Adrian Mazurek 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2012 Witam. Mam pytanie odnośnie ustawienia celu na kampanię. Kampania realizowana jest poprzez mailing i chciałbym śledzić cele konwersji. W mailu zaszyte są linki wygenerowane przez Narzędzie Google do budowy adresów url. Realizacją celu w tym wypadku będzie strona /rejestracja_ok.html (dopasowanie ścisłe - jest to formularz z potwierdzeniem udanej rejestacji) ustawiłem następujace ścieżki : 1. (krok wymagany): /?utm_source=o2&utm_medium=baner&utm_campaign=kampania (jest to link wygenerowany przez narzędzie adresów url Google) 2. /rejestracja.html (formularz rejestracji) Czy jest to dobrze skonfigurowane? Zrobiłem drugą kampanię praktycznie inną tylko z innym linkiem (również wygenerowanym - tylko dla kampanii banerowej) , niestety zlicza to samo a ogólny rozrachunek celów różni się z tym który jest rzeczywiście. Cel 6: spolecznosci_zapisy 17 Cel 8: o2_cpc_zapisy 17 Co może być nie tak ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zgred 7 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2012 http://www.ittechnology.us/ - może tam znajdziesz odpowiedź Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
majkelfirst 34 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2012 Lub jeśli chcesz się na tym znać tutaj znajdziesz informację: https://support.google.com/analytics/bin/answer.py?hl=pl&answer=1116091&topic=1007030&ctx=topic Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach