est2 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2012 Witam, Czy można i jeśli tak to jak zmienić z poziomu Reseller status shared na server? Generalnie chodzi mi o zmianę IP dla konkretnego użytkownika oraz aby maile wysyłane były (dla tego użytkownika) z IP które chce zmienić na inne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2012 Nie da się. Exim domyślnie używa server ip lub tego co ma wpisane w zmiennej interface. Możesz to zmienić lub napisać jakieś conditionale ale z kolei wymagałoby to dodania jeszcze do spf odpowiednich wpisów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
est2 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2012 Zmieniłem IP dla całego serwera. Jeden serwis zgłasza błąd połączenia z baza danych: "A Database Error Occurred". Mineło dopiero około 4 godzin czy to problem synchronizacji danych (zmian konfiguracji DNS) czy grubsza sprawa? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2012 W pliku konfiguracyjnym tej strony możesz mieć wpisane poprzednie IP do bazy danych zamiast localhost, zmień na nowe IP. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mokry 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2012 (edytowany) Zobacz jeszcze to: http://help.directad...item.php?id=152 I to: http://www.directadmin.com/forum/showthread.php?t=22137&page=1 Edytowano Styczeń 4, 2012 przez mokry (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach