ServerSite.eu 13 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2012 Zgadza się nie odświeży się a my poprawiliśmy na górze po prawej i w usługach a w stopce nie zauważyliśmy że jest ten sam błąd, dziękujemy za wskazanie miejsca. Gotowe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fomil 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2012 witam, jestem ich stałym klientem i bardzo podoba mi się ich firma. szybka pomoc od administracji (nawet telefoniczna) małe pingi na vps'ach serwery 24/7 bez problemów to samo z serwerami www hosting 10/10 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2012 @up Zarejestrowałeś się tylko po to, by to napisać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2012 @up Zarejestrowałeś się tylko po to, by to napisać? I to 2 razy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
baderson 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 Witam. Pół roku temu kupowałem u państwa serwer na 1 MIESIĄC. Zapłaciłem. po upływie miesiąca serwer się wyłączył a możliwości usunięcia go nie miałem więc stwierdziłem że sam się usunie. Dzisiaj patrze w email i mam powiadomienie od was. Wchodzę patrze a tu piszę ze mam do zapłaty 900 zl !!!. Korzystałem z waszych usług 1 miesiąc więc jakim prawem przedłużaliście mi serwer ? Nie było żadnej wzmianki o tym a ja jako wasz klient nie mogłem USUNĄĆ ten serwer. Teraz pytanie skoro nie korzystałem z waszych usług i nie mogłem nic zrobić tylko wy podejmowaliście decyzje za mnie a dostępu do maszyny nie miałem to mam teraz za coś płacić czy nie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 (edytowany) Witam. Pół roku temu kupowałem u państwa serwer na 1 MIESIĄC. Nie dość, że czyta pocztę e-mail raz na pół roku to jeszcze nie wiem jaki jest adres biura obsługi klienta dla firmy sereversite.eu Pomogę http://serversite.eu/kontakt/ Edytowano Styczeń 31, 2013 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
baderson 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 tgx. pisałem do nich to nie odpowiadają. §3 Płatności1. Za korzystanie z usług pobierana jest opłata za okres rozliczeniowy z góry. §4 Rozwiązanie umowy3. W dniu rozwiązania umowy abonentowi zostaje wyłączony dostęp do usług a jego dane przechowywane na serwerze zostają trwale usunięte. W panelu nie mam dostępu rozwiązania umowy. Oni sami mi przedłużali umowy. Podejmowali za mnie decyzje ja nic nie mogłem zrobić, i nabijali mi koszty, a jak byk pisze w regulaminie ze za korzystanie z usługi pobierana jest oplata z góry. Ja z niczego nie korzystałem a i tak mam za coś płacić. Po 2 do firmy nie można się dodzwonić. Niemal ze nie mogę się dodzwonić do nich(podane 2 nr są). To nie idzie się wgl skontaktować z nimi. Odpowiada mi tylko maszynka na e@. I dodatkowo regulamin Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 (edytowany) Oni sami mi przedłużali umowy. Nie. To ty zawarłeś umowę bezterminową i jej nie wypowiedziałeś, a nie oni przedłużyli samowolnie terminówkę. Jak podpisujesz umowę na komórkę to też będziesz biadolił, że operator telco nie domyślił się, że skoro nie opłaciłeś abonamentu za kolejny miesiąc to oznacza, że chcesz wypowiedzieć umowę no i po n-abonamentach nieopłaconych wysyła windykatora? Edytowano Styczeń 31, 2013 przez kafi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
baderson 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 No dobra. Ale nie ma żadnej wzmianki w regulaminie o tym ze to Ja muszę zerwać umowę, oni to powinni sami mi zerwać. Też nigdzie nie pisze ze to jest umowa bezterminowa. Ja jako ich klient nie mogłem usunąć serwer ani nic z nim zrobić. Nie mam żadnych możliwości by wyłączyć ten serwer ani nic z nim zrobić. A w regulaminie pisze jasno. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 Jeśli nie ma informacji, że umowa zawierana jest na konkretny okres czasu to z automatu jest bezterminowa. Jeśli nie precyzuje, że ulega rozwiązaniu w określonych okolicznościach (np. brak płatności równoznaczny jest z samorozwiązaniem) to nie wygasa dopóki jej któraś ze stron nie wypowie. Tak jak każda inna umowa. Sorry Winnetou. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
baderson 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 Jak anulować umowę albo skończyć dany serwis za usługę poprzez whcms ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 Żeby zrezygnować po prostu wyślij poleconym z potw. odbioru papierowe pismo że wypowiadasz umowę o [tu wstaw co] zawartą w dniu [tu wstaw datę. PS: Wysłanie wypowiedzenia nie zwolni cię to z dotychczasowych zobowiązań. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
baderson 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 Dogadałem się ServerSite.eu. Zostałem oczyszczony z zaległych opłat. Szczerze nie spodziewałem się tego z ich strony. Sądziłem że będę musiał to zapłacić. Lecz zachowali się bardzo profesjonalnie. I jeżeli miałbym polecić to właśnie ich. Szybko reagują. I za czasów jak miałem jeszcze serwer to dużo pomagali. Aczkolwiek mogli by dodać wzmiankę dla Klientów dotycząca długości serwera. I Ustawić w widocznym miejscu "Usuwanie Umowy/Usługi" ponieważ ja dotąd nie widzę tego nigdzie. Ale można wysłać do nich Ticekt'a i usuną usługę. Przepraszam za zamieszanie. Hosting Godny Uwagi !! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 tgx. pisałem do nich to nie odpowiadają. Po 2 do firmy nie można się dodzwonić. Niemal ze nie mogę się dodzwonić do nich(podane 2 nr są). To nie idzie się wgl skontaktować z nimi. Odpowiada mi tylko maszynka na e@. I dodatkowo regulamin Po odpuszczeniu winy obrót o 180 stopni Jak nie dużo trzeba do zmiany podejścia do firmy Dogadałem się ServerSite.eu. Zostałem oczyszczony z zaległych opłat. Szczerze nie spodziewałem się tego z ich strony. Sądziłem że będę musiał to zapłacić. Lecz zachowali się bardzo profesjonalnie. I jeżeli miałbym polecić to właśnie ich. Szybko reagują. I za czasów jak miałem jeszcze serwer to dużo pomagali. Aczkolwiek mogli by dodać wzmiankę dla Klientów dotycząca długości serwera. I Ustawić w widocznym miejscu "Usuwanie Umowy/Usługi" ponieważ ja dotąd nie widzę tego nigdzie. Ale można wysłać do nich Ticekt'a i usuną usługę. Przepraszam za zamieszanie. Hosting Godny Uwagi !! Swoją drogą co mieli robić, nie odpuściliby to mieliby kłopot i 5 stron na forach, z drugiej strony ściganie kogoś bez umowy na papierze nie jest proste i koszty byłyby nieporównywalnie większe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 Tak to juz jest niestety w tej branży: natychmiastowe gnojenie bez powodu, dopiero potem próba rozwiązania problemu i na koniec się okazuje, że wszystko gra Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 Wpierw firma zła bo nie odpisuje na banalny problem w ciągu 15 minut, jak odpisują w przeciągu 14 to już są mega elo cool super ziomki. A konta po pinć zyla rocznie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ServerSite.eu 13 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2013 (edytowany) Witamy Reasumując sprawę użytkownik "baderson" posiadał u nas usługę która kończyła się datą 07/07/2012, nie zakończył tej usługi w panelu ani nie poinformował nas o tym, więc AUTOMAT "panel" wysłał przypomnienie o przedłużeniu usługi mimo iż usługa była już dawno wyłączona generując kolejne faktury proformy (które notabene nie są fiskalne i wcale ich nie trzeba opłacać dlatego generuje proformy a nie zwykłe faktury bo to byłby dopiero śmietnik) po przez ten czas kwota urosła do bajońskiej sumy czym zainteresował się użytkownik i wszczął działania wyjaśniające temat. Użytkownik baderson napisał do nas rezygnację w zgłoszeniu po czym zostały usunięte mu wszystkie proformy jak również przypominająca się "nieistniejąca" już usługa. Czas na jaki zawierana jest usługa określony jest w zamówieniu, miesiąc, kwartał, rok etc. wszystkie wykupy usług na serversite.eu działają na zasadzie przedpłaty. Oczywiście mamy użytkowników którzy maja podpisane z nami umowy lojalnościowe w których określony jest czas umowy, termin płatności itd. Ci użytkownicy nie dostają przypomnienia i proformy a już FAKTURY VAT oraz wezwania do zapłaty (również przed sądowe) to jest inna forma rozliczenia. Dlatego na przyszłość jeśli dostajecie Państwo upomnienia z "AUTOMATU" o zaległych płatnościach świadczy to o tym że nie usunęliście należycie usługi z której korzystaliście w panelu. Jest jeszcze drugi przypadek powiadomień przez "AUTOMAT" przedstawimy na przykładzie, "niektórzy testują sobie jak działają u nas płatności generując tym samym multum faktur proform i nie usuwając po sobie zrobionego śmietnika", więc automat znów wysyła powiadomienia bo czeka na niezrealizowane doładowanie konta, a po jakimś czasie strach w oczach że trzeba zapłacić 500 zł "ale skąd ja nic nie wiem nic nie zrobiłem" i racja nic się nie stało zrobił się śmietnik na koncie użytkownika dla nas sytuacje są zabawne jak reagują ludzie jedni się bulwersują i piszą po forach etc. inni normalnie proszą o wyjaśnienie sprawy a jeszcze inni sprzątają sami po sobie i nie śmiecą więcej. Drodzy Użytkownicy naszych usług, wiemy że w dzisiejszych czasach ZŁODZIEJSTWO I OSZUKAŃSTWO jest na porządku dziennym ale NIE W NASZEJ FIRMIE, a wszystko da się wyjaśnić racjonalnie. Dla NAS najważniejsze jest dobro i zadowolenie klienta i tą dewizą kierujemy się i nadal kierować się będziemy. Mamy nadzieję że na tych przykładach wyjaśniliśmy Państwu zasady generowania płatności oraz ich uiszczania ? Pozdrawiamy Zespół ServerSite Edytowano Styczeń 31, 2013 przez ServerSite.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ServerSite.eu 13 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2013 Drodzy klienci, Z przyjemnością chcielibyśmy poinformować, iż z dniem 01.05.2013r. firma MAGNETX rozszerzyła swoją ofertę o projektowanie oraz produkcję autorskich wzorów graficznych na odzież. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty lub wysyłania nam waszych projektów na indywidualne zlecenia. Nasze autorskie projekty drukowane są na markowej odzieży Fruit of the Loom. Zachęcamy do obejrzenia i oceny naszej kolekcji. Z czasem będzie ona się poszerzać o kolejne ciekawe projekty. Mamy nadzieję że każdy z Was znajdzie coś dla siebie. Z poważaniem Zespół MAGNETX Adres strony: http://grafikanakoszulce.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mathewp 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2013 Hej myślę, że napisze tutaj bo szybciej odowiadacie . NIe mogę się połączyć z repozytoriami Ubuntu/Debian. Gdy wpisze apt-get update jedyne co się dzieje to ciągłe próby połączenia z serwerami. Dodatkowo nie mogę się też zalogować przez klienta ssh na innego użytkownika niż root. Próbowałem przez Putty, przez klienta wbudowanego w Linuxa i przez ten wasz javovy. Ogólnie jest to problem, gdyż z serwera będzie korzystać parę osób, a nie chcę żeby non stop siedzieli na root'cie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ServerSite.eu 13 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2013 (edytowany) Hej myślę, że napisze tutaj bo szybciej odowiadacie . NIe mogę się połączyć z repozytoriami Ubuntu/Debian. Gdy wpisze apt-get update jedyne co się dzieje to ciągłe próby połączenia z serwerami. Dodatkowo nie mogę się też zalogować przez klienta ssh na innego użytkownika niż root. Próbowałem przez Putty, przez klienta wbudowanego w Linuxa i przez ten wasz javovy. Ogólnie jest to problem, gdyż z serwera będzie korzystać parę osób, a nie chcę żeby non stop siedzieli na root'cie. Witam, Jeśli chodzi o przeznaczenie p/w postu nie powinien się tu znaleźć jest zgłoszeniem serwisowym nie dotyczy w żaden sposób informacji o firmie w związku z czym Prosimy o umieszczenie zgłoszenia technicznego w odpowiednim miejscu jakim jest panel.serversite.eu, Administrator na pewno szybo i konkretnie udzieli Panu odpowiedzi i pomoże rozwiązać powstały problem. PS. proszę zmienić DNS w pliku resolv.conf Edytowano Maj 15, 2013 przez ServerSite.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach