nowy_ 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2011 Witam, w zeszłym tygodniu wygasła domena, tego samego dnia wykonałem przelew na jej odnowienie. Niestety domena dalej nie działa, administracja nets.pl nie odpowiada na maile. Miał ktoś podobną sytuację? W jaki sposób mogę odzyskać domenę? Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grzecho 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2011 Daj czas firmie na zaksięgowanie wpłaty (1-3 dni) i wtedy pewnie domenę odnowią na kolejny rok. Przypuszczam, że zapłaciłeś po terminie płatności ... dlatego jest blokada. Jeśli nadal nic z tego nie wyjdzie, skontaktuj się z głównym rejestratorem nad nets.pl (jeśli dobrze sprawdziłem Consulting Service). Jeśli jesteś abonentem domeny udostępnią Ci AuthInfo i dalej pozostaje zmiana usługodawcy. Jak coś, to daj znać na PW, pomogę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nowy_ 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2011 (edytowany) Daj czas firmie na zaksięgowanie wpłaty (1-3 dni) i wtedy pewnie domenę odnowią na kolejny rok. Przypuszczam, że zapłaciłeś po terminie płatności ... dlatego jest blokada. Zapłaciłem dokładnie w dniu wygaśnięcia domeny, nie dziwię się, że domena została zablokowana jednak od tego czasu minął prawie tydzień, dlatego zacząłem się denerwować. Właśnie dostałem maila, że zaksięgowali płatność więc temat do zamknięcia Jeśli nadal nic z tego nie wyjdzie, skontaktuj się z głównym rejestratorem nad nets.pl (jeśli dobrze sprawdziłem Consulting Service). Jeśli jesteś abonentem domeny udostępnią Ci AuthInfo i dalej pozostaje zmiana usługodawcy. Rozmawiałem z nimi, podali pewne rozwiązanie jednak byłby problem z odzyskaniem pieniędzy (z tego co widzę to sporo osób narzeka na kontakt z nets.pl). Jak coś, to daj znać na PW, pomogę. Dzięki, zapamiętam na przyszłość Edytowano Grudzień 28, 2011 przez nowy_ (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach