Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 Po raz kolejny powtórzę ,że nie zrobiłem gówno burzy o to ,że hosting był niedostępny a przez to ,że przedstawiciele webh próbują wmówić swoim klientom ,że wszystko było ok i nic takiego nie miało miejsca! Chyba musisz odstawić leki - bo gównoburzę robisz moim zdaniem właśnie o to, że hosting był niedostępny, a ja przynajmniej nie widzę żeby ktokolwiek wmawiał Ci że nie było "żadnej" awarii, a jedynie że była krótsza niż Tobie się wyśniło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 (edytowany) @Rafiki ale nigdzie nikt nie twierdził, że przerwa nie miała miejsca przecież... Od początku webh mówiło że przerwa występowała, ale nie trwała godziny. Więc zamiast @kafi mówić by czytał ze zrozumieniem, sam to zrób ;-). @Sebak, Dzięki, za oświecenie... przeczytaj może również wypowiedź kafi'ego i czego ona się tyczyła... nic mi się nie wydawało, przerwa miała miejsce! @Łukasz , wiem ,że należysz do kółka różańcowego webh, ale może bez ubliżania / dogadywania? Jeśli masz jakiś problem do mojej osoby zapraszam na PW. Edytowano Czerwiec 21, 2017 przez Rafiki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 @Rafiki, nie mam do Ciebie żadnego problemu i nie rozpędzaj się z tym kółkiem różańcowym, bo za chwilę jeszcze Macierewicza tu wmieszasz :-)Po prostu uważam, że chyba coś Ci się zawirowało i teraz próbujesz odkręcić swój nagły i nie do końca zrozumiały atak furii, a coraz bardziej się topisz w tych bzdurach, że ktoś Ci wmawiał że nic się nie stało (Możesz wskazać w którym miejscu? Bo może ja po prostu nie widzę?) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 @Rafiki wskaż proszę miejsce, gdzie ktoś mówił że przerwa nie miała miejsca? Bo mówisz, że ktoś chce Ci wmówić że jej nie było... Jeśli tak, pokaż w którym poście. Bo inaczej Twoja argumentacja jest nieprawdziwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 "Rafiki nie ma takiej możliwości żeby serwisy były niedostępne od godziny. Przerwa była faktycznie, ale nie trwała więcej niż ~5 minut i dotyczyła tylko niektórych klientów." Od ~14 do 14:25 to nie mniej niż 5 minut. Na potwierdzenie mojej tezy podsyłam kilka screenów:Użycie sieci: https://www.dropbox.....18.40.png?dl=0Użycie nginx: https://www.dropbox.....54.14.png?dl=0Użycie apache: https://www.dropbox.....53.36.png?dl=0Użycie mysql: https://www.dropbox.....01.32.png?dl=0 Skoro dotyczyła wybranych klientów to co mają udowodniać te screeny?@Łukasz fakt może jestem nerwowy ale nie szufladkuje ludzi i nikogo nie zamierzam w nic wmieszać, a z kim działasz to Twoja sprawa @Sebak przed chwilą odnosiłeś się do mojej odpowiedzi kafi'ego i czytania ze zrozumieniem, rozumiem ,że teraz do czegoś innego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 (edytowany) Od ~14 do 14:25 to nie mniej niż 5 minut. A skąd wiadomo że od ~14 do 14:25? Bo o 14:25 ktoś napisał, że u niego działa? :-) Screeny masz po to żebyś wiedział ile przerwa trwała i żebyś nie powtarzał, że trwała godzinę. Myśl logicznie. Zresztą podobnie ja jak jeszcze minimum jedna osoba (sądząc po tym temacie) mamy własne monitoringi, nawet ich wyników nie chcesz tylko nadal się spierasz jak dziecko. @Łukasz fakt może jestem nerwowy ale nie szufladkuje ludzi i nikogo nie zamierzam w nic wmieszać, a z kim działasz to Twoja sprawa Przecież już zaszufladkowałeś kilka osób do "kółka różańcowego webh" tylko dlatego, że się nie zgadzali z mętną paplaniną, którą tu uprawiasz. :-) Edytowano Czerwiec 21, 2017 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 (edytowany) @Rafiki przerwa nie dotyczyła wszystkich klientów, ponieważ mamy budowę nodową i klienci są porozrzucani na różnych nodach. Problem dotyczył jednie noda web-002. Screeny dostałeś po to, by pokazać ile trwała przerwa i by postronni czytelnicy tego wątku mogli sobie wyrobić obiektywne zdanie na ten temat. Jeśli nas niesłusznie atakujesz, mamy prawo bronić się przedstawiając obiektywne dowody na potwierdzenie naszej tezy która przypomnę brzmiała: Przerwa była, przepraszamy za nią, ale nie trwała godziny tylko kilka minut. Edytowano Czerwiec 21, 2017 przez webh (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 (edytowany) @webh, mój post nie był żadnym atakiem, a tylko zwykłą informacją ,że wasz hosting jest offline albo coś nie działa. Proszę zauważ ,że moje "sapanie" zaczęło się po waszej wypowiedzi która bardzo minimalizowała problem (fakt najlepiej gdyby go nie było ale był).... Z takim wysuwaniem wniosków mógłbym sądzić równie dobrze ,że wasza "obrona" była celowa, i jednak działo sie coś na rzeczy większego dlatego tak odebraliście mój "atak".@Łukasz to nie ja w każdym możliwym poście reklamuje webh, zakładam tematy z kodami zniżkowymi, i reklamuje w stopce tą firme, więc jeśli za potoczne określenie "kółka różańcowego" się obrażasz to przepraszam ... może bardziej pasuje określenie "wyznawca" ? Widzisz możesz nazywać moje pisanie głupią paplanina ... tylko jak monitoring udowodni mi ,że serwer był offline skoro wcześniej pod moim domenami wyświetlało się "okienko serwisowe ISP" - dla monitoringu strona była online. Dzisiaj między 2-3 znowu ma być one dostępne tylko nie wiem czy będę wtedy wybranym klientem Pozdrawiam Edytowano Czerwiec 21, 2017 przez Rafiki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k.kozak 49 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 (edytowany) Proszę zauważ ,że moje "sapanie" zaczęło się po waszej wypowiedzi która bardzo minimalizowała problem (fakt najlepiej gdyby go nie było ale był).... Z takim wysuwaniem wniosków mógłbym sądzić równie dobrze ,że wasza "obrona" była celowa, i jednak działo sie coś na rzeczy większego dlatego tak odebraliście mój "atak". Rafiki odnosisz się do mojej wypowiedzi. Twierdzisz, że w mojej wypowiedzi stwierdziłem, że problemu tak jakby "nie było". Chciałbym zauważyć, że poinformowałem Cię, że awaria faktycznie miała miejsce, ale skala o której pisałeś w swojej wiadomości była podana mocno na wyrost. Nigdy nie mieliśmy w zwyczaju zamiatania pod dywan jakiś problemów technicznych po naszej stronie, wydaje mi się, że prowadzimy uczciwą politykę informacyjną dla naszych klientów i cały czas dążymy do udoskonalenia tego. Jesteśmy firmą która przyznaje się do błędów i bardzo często nawet przyznaje rekompensaty naszym klientów bez konieczności składania jakichkolwiek reklamacji przez naszych klientów. Proszę pokaż mi drugą firmę która w mojej ocenie tak uczciwie podchodzi do relacji z klientami. Na potwierdzenie moich słów: https://www.wykop.pl/wpis/22940541/to-sie-nazywa-podejscie-do-klienta-mam-vpscos-w-we/ To jest tylko sprzęt, zarządzany przez człowieka więc od czasu do czasu może się coś zdarzyć. Większość problemów technicznych nawet nie jest widoczna dla naszych użytkowników bo przez lata ciężkiej pracy wyrobiliśmy narzędzia które umożliwiają nam rozkładanie i przerzucanie usług klienckich między serwerami bez żadnej widocznej przerwy dla klienta. Dzisiaj między 2-3 znowu ma być one dostępne tylko nie wiem czy będę wtedy wybranym klientem To okienko serwisowe odbyło się już dzisiaj rano. Nie ukrywamy też, że było ono następstwem tej kilkuminutowej przerwy której doświadczyłeś wczoraj. W trakcie tego okienka serwisowego wprowadziliśmy nowe zabezpieczenia które uniemożliwią wystąpienie podobnej awarii w przyszłości. Pozdrawiam, Kamil Edytowano Czerwiec 21, 2017 przez k.kozak (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KulawyMo 2 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 Skala awarii ma swój przelicznik x minut po stronie hostingu = x minut po stronie klienta x 10 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 A straty poniesione to x minut po stronie klienta razy miljon rubli 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 (edytowany) @Łukasz to nie ja w każdym możliwym poście reklamuje webh, zakładam tematy z kodami zniżkowymi, i reklamuje w stopce tą firme, więc jeśli za potoczne określenie "kółka różańcowego" się obrażasz to przepraszam ... może bardziej pasuje określenie "wyznawca" ? Widzisz możesz nazywać moje pisanie głupią paplanina ... tylko jak monitoring udowodni mi ,że serwer był offline skoro wcześniej pod moim domenami wyświetlało się "okienko serwisowe ISP" - dla monitoringu strona była online. Dzisiaj między 2-3 znowu ma być one dostępne tylko nie wiem czy będę wtedy wybranym klientem Gdzie widzisz że się obrażam? Serio odpuść komputer, jedź na wakacje i odpocznij trochę, bo chyba z głowy Ci zaczęło parować od tego wszystkiego. Strona nie będzie online, ponieważ z tego co mi wiadomo wszelkie okienka serwisowe to error 503 i te też są traktowane jako downtime na niektórych monitoringach (np. na pingdomie). Edytowano Czerwiec 21, 2017 przez Gość (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2017 @webh planujecie dostawić do oferty serwerów dedykowanych, serwery oparte o procesory Xeon? W chwili obecnej całkowicie wycofujemy się z oferty serwerów dedykowanych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2017 Zauważyłem, że upload na hostingu cloud na serwerze WWW jest przycięty do 50 mbps, to jest limit dla jednego konta czy na całego node'a? Nie przeszkadza to bardzo, ale wydaje mi się, że to nie za dużo jak na dzisiejsze czasy i resztę parametrów hostingu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2017 @MatX_ ten parametr jest limitowany per adres IP. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rob006 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2017 @MatX_ ten parametr jest limitowany per adres IP. Wait, czyli tych 50 Mbps jest współdzielonych przez wszystkich użytkowników tego samego IP? Przecież to mało nawet jak na 1 większy serwis, a tu jeszcze trzeba się dzielić... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2017 @rob006 źle zrozumiałeś. Limit dotyczy połączenia IP IP. Jeśli X klientów będzie dokonywało operacji, to każdy z nich jest limitowany do tej wartości. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rob006 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 28, 2017 @webh Dzięki, to dużo wyjaśnia. Niemniej jednak po prawie 2 tygodniach testowania hostingu www mam mieszane uczucia. Wygląda to jak mieszanka świetnych rozwiązań, niepokojących błędów oraz zupełnie nieprzemyślanych limitów i upierdliwych ograniczeń. I o ile chodzi o błędy to domyślam się że to kwestia "dotarcia się" hostingu, o tyle limity są niepokojące. Reklamujecie się jako: Nasza platforma hostingowa została przygotowana w taki sposób, aby poradzić sobie ze sporym obciążeniem, jakie nieraz mogą wygenerować Wasze strony internetowe, zwłaszcza w czasie wzmożonego ruchu, np. przy tzw. "wykop effect". Postawiliśmy na to, aby nasi klienci nie musieli się obawiać zablokowania kont w razie wzmożonego ruchu, jak również spowolnienia często odwiedzanych w danym czasie stron, przez które niemożliwe będzie korzystanie z nich. Parametry RAMu i rdzeni podawane na stronie robią wrażenie. Czar pryska gdy wejdziesz w panel konta, zwłaszcza gdy wspomożesz się kalkulatorem: Domyślny limit wysyłanych maili to 100 na godzinę dla każdego konta. Ten limit może wyczerpać średniej wielkości forum w 2 minuty, wystarczy jakiś popularny temat albo spambot na forum, na którym ludzie mają ustawione powiadomienia na maila o nowych postach. 2 minuty wystarczą i wasza strona milczy przez kolejnych 58 minut - nikt nie może się zarejestrować, nie działają resety haseł ani żadne powiadomienia. A to tylko forum - spróbuj wysłać jakiś newsletter, albo obsługiwać zamówienia w sklepie... Limit zapytań zapisu to 50 000 - wydaje się sporo, ale ostatecznie to niespełna 14 na sekundę. Jeśli masz serwis, który przechowuje sesje w bazie danych, albo zlicza wyświetlenia stron inkrementując licznik w bazie, to możesz się zdziwić jak szybko przekroczysz ten limit. Zwłaszcza jeśli połączysz kilka takich czynników, a w tle dzieją się inne rzeczy. Nie wspominając o ekstremalnych przypadkach, gdy zapisujesz logi w bazie danych. Wisienka na torcie: limit połączeń do bazy danych to 25 000 na godzinę. To jest mniej niż 7 połączeń na sekundę, a zakładając że twoja strona korzysta z bazy przy każdym wyświetlaniu to ogranicza to średnią godzinową liczbę wyświetleń do 7. Po przekroczeniu limitu strona umiera. Jak dla mnie te 3 sztuczne ograniczenia kompletnie zabijają ofertę - to już nie jest elastyczny hosting, który pozwoli nie martwić ci się o skoki ruchu, to zwykły hosting z jeszcze niższymi limitami niż większość standardowych hostingów współdzielonych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k.kozak 49 Zgłoś post Napisano Czerwiec 28, 2017 (edytowany) Robercie dziękuje za przesłaną wiadomość i podzielenie się sugestiami z nami. Pozwolą one nam na lepsze dostosowanie oferty do naszych użytkowników. Swoją wypowiedź podsumowałeś określeniem, że nie jest to elastyczny webhosting. Ja jednak mogę śmiało stwierdzić, że nasz hosting nie tylko jest elastyczny, ale również jest nastawiony na większe serwisy. Limity które przedstawiłeś są limitami "ruchomymi" co oznacza, że nasza platforma może je zwiększyć gdy stwierdzi, że na usłudze obsługiwany jest tzw. "zdrowy" ruch, możesz je tez bez problemu zwiekszyć po kontakcie z BOK (wtedy takie limity są ustalane indywidualnie). Realnie to nie są limity które miałyby zaszkodzić normalnemu użytkownikowy (aczkolwiek dość duży serwis jest w stanie na nich działać bez problemów są to jednak ograniczenia które blokują osoby które mogłyby celowo rozsyłać spam z serwerów czy też generować sztuczny ruch na serwerze. Na poparcie mojego stwierdzenia, że jest to hosting jak to ująłeś "elastyczny" warto wymienić kilka ważnych elementów które w innych firmach są limitowane i nie dają swobody wolności, a jak już tą wolność masz to musisz SŁONO za to zapłacić : - nie limitujemy długości generowanie skryptów PHP (nie nakładamy żadnych ograniczeń, możesz to dowolnie zdefiniować z panelu), - nie limitujemy ilości zapytań do serwera WWW, - obciążenie MySQL nie jest limitowane i nie jest wliczane do ogólnego wykorzystania zasobów przez Ciebie, - nie limitujemy w żaden sposób operacji odczytu z MySQL'a (większość firm ma limity na takie operacje), I wiele, wiele innych... Podsumowując nasze limity są eleastyczne i ograniczone do minimum oraz zmieniają się wraz ze stażem klienta. Ich zastosowanie ma na celu jedynie wyeliminowanie nadużyć. Zauważ proszę, że oferujemy najdłuższy okres testowy spośród większości firm, musieliśmy się i naszych klientów zabezpieczyć przed możliwością wystąpienia abuserów. U nas konta testowe nie są zakładane na specjalnym do tego celu serwerze tylko na platformię która obsługuje w sposób ciągły normalny ruch naszych klientów. W przyszłości gdybyś miał jakieś problemy bądź sugestie związane z działaniem naszej usługi to proszę zgłoś to nam przez panel klienta. Dzięki temu wiemy jakie oczekiwania wobec nas mają nasi klienci. Jesteśmy pozytywnie nastawieni na wszelkie propozycje które mogą służyć ogółowi . Pamiętaj, że elastyczny hosting jest tak elastyczny jak jego wsparcie techniczne. Jak BOK ma swoje procedury i nie wychodzi po za nie to nie ma tutaj mowy o jakiejkolwiek elastyczności. Spokojnej nocy, Kamil Edytowano Czerwiec 29, 2017 przez k.kozak (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rob006 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 28, 2017 Problem w tym że ja nie chcę szacować jakie limity będą dla mnie wystarczające, aby później walczyć z BOKiem o ich podniesienie i modlić się o to aby szacowania okazały się trafione - w końcu nieprzewidziany wzrost odwiedzin może przekroczyć któryś z limitów i zabić mi stronę np na pół godziny. W takiej sytuacji hosting nie daje mi spokoju który obiecuje - wolę przepłacić za VPSa albo hosting dedykowany i płacić za realne obciążenie jakie generuje serwis i nie rozbijać się o wirtualne limity jak liczba połączeń do bazy na sekundę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2017 (edytowany) Przykro mi @rob006, że nie przekonaliśmy Cię naszymi argumentami. Nie ma usług idealnych ;-) Nasza oferta daje Ci moc serwera dedykowanego za ułamek jego ceny. Wiąże się to z pewnymi ograniczeniami, które staramy się ograniczyć do minimum. Jednak są one niezbędne, aby świadczyć usługi na wysokim poziomie. Przyznaj jednak proszę, że VPS czy hosting dedykowany to nie koszt rzędu 300zł rocznie. Bardzo często cena za serwer VPS z administracją bądź hosting dedykowany rozpoczyna sie od kilkuset złotych, ale... miesięcznie i przy tym posiadają większe ograniczenia niż te wspomniane przez Ciebie wyżej, które jak zaznