gb 12 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2004 W przypadku zakupu uslug hostingowych, kazdy zapewne zwraca uwage na wsparcie (tak zwany z angielskiego support). Zakladam, ze wszyscy zakupujacy uslugi do dalszej odsprzedazy sa profesjonalistami, ktorzy nie tylko posiadaja wiedze techniczna ale takze doswiadzenie, mam zatem pytanie jakiego wsparcia (support'u) oczekujecie od uslugodawcy ? Oczywiscie zakladam, ze usluga podstawowa dziala od strony technicznej poprawnie: serwer sie nie zawiesza, bazy dzialaja poprawnie, ogolnie technika dziala bezawaryjnie. W jakich innych przypadkach potrzebujecie niezbednie wsparcia w celu poprawnego swiadczenia uslug swoim klientom ? Czy wogole bylibyscie zaintersowani usluga bez wsparcia (supportu) jesli parametry i cena uslugi bylaby atrkacyjna, a firma swiadczaca usluge wiarygodna i z odpowiednia infratruktura techniczna aby sporostac wszystkim Waszym wymaganiom ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Grupa PFF 3 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2004 Hmm, support jest konieczny. Nie uwazam sie za laika, ale czasem bywaja problemy nie zwiazane z awariami lecz brakiem znajomosci zwyczajow u danego providera. Ostatnio zakladalem konto w 2be.pl Zalozylem sobie konto pocztowe ale nie moglem polaczyc sie z serwerem. Nie mialem pojecia jak ustawic login zeby sie zalogowac. A, ze za bardzo nie lubie szukac w dostepnych pomocach to w niedziele napisalem maila do supportu. Po ok. 15 min dostalem odpowiedz co i jak mam ustawic. No i zaczelo dzialac Czasem blache problemy moga wymagac wsparcia technicznego. A niestety to kosztuje. Tym bardziej jesli support jest dostepny 24/7/365. Wiec ja jestem przeciwnikiem uslugi typu - tanio ale bez supportu! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach