cezary188 40 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2012 Nie wiem jak ich inaczej nazwać... Dostałem 01.03.12 invoice od nich na email z informacja ze w ciagu kilku dni pobiora mi kase z karty. Udostepilem im karte(karta wirtualna) 02.03.12 i napisałem ze moga ja obciążyć co zrobili tego samego dnia. Lecz po kilku godzinach dostałem informacje ze transakcja sie nie powiodła. Mowie kurde moze źle przeliczyłem z euro na pln i za mało udostepiłem kasy, ale wchodze na karte i patrze że pobrali wartość z karty dokładnie tyle ile wynosiła faktura, więc napisałem im że przecież karta zostałą obciążona niech sobie sprawdzą ze im wpłyneło na konto. Dzisiaj mamy 06.03.12 a moja faktura w hetzner nadal jest oznaczona jako do zapłaty odpisuja mi jakieś formułki że transakcja nie powiodła się, że suportuja tylko karty z cvc itd. Żadne tłumaczenia ze już mi obciążyli karte i że transkacja sie nie powiedzie teraz (bo nie mam zamiaru drugi raz udostepiac karty skoro raz ja obciazyli i nie przyznaja sie do tego) do nich nie docieraja. Wysłałem im nawet screen z historii operacji na karcie gdzie jest jak byk wszystko pokazane łacznie z tym że to oni pobrali wartość za fakture tego dnia. Mam wrażenie ze tam pracuje albo ktoś kto nie zna angielskiego i wkleja na przemian szablony albo jacyś kompletni idioci pracuja. Czy ktoś może mi powiedzić co moge zrobić żeby wkońcu uznali moja fakture za zapłacona ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2012 To, że masz blokadę na karcie nie oznacza, że faktura została opłacona a pieniądze dotarły do Hetznera. Jeśli wystąpił błąd podczas przetwarzania płatności to środki mogą w ciągu 7-14 dni wrócić na Twoje konto. To jest taka sama sytuacja jakby bankomat wysypał się w trakcie wypłacania pieniędzy - nie masz ich ani w ręku, ani na koncie (blokada), dopóki bank nie ogarnie sprawy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cezary188 40 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2012 Właśnie sprawdzałem w banku. Potwierdzili mi że operacja została zrealizowana przez nich i jest zaksiegowana jako zrealizowana, moge sobie wydrukowac potwierdzenie itd. Jedyna opcja jaka mam to moge wysłać potwierdzenie operacji do hetznera, problem jest tylko taki że tam zdaje sie maja w dupie moje potwierdzenia i nic z tym nie robia a jak mi sie skończy termin zapłaty to mi poprostu zawiesza konto i tyle. Zero jakiej kolwiek współpracy z hetznerem..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2012 Jaką kartą robiłeś tą wpłatę Visa, Maestro? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cezary188 40 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2012 Konkretnie to Onet VISA wirtualną mbanku, ale robie tylko nia opłaty do hetnzera od ponad 2 lat i nigdy nie było problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nmn 6 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2012 Coś gdzieś musiało się wysypać. Myślę, że jeśli hetzner zaksięguje wpłatę to dopiero wtedy uzna fakturę za opłaconą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2012 Odczekaj kilka dni, Hetzner nie wyłącza od razu. Sprawdzaj status faktury, u mnie zmienia się od razu, nawet nie wiem kiedy biorą pieniądze, nigdy nie było problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cezary188 40 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2012 No ja wiem to wszystko ale narazie nic nie zwiasuje tego że pója po rozum do głowy i napisza mi coś sensownego. Ktoś dzwonił do nich na infolinie obsługi kont? Rozmawiaja tam po angielsku ? Pomogą mi z rachunkami ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2012 Tak rozmawiają po angielsku, ale zgłoszenie jest po niemiecku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach