Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 Nie rozkminiam czego to wina i zaczęło się tydzień temu... Mam kable telefoniczne na dwóch piętrach. Na 1 piętrze jest sam telefon Na 2 piętrze jest podłączony router edimax do neostrady Używam praktycznie ciągle internetu ale gdy ktoś podniesie SŁUCHAWKĘ telefonu na dole mam restart internetu a raczej brak możliwości połączenia się... Nie wiem co jest problemem.. Odłączy się telefon z gniazdka to znowu jest restart internetu... Konfiguracja ADSL na routerze którą niedawno zmieniałem bo strony się praktycznie nie wczytywały: ADSL MODE: G.DMT ADSL TYPE: ANNEKS A Mieliście kiedyś coś takiego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 (edytowany) Filtr przed telefonem jest? Podaj parametry połączenia (odczytane z modemu). Edytowano Grudzień 22, 2011 przez Aimer (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 Mam identyczny problem jak ty - w sumie myślałem ze to przez telefon, ale widze ze to nie tylko mnie dotkneło U mnie filtry są. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 Filtry przy każdym telefonie bezpośrednio przed? Jakie długości kabli? Do gniazdek sygnał doprowadzony skrętką czy płaskim kablem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 1) tak 2) od gniazdka do telefonu: 2 m, od gniazdka do routera - 4 m 3) płaski kabel Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 (edytowany) Mam identyczny problem jak ty - w sumie myślałem ze to przez telefon, ale widze ze to nie tylko mnie dotkneło U mnie filtry są. Mam filtr wszystko działało... Nagle był problem z połączeniem telefonicznym... Rozmawiam z bratem przez telefon i nagle dupa cisza... Podobno on mnie słyszał u mnie cisza. Odłożyłem słuchawke za chwile podnosze słuchawke cisza... Zmieniłem aparat i dalej są problemy z netem (nie wiem jak z połączeniami bo nie dzwonie często) Połączenie na 2gim piętrze mam: 4m telefonicznego (na oko), router 2m skrętki, router, i tu rozchodzi się do PC i serwera po takich pół metra... Edit: Działało to ponad rok i teraz nagle BUM... Mówi że nie chce działać i strzela focha sprzęt Edytowano Grudzień 22, 2011 przez Kamikadze (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 Musisz odczekać to przejściowe problemy na sieciach, w przypadku problemu z TP zapraszam do kontaktu na tpsa@grand-host.pl w święta nie pracujemy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 GH jest umocowany do pełnienia roli wsparcia dla klientów TPSA? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 GH jest umocowany do pełnienia roli wsparcia dla klientów TPSA? W zasięgu działania ma całą Polske Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 Żeby nie było gadania pracuję na drugi etat w TP, także mogę pomóc w pewnych sprawach ale oczywiście przy zachowaniu zdrowego rozsądku. Generalnie na maile od Klientów odpowiadam raz na jakiś czas bo świadczę support bez telefon. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dexieco 6 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 To ja się podepnę, skoro gadka o anomaliach... Mam Netiesretie... Miałem ten sam problem co wy.. Przyjechał znajomy monter z tepsy.. Podzwonił, przejechał się do osiedlowej rozdzielni i spokój.. Ale co jakiś czas występuje, problem typu Rozłączenie się routera/modemu Dziś np. 6 razy się rozłączyło, nie ważne czy to modem sagem fast czy livebox czy d-link czy pirelli od neti.. Aneks A .. Netia nic nie może poradzić, znajomy tez. A zamawiany technik przez netie stwierdza że wszystko jest ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 Sprawdźcie na routerach margines i tłumienie sygnału, jak wartości będą poza dopuszczalnymi to możecie składać oficjalne reklamacje w TPSA. Poza tym polecam lepsze filtry, bo te, które są w komplecie np. z Sagemami (w tym Livebox) to straszny badziew i czasami je szlag trafia bez powodu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2011 Mam drugi filtr to sprawdzę może ten jest pieprznięty Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2011 Jeśli jest się Klientem TP wówczas technik przyjeżdża do niego w pierwszej kolejności, jeśli chodzi o Netię działa to na zasadzie pośrednictwa. Netia nie ma swoich punktów sprzedaży - prowadzą sprzedaż pośrednią. Techników również nie mają, zawsze to są ludzie z tepsy. Jeśli chodzi o wasze problemy to tak jak mówię jest to przejściowe, zrywanie łącza, mniejszy transfer w przesyłaniu danych w obie strony, generalnie drobne czkawki, jeśli to występuje dłużej niż dwa Dni zadzwońcie na 19393 dla Klientów TP za darmo i poproście o połączenie z technikami, następnie powiedzcie że prosicie o opróżnienie cache'u na obecnym punkcie zakończenia sieci. Po tej operacji dioda na routerze/modemie sygnalizująca połączenie z Internetem przestanie świecić i pozostanie w takim stanie do momentu kolejnego restartu urządzenia. Po tej operacji powinno być ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2011 Jeśli jest się Klientem TP wówczas technik przyjeżdża do niego w pierwszej kolejności, jeśli chodzi o Netię działa to na zasadzie pośrednictwa. Netia nie ma swoich punktów sprzedaży - prowadzą sprzedaż pośrednią. Techników również nie mają, zawsze to są ludzie z tepsy. Technika z tepsy to ja już wieki nie widziałem.. Obsługuje ich zewnętrzna firma. W moim regionie jest to NetSprint Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2011 Jak mieliśmy w domu jeszcze telefon z tepsy (obecnie UPC) to kilka razy trza było skorzystać z pomocy technika, ale niestety nie udało mu się nigdy trafić w przyczynę problemu ani w rozwiązanie tegoż. Pomimo najszczerszych intencji pomocy, facetowi nie udało się dojść do tego co powoduje że telefon nie działa. Ale i tak podejrzewam że klienci TPSA mają lepszy poziom świadczenia usługi niż UPC. Jak im wysiadły prawie wszystkie modemy w okolicy to ustawili sobie na infolinii komunikat o następującej treści: W przypadku problemów w korzystaniu z internetu, prosimy zrestartować router od modemu. Czai może ktoś ocb ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2011 U mnie w mieście to obsługę TP zna moja mama (techników) i są oni ogarnięci Zawsze znajdowali usterkę i coś mogli poradzić na awarię Jak telefon się nie unormuje to zadzwonie na 19393 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach