mikorol 16 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2012 Witam, Dla znajomego zamówilem części do komputera w sklepie alsen.pl, z odbiorem w odziale. Gość ten rozmyślil się i nie chce odebrać zamówionego towaru... Alsen prosi mnie o pokrycie kosztów, za zamowiony towar - kwota to okolo 600 zloty. Co można zrobić z takim gosciem ? Obiecywal, spamowal ze odbierze towar.... Znam go osobiscie, a odebrac nie chce bo na adiva.pl znalazl pare zloty taniej... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2012 Na drugi raz bierz pieniądze w przód. Z tego co mi wiadomo firma nie może Ciebie kasować za złożone zamówienie i jego nie odebranie, nie wiem jak to jest w Polsce. W UK czegoś takiego nie ma, towar jest rezerwowany jeśli nie odbierzesz to wchodzi z powrotem na "półkę". Sprawdź regulamin czy jest taki punkt odnośnie zamówionych a nie odebranych towarów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mikorol 16 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2012 Na drugi raz bierz pieniądze w przód. Z tego co mi wiadomo firma nie może Ciebie kasować za złożone zamówienie i jego nie odebranie, nie wiem jak to jest w Polsce. W UK czegoś takiego nie ma, towar jest rezerwowany jeśli nie odbierzesz to wchodzi z powrotem na "półkę". Sprawdź regulamin czy jest taki punkt odnośnie zamówionych a nie odebranych towarów. Witam, Towar zakupiony w odziale sklepu, który mają na miejscu można zwrócić bez problemu. Obsluga w sklepie jest wporządku, więc wtedy nie ma z tym problemu. Jezeli się zamawia na alsen.pl > z przesylką do odzialu ktory placi za ten towar odebranie przesylki jest obowiązkowe gdyz oni tego towaru nie moga zwrocic. Oni sami za ten towar placa. Teraz odzial w moim mieście sciga mnie za to, że nie zaplacilem. Towar jest taki ze na półce raczej nie zejdzie, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2012 Podpisywałeś jakąś umowę, jak złożyłeś zamówienie w oddziale? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mikorol 16 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2012 Nie, tylko zaakceptowalem zasady alsen.pl podczas zamowienia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2012 Towar zakupiony na odległość możesz zwrócić w przeciągu 10 dniu i nie ma znaczenia w jaki sposób towar został dostarczony, czy kurierem, czy pocztą, czy odebrany osobiście, liczy się sam fakt zakupu na odległość. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach