www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2012 (edytowany) Zwykłe możesz na allegro za 5 zł/rok przecież znaleść Dlaczego Ty ludziom zawsze tak źle życzysz Płacę za hosting z dostępem do panelu, a go nie mam, więc wydaje mi się, że jak najbardziej podstawne. Awaria zdarza się w każdej firmie, czasami jest ona poważna i usunięcie może zająć nawet kilka/kilkanaście godzin. Nawet gdyby brak dostępu do konta/strony trwał 24 godziny to nie jest to żadna tragedia, przecież to w końcu zwykła strona. Tak wiem, zaraz napiszesz, prowadzisz biznes i tracisz dużo pieniędzy. Niestety, jak prowadzisz biznes to powinieneś mieć świadomość, że wszystko kosztuje. Czy to jest wyższy uptime, czy szybszy czas reakcji, czy też może całodobowy monitoring i backup. Wszystkie te opcje kosztują, im więcej zarabiasz, tym więcej wydajesz. Jeśli płacisz za serwer 1000 złotych miesięcznie to masz prawo krzyku, ale to w przypadku gdyby firma zamiast naprawiać w tym czasie oglądała jakiś mecz i to jak Polska przegrywa . Jednak jeśli firma odzywa się na forum, informuje, że cały czas szuka/naprawia usterkę w dobrym tonie jest iść sobie na mecz, wypić piwo o pokrzyczeć na lewusów piłkarzy. Z drugiej strony wystarczyło uruchomić nawet drugi serwer u konkurencji, systematycznie aktualizowany i w razie awarii delegować domenę na ten drugi serwer, nie byłoby żadnego problemu. Niestety na tym świecie nic nie ma za darmo, a profesjonalne rozwiązania kosztują. Edytowano Kwiecień 24, 2012 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Igorek 26 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2012 To już chyba jego natura taka jest Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
net-graf 13 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2012 (edytowany) Jeżeli liczysz, że w tym segmencie usług znajdziesz usługę wiecznie bezawaryjną to się grubo mylisz. Nawet takie potęgi jak choćby Amazon czy Google co jakis czas zaliczają jakiegoś "pada". Doskonale zdaje sobię z tego sprawę, ale nie szukam, czegoś co będzie wiecznie działać. Uptime na poziomie 99% nam odpowiada, ale nie dotrzymywanie terminów i zbywanie klienta już nie. Decyzja o przeniesieniu się do konkurencji została dokładnie przemyślana - przeanalizowaliśmy wszystkie za i przeciw, no i niestety tych pierwszych było więcej. Odnośnie postu mSurf.eu - uwierz mi, ale nic nie wnosisz do tematu także jeżeli każdy Twój post ma być w podobnym tonie, to proszę Cię - daruj sobie. Odnośnie postu mzone-net.eu - wiemy, że jakość zawsze idzie w parze z ceną. Krzyku nie podnosimy - opisujemy jedynie to, co odczuwamy po dość długiej współpracy z Chmurka.pl. Odnośnie dwóch serwerów i delegacji domeny - dokładnie taki sposób działania dzisiaj został przyjęty w firmie. Jeden serwer o średniej (ok. 20-30GB) powierzchni jako serwer do hostowania strony firmowej oraz przesyłu plików miedzy klientami a firmą oraz drugi, o mniejszej pojemności (1-2GB) jako serwer awaryjny. Edytowano Kwiecień 24, 2012 przez net-graf (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pienio69 4 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2012 Doskonale zdaje sobię z tego sprawę, ale nie szukam, czegoś co będzie wiecznie działać. Uptime na poziomie 99% nam odpowiada, ale nie dotrzymywanie terminów i zbywanie klienta już nie. Skoro odpowiada Ci takie uptime, to czemu narzekasz, że coś nie działa? Tak jak pisałem, ta gwarancja to ponad 3 dni, więc jeszcze zostało około dwóch. W regulaminie ani na stronie nie jest nigdzie napisane, że integralną częścią usługi jest dostęp do panelu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
