Maks Baum 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 Witam, Mam pytanie odnośnie systemu płatności payu.pl (choć myślę że problem może dotyczyć także innych dostarczycieli tego typu rozwiązania.) Pytanie jest - ile (procentowo, nie chodzi mi o zdradzanie ile macie przelewów robionych od klientów) macie anulowanych przelewów - tj ile macie sytuacji że klient zrobił u was zamówienie w sklepie a następnie przeszedł na stronę płatności i tam zaginął Pytam bo nie wiem czy "ludzie tacy już są" czy po prostu coś jest nie tak (może powinienem bardziej dobitnie tłumaczyć co to jest payu klientom?) Przy okazji - macie ustawione automatyczne przekierowanie poprzez javascript na ich stronę czy dopiero po kliknięciu jakiegoś przycisku (no i pozwalacie na wybór typu płatności u siebie czy na ich stronie)? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 Na kilkudziesięciu klientów, to paru zawsze się obudzi, że chciało samemu zrobić przelew, a nie przez payu Chociaż przy składaniu zamówienia może wybrać przelew albo payu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ToFFiK 33 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2011 Ogólnie nawet dużo, bo u mnie to około 50%, ale wcześniej klient nie zamawiał nic (więc nie schodzi nic ze stanu rzeczy, więc mi to nie przeszkadza) bo najpierw musi doładować portfel, a później może kupować, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Maks Baum 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2011 Mam jeszcze pytanie - przekierowujecie klientów automatycznie - tj przez przesłanie formularza z wykorzystaniem javascript czy klienci ręcznie muszą zatwierdzić formularz z danymi przesyłanymi do payu.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2011 automatycznie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach