innego faxu, brak odpowiedzi, po moim emailu co z kodem dostawałem odpowiedź, że nie dostali żadnego wniosku..itd. – czeski film Dlatego przynajmniej z tych powodów odradzam wszystkim potencjalnym klientom firmę home. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ktoś 0 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2009 3. Kontakt z działem technicznym i bok to jakaś masakra – CTRL + C i CTRL + V, czyli pracownicy wklejają w emaile jakieś gotowe formułki, które normalnego człowieka potrafią po jakimś czasie doprowadzić do furii – to dotyczy zarówno pytań technicznych jak i handlowych czy dotyczący chdomen, obsługi Ja sobie zamówiłem u nich licencję na livechat, nie umieją udzielić odpowiedzi na praktycznie żadne pytanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
servis 0 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2009 Ja złożyłem zapytanie co do ustawienia pliku w cron tak aby wykonywał się co 3 h. Dostałem link do instrukcji co jest nic nie warta bo nie ma w niej opisanych wszystkich funkcji np wywoływanie co 3h. Trzy czaty trzy takie same odpowiedzi ( link do instrukcji ). Dowiedziałem się jedynie iż jak mam serwer to max przydział pamięci dla mojego konta 80 MB. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2009 Ja złożyłem zapytanie co do ustawienia pliku w cron tak aby wykonywał się co 3 h. Dostałem link do instrukcji co jest nic nie warta bo nie ma w niej opisanych wszystkich funkcji np wywoływanie co 3h. Trzy czaty trzy takie same odpowiedzi ( link do instrukcji ). Ten ich cron jest po prostu taki ułomny musisz zrobić 8 plików różniących się nazwą o ta 3 godzinną wartość, które sobie wywołują inny plik i tyle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
koszmarny kazio 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2009 Używałem home.pl przez ok rok, ale dowiedziałem się, że home.pl nie używa autoryzacji przy dostarczasniu poczty do użytkowników w swoich domenach. Czyli używając np. telenet można łatwo podszyć się za innego użytkownika home.pl i przesłać maila do innych podając się za niego. Przy ilości kilku tys. kont, wydaje mi sie to niedopuszczalne... mam teraz hosting w www.itengineering.pl i jestem zadowolony nowe serwery w PL i brak limitów transferu, pozatym chyba jako jedyni w PL mają hosting na serwerach apple jako opcja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
monday 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2009 Do tych, którzy jeszcze nie przekonali się o tym na własnej skórze - nie korzystajcie z usług firmy home i ovh - to jakaś straszna masówka, na odpowiedź nawet najprostszą na świecie czeka się po kilka dni, traktują kontakt z klientem jako zbędną konieczność, ciężko cokolwiek załatwić a najgorsze, że człowiek jest bezradny wobec tej bandy bezmyślnych robotów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2009 Do tych, którzy jeszcze nie przekonali się o tym na własnej skórze - nie korzystajcie z usług firmy home i ovh - to jakaś straszna masówka, na odpowiedź nawet najprostszą na świecie czeka się po kilka dni, traktują kontakt z klientem jako zbędną konieczność, ciężko cokolwiek załatwić a najgorsze, że człowiek jest bezradny wobec tej bandy bezmyślnych robotów. Zawsze tak było i tak będzie, że duże korporacje firmowe mają zawalony support i nie dbają o detalicznego klienta. To nic nowego i świata nikt nie zmieni, można jedynie zmienić firmę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
me_love_u 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2009 Ja tam będę na razie bronić Home.pl ;-) Generuje mocny ruch na jednym serwerze, na drugim zaczynam mieć połowiczny. Jest jeszcze trzeci który aktualnie śpi. Po ostatniej niespodziance z gratisowo zwiększonym transferem – jestem bardzo zadowolony. Minusy Home.pl: - Rabat dla nowego klienta, a nie stałego który ma kilka serwerów, kilkadziesiąt domen i płaci dwa/trzy lata. Oferta zachęca raczej do tego by co rok rejestrować nowe konto na sąsiada i jechać znowu z rabatem czy innym iPod-em gratis. Głupota. - Wolno działający panel SQL. Czasami czekam baaardzo długo na to by załadowała mi się jakaś głupia tabelka z forum SMF. - Nowy panel poczty. Wygląda jak „z dupy” i wolno działa na starszym komputerze. Aktualnie jest to dla mnie największy minus. Głównie dlatego że nie można było sobie tego wybrać i rozwaliły się reguły wiadomości ustawione w poprzednim. Plusy: - Działa. - Po ostatnich zmianach jest sporo transferu i jakoś kolejny rok nie wrzucili mnie na zapchany serwer pełen 503. - Często korzystam z infolinii i zazwyczaj potrafię załatwić wszystko co zechcę z jedną osobą, bez odsyłania do pisania e-Mail. Jak mi raz konsultant zasugerował żeby wysłać e-Mail, powiedziałem mu żeby sam wysłał, a ja podyktuje. Nie dał po sobie poznać że mnie nie lubi i sprawę załatwił ;-) 8 na 10. Dla małych i średnich serwisów w sam raz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lapiech 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2009 Nowy webmail i jak masz z nim problem piszesz na "live chacie" tam karzą przesłać wiadomość za pomocą formularza ot ich "live chat" i są zdziwieni że coś nie działa. Po zgłoszeniu w ciągu 3 godzin dostajemy odpowiedź w stylu. Dziękujemy za zgłoszenie Wiemy, pracujemy nad tym Prosimy o cierpliwość Tak wygląda obsługa "live chat" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mroon 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2009 Ja nie mogę narzekać na home. Mam tam stronę i forum oparte na phpBB (bez modów), łącznie ok. 17 tys. odsłon na dobę, z czego 15 tys. generuje forum. Nie ma żadnych problemów wydajnościowych z wyjątkiem irytujących 10 minut - od północy do 0:10, kiedy to często pojawia się błąd 503. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2009 Do tych, którzy jeszcze nie przekonali się o tym na własnej skórze - nie korzystajcie z usług firmy home i ovh - to jakaś straszna masówka, na odpowiedź nawet najprostszą na świecie czeka się po kilka dni, traktują kontakt z klientem jako zbędną konieczność, ciężko cokolwiek załatwić a najgorsze, że człowiek jest bezradny wobec tej bandy bezmyślnych robotów. hmmm... w ovh mam serwery dedykowane ze 2 lata, mimo że masówka nie zdarzyło mi się czekać na odpowiedź - obym nie skłamał - dłużej niż ze 2-3 godziny. z opinii userów na forach to chyba mam szczęście, akurat moje serwery nie padają, nie muszę często się kontaktować z ich biurem, ale jak się kontaktuję to jest ok. Nie narzekam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lutecki 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2009 No ja od miesiąca czekam na przepięcie moich kont na "nowe" IMAPowe. Podobno robią to ręcznie, jedno po drugim i dlatego tyle to trwa... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lutecki 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 No i wykrakałem Już wszyscy przełączeni zostali na nowy system pocztowy Home.pl. Muszę powiedzieć, że jest istna MASAKRA. Działanie nowego filtra antyspamowego zaskakuje nawet samych pracowników. Miałem sytuację w której wszystkie maile wysyłane przez użytkowników jednego konta Home.pl do siebie na wzajem nie dochodziły, bo lądowały w wirtualnym katalogu SPAM. Wg. konsultanta rozwiązaniem jest: - Korzystanie z IMAPa, a nie z POPa (co jest niemożliwe w przypadku domu produkcyjnego, gdzie miesięcznie przepływ maili jest na poziomie kilkunastu GB i musi być do nich pełen dostęp przez kilka lat) i zaglądanie do teczki SPAM, - Wyłączenie filtra "po treści" - no tak, kiedyś ładnie działał, teraz aby otrzymywać maile mam tolerować również viagrę, - Dodanie domen z którymi koresponduję, do białej listy Wysyłane maile na serwery zagraniczne również nie dochodzą (błąd 552 bodajże), ponieważ serwery Home.pl mają jakiś błąd i maile są źle kodowane. Klienci z RPA muszą więc mnie cmoknąć w 4 litery, nie dostaną w żaden sposób zgody na produkcję reklamy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość cfg Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Mi tam support Home.pl się podoba. Mialem jakieś problem - dostawałęm odpowiedź na maila w ciągu 2-3 godzin. No prawda, że czasem korespondecja się przeciagnie, ale jeśli nie można rozwiązać łatwo problemu via e-mail, operator sam do mnie zadzwonił i rozwiązaliśmy to telefonicznie. Często korzystam z livechat - tutaj też szybko mogę rozwiązać problemy. Nie miałem nigdy problemów z serwerem i korzystam z ich poczty. Bez zarzutów. Na Home.pl jestem już 8 miesięcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lutecki 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Ale ja nie piszę o supporcie, tylko ich nowej poczcie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luke 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 31, 2009 Moje opinie związane z home.pl Plusy: Korzystając z promocji 0zł itp. nawet akceptowalna cena i dobra oferta (jedynie ilość baz MySQL w Starterze jest zbyt niski). Szybka odpowiedź na wszelkie pytania, czasem kontakt telefoniczny z Ich strony (1. gdy nie zaplacilem za coś 2. gdy nie przesłałem skanu dokumentu do Cesji). Bezpieczne i stabilne serwery. Gratisy w tym kupon Google, zniżka na antywirus. Minusy: Cena domen, tu polecam innego oligopolistę. Odpowiedź na chacie - wklejane odpowiedzi oczywiście ograniczając czas konieczny na obsługę klienta - ale są niezwykle denerwujące (mogły by być przesyłane po wcześniejszym uprzedzeniu o wklejeniu odpowiedzi na standardowo zadane pytanie). Serwer zbyt obciążony (lub zbyt małe zasoby) szczególnie widoczne w działaniu MySQL. Wspomniana ilość baz MySQL Cena - dla stałych klientów, brak zniżek rabatów. Wysoka cena przedłużania domen - w porównaniu z konkurencją (np. ovh.pl). Niewątpliwie oferta dobra dla firm, nie posiadających zbyt rozbudowanych portali/serwisów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miela 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2010 Olewanie stałych klientów to norma. Nie tylko wśród dostawców hostingów. A nie jest to normalne. Co szkodzi dać im rabat choćby 10%? Co do ich oferty hostingu - chyba kilka lat już się nie zmieniała, a po ostatnich zmianach NetArtu najniższy pakiet home.pl jest zupełnie nieatrakcyjny... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach