JaRo234 0 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2012 Jak skonfigurować serwer, aby czytał polskie znaki w nazwach plików (obrazkach), Po przeniesieniu strony z jednego serwera na drugi obrazki nie są wczytywane, a zamiast tego pokazuje się error 404. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
phoenx 19 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2012 A nie jest to problem z uprawnieniami? Jaki system plików i co mówi polecenie 'locale' ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2012 Wydaje mi się, że JaRo234 chodzi o to, że podczas gdy example.com/st%f3%b3.jpg wczytuje się, to example.com/stół.jpg już nie, co się często zdarza. Czy tak? Osobiście nie mam doświadczenia w rozwiązywaniu tego problemu, nie wiem czy to kwestia odpowiedniego kodowania czy też czego innego, więc niestety nie pomogę. Sam staram się zawsze unikać w nazwach plików czy to pustych spacji czy to znaków właściwych tylko dla określonego języka, jednak w dobie akceptacji wszelkiego rodzaju liter nawet w nazwach domen z całą pewnością powinno być możliwe używanie ich również w ścieżce dostępu do pliku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach