Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Adrian Mazurek

Jak ustawić konwersję na cel?

Polecane posty

Witam.

 

Mam pytanie odnośnie ustawienia celu na kampanię. Kampania realizowana jest poprzez mailing i chciałbym śledzić cele konwersji. W mailu zaszyte są linki wygenerowane przez Narzędzie Google do budowy adresów url.

Realizacją celu w tym wypadku będzie strona /rejestracja_ok.html (dopasowanie ścisłe - jest to formularz z potwierdzeniem udanej rejestacji) ustawiłem następujace ścieżki :

 

1. (krok wymagany): /?utm_source=o2&utm_medium=baner&utm_campaign=kampania (jest to link wygenerowany przez narzędzie adresów url Google)

2. /rejestracja.html (formularz rejestracji)

 

Czy jest to dobrze skonfigurowane?

 

Zrobiłem drugą kampanię praktycznie inną tylko z innym linkiem (również wygenerowanym - tylko dla kampanii banerowej) , niestety zlicza to samo a ogólny rozrachunek celów różni się z tym który jest rzeczywiście.

 

Cel 6: spolecznosci_zapisy 17

Cel 8: o2_cpc_zapisy 17

 

Co może być nie tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×