net-graf 13 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2012 W zeszłym tygodniu strona też była niedostępna, także gdyby wszystko razem podliczyć, to z tego 1% mało co zostanie. Trochę słabo, jak na tak krótki odstęp pomiędzy padami. W regulaminie owszem, nie ma, ale jak dla mnie to logiczne, że panel klienta wchodzi w skład usługi. Albo napiszę inaczej - w regulaminie ani na stronie nie jest nigdzie napisane, że panel nie jest integralną częścią usługi. Nie mniej, z naszej strony temat wyczerpany, znaleźliśmy najlogiczniejsze rozwiązanie, w chwili obecnej przenosimy firmową stronę na nowy serwer. Na razie tylko tyle, bo jedynie stroną firmową dysponujemy od ręki. Reszta naszych serwisów zostanie przeniesiona gdy Chmurka.pl zacznie działać. Pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chmurka.pl 3 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2012 Wszystkie serwery zostały przywrócone do działania i znów pracują na pełnych obrotach. Dziękujemy za cierpliwość. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2012 (edytowany) no to na piszę miałem nie pisać ale zaczynam się denerwować .... Ich kontakt to jedno wielkie nie porozumienie Telefon ? nie ma czegoś takiego automat ładnie gada ale jak chcesz się połączyć z działem handlowym dupa możesz czekać i 3 godziny a i tak słuchawki nikt nie podniesie.. dział techniczny to samo jednym słowem kontaktu telefonicznego nie ma .. Idziemy dalej Nie posiadam tam usług żeby nie było wysłałem maila z zapytaniem o pewną rzecz w sobotę do tej pory odzewu zero odpisali na 2 maile bardzo szybko jak wysłałem im trzeciego konkretniejszego maila od soboty 16.06 do dziś 19.06 zero odpowiedzi ... jedziemy dalej Ticket poszedl od mojego klijenta co ma u nich hosting praktycznie w tym samym momencie co ja pisałem maile no i ? jemu odpisali na pierwsze zapytanie wczoraj rano wysłał kolejne około godziny 16.30 do dziś nie ma odpowiedzi ...a niby to takie ładne i 24/7 co do serwera działa jak potrzeba ale kontakt z nimi to porażka wystawię odpowiednią opinię tam gdzie trzeba ale chciałbym was ostrzec ... Nie polecam ! ze względu na kontakt @edit a i teraz widzę że ten czat został usunięty ze strony no fakt nie dziwię się jak on zawsze był offline Edytowano Czerwiec 19, 2012 przez RafoX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2012 (edytowany) Coś nie tak z chmurką. Gdy się wchodzę na moje strony (np. w stopce) to jest napis d1.chmurka.pl. Wysłałem już email do supportu, ktoś wie co jest nie tak? Edit: Witam,Nasi technicy pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności serwera. Strony wkrótce zaczną działać. -- Pozdrawiam, Mateusz Dominiak || Biuro Obsługi Klienta Edytowano Czerwiec 21, 2012 przez mSurf.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
poppe 13 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2012 czy chmurka od tego feralnego kwietnia sie troche juz poprawila czy nie warto do nich przechodzic? moze ktos opisac dokladnie jak AKTUALNIE przedstawia sie u nich sytuacja? pady, support, sprzet ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2012 czy chmurka od tego feralnego kwietnia sie troche juz poprawila czy nie warto do nich przechodzic? moze ktos opisac dokladnie jak AKTUALNIE przedstawia sie u nich sytuacja? pady, support, sprzet ? nie wiem ja od czerwca nie otrzymałem odpowiedzi na maila wysłałem też kolejnego ale też bez odpowiedzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2012 U mnie z kontaktem spoko. Trochę dłużej się czeka niż kiedyś, ale dla mnie to nie problem, nie mam aż takich pilnych spraw. Padów nie zauważyłem. Zamuleń też nie. Mogę polecić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
durabrit 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2012 Dobry hosting Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bjN 30 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2012 (edytowany) Dobry hosting Opinia jedno postowca ;-) Edytowano Lipiec 29, 2012 przez bjN (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rasputin 42 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2012 (edytowany) Opinia jedno postowca ;-) Moja bedzie lepsza Jako krótki uzytkownik (14dni) zawiodłem sie na sloganie GODZINY PRACY BIURA Dział wsparcia technicznego - 24/7 Zostałem obudzony godzine i dwadziescia minut temu, Pali sie serwer nie działa wchodze w panel i cóz widze? ' Powód zawieszenia Zaległości w opłatach A to fajnie hmm Termin płatności: 22.02.2013 Wiec wyslalem do bok 2 zgloszenia o wyjasnienie sytuacji przeciez maja czynne 24/7 ba nawet wyslalem sms po godzinie od wyłaczenia serwera I co? ano gucio pomoc 24/7 NIE ISTNIEJE Skorzystałem z promocji 3mc free Mimo ze mam oplacony serwer vps w innej firmire i nadal dziala i funkcjonuje nie moge nawet pobrac danych z serwera chmurki czy przeniesc, nawet jak wgram kopie to propagacja domeny potrwa, dlaczego ja nie spie? Bo obsluga z suportu 24/7 CHRAPIE ? Ma widocznie w d...e klienta. Ps serwer vps w chmurce dzialal 101% lepiej niz wczesniejszy o lepszych parametrach ale co z tego jak moja strona wcale nie działa? Opinie do profilu firmy dodam jak podejme decyzje co z tym fantem zrobic, czy przejsc na drozszy hosting czy kupic sobie jakies tandetne ovh czy byc moze Panowie wybrna jakos z zaistniałej sytuacji z godnoscią i zagwarantuja 'ze mi serwera nie wylacza bo system maja do bani' Nie było by tego posta gdyby nie slogan, jak sie cos umieszcza na stronie nalezy to zapewnic "nie rób Pan lacia z...' Pozdrawiam Edytowano Grudzień 8, 2012 przez rasputin (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinrex 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2012 @UP - opinia jednopostowca Jestem Tu prawie rok i mi się PODOBA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2012 A Ty ile masz postów, że jemu to wytykasz ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Radu5 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2012 Więc tak serwer w chmurka.pl posiadam rok i jak najbardziej jestem zadowolony z ich usług, jedynie były problemu po ataku ddos, lecz sie uporali z tym tego samego dnia. Support zawsze odpowiada na moje maile, zgłoszenia, zawsze słuzą pomocą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2012 Ja korzystam już będzie od roku za parę dni. Jestem naprawdę zadowolony, mało awarii, super support... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hhpl 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2012 no to zaliczyli padake nie dziala moja stronka u nich nie dziala ich strona glowna Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
endriu1987 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2012 Witam, posiadam od roku konto "EKO" na 2ap.pl. Teraz w styczniu / lutym będę musiał przedłużyć jego ważność, albo się przenieść. Mam w związku z tym pytanie. 2ap.pl jest dobre, czasami wywali mi błąd 502 i domyślam się, że chodzi o limit interpretatorów PHP. 2ap.pl posiadam następujące parametry: Maksymalny czas wykonywania skryptu PHP - 180sekund. Interpretatorów PHP - 4 Pamięć RAM dla interpretatora PHP - 128 MB Bardzo proszę o podanie tych parametrów względem chmurki Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Radu5 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2012 Maksymalna ilość aktywnych procesów PHP: 8 Czas wykonania skryptu w przeglądarce: 60 sekund Maksymalne użycie procesora: 60 sekund Maksymalna ilość pamięci: 256 MB Maksymalna ilość procesów na koncie: 32 Maksymalny czas połączenia HTTP: 120 sekund Maksymalna ilość połączeń z jego IP do serwera: 30 Maksymalna ilość aktywnych połączeń do MySQL: 10 Maksymalna wielkość wiadomości e-mail: 200 MB Maksymalna ilość wysyłanych wiadomości e-mail: 1000 / dzień* Maksymalna ilość odbiorców wiadomości: 300 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
endriu1987 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2012 Zauważyłem później ten wpis, lecz nie wiem jak się do niego odnieść. Proszę kompetentne osoby o porówanie i napisanie różnic (plusów i minusów) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2012 Zauważyłem później ten wpis, lecz nie wiem jak się do niego odnieść. Proszę kompetentne osoby o porówanie i napisanie różnic (plusów i minusów) Zacznijmy od tego, że 2ap to sharred, a chmurka to VPSy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość K4cz0ras Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2012 WHT Pro - zazdroszczę ponieważ ja u nich wytrzymałem miesiąc i uciekłem ... obsługa tragiczna, serwery dość często mają jakieś problemy, co trochę boli no ale być może jest to mój niefart i tak trafiłem bo sądząc że ty tam rok siedzisz to naprawdę musi być bardzo dobrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2012 (edytowany) Zacznijmy od tego, że 2ap to sharred, a chmurka to VPSy. Nie tylko, Chmurka ma w ofercie także Shared: https://www.chmurka.pl/serwery że ty tam rok siedzisz to naprawdę musi być bardzo dobrze. Tak niestety często bywa, zawsze lepiej samemu przetestować. Edytowano Grudzień 23, 2012 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach