graffitiDruk 0 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 Witam. Czy Wy również otrzymujecie maile z firmy IONIC dotyczące płatności za usługi, których nie zamierzacie przedłużać? Napisałem już kilkakrotnie o swojej rezygnacji z dalszego korzystania z ich usług a mimo tego wciąż otrzymuję maile z ponagleniem do zapłaty. Swoją drogą jak mam rozumieć nazwę iONiC... "I o nic" nie trzeba się stresować, czy może to klienci robią wielkie halo "o nic" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 TO normalne, że otrzymujesz takie przypomnienia. Odwróć sytuację i zastanów się co byś zrobił gdybyś był zainteresowany odnowieniem usługi, a takich przypomnień byś nie dostawał? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
N0Name 48 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 (edytowany) Emaile do zapłaty przychodzą w każdej firmie nawet jak rezygnujesz z usługi, nie masz co się przejmować wystarczy napisać do nich na BOK że nie przedłużasz usługi na nasępny okres i nie będzie ona przedłużona. A te przypomniena są wysyłanie z automatu, maile są wysyłane chyba trzy. Edytowano Luty 28, 2012 przez N0Name (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
graffitiDruk 0 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 (edytowany) Opłaciłbym usługę w panelu klienta. Nie widzę problemu w wysyłaniu powiadomień. Zniecierpliwiła mnie ich liczba, częstotliwość i nie reagowanie na wyraźną odmowę dalszej współpracy Otrzymałem łącznie 5 powiadomień Edytowano Luty 28, 2012 przez graffitiDruk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 Jesteś trochę znerwicowany najwidoczniej trzeba stanąć w obronie ionic ("i tyle krzyku o nic?" ) bo takie przypomnienia to konieczność. Po prostu je zignoruj skoro nie jesteś zainteresowany. Ja bym się burzył jakby NIE przypominali Ale jak widać w dzisiejszych czasach można zjechać każdego za dosłownie cokolwiek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
N0Name 48 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 (edytowany) Tak, ale nie ty sam korzystasz z ich usług i np. jest jakiś gapa który nie pamięta o opłacie, a luka maila.. i nagle przypomnienie :oo Niektórym pomaga, a niektórym przeszkadza jak mówiłem te przypomnienia wysył automat. Edytowano Luty 28, 2012 przez N0Name (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
root.ie 0 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 Wyobraź sobie, że jednak chcesz przedłużyć usługę. Np firmową domenę oraz konto www, na którym masz stronę za której wykonanie zapłaciłeś sporo. Kończy się okres i z uwagi na brak wpłaty domena wygasa - ktoś ją przejmuje, a konto www zostaje wykasowane (byłoby ciekawiej, gdybyś nie miał kopii plików :>) I na koniec tego wszystkiego, otrzymujesz JEDEN MAIL INFORMACYJNY - "Z uwagi na brak wpłaty, Twoje usługi wygasły i zostały wykasowane." Nie będzie wtedy płaczu? So... musk on... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 Grafiti skoro Ci to AZ TAK przeszkadza -wrzuć do Spamu (i uznaj jako spam) i po sprawie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
graffitiDruk 0 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 Ciekaw byłem, czy ktoś ma podobne odczucia do moich. W zamian dostałem garść cennych porad. Dzięki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 Jesteś trochę znerwicowany najwidoczniej trzeba stanąć w obronie ionic ("i tyle krzyku o nic?" ) bo takie przypomnienia to konieczność. Po prostu je zignoruj skoro nie jesteś zainteresowany. Ja bym się burzył jakby NIE przypominali Ale jak widać w dzisiejszych czasach można zjechać każdego za dosłownie cokolwiek Przecież kolega nikogo za to nie jedzie. Napisał też wyraźnie, że pisał do firmy, że nie będzie przedłużał wykupionej usługi. Firma powinna przyjąć to do siebie i wycofać usługę. Sami wiecie, że spam trochę wkurza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 Przecież tak działa 99,999% paneli billingowych. Czepiacie się na siłę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ViPower.PL 28 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2012 Nie raz spotkaliśmy się ze stwierdzeniem, że i tak za mało tych przypomnień jest Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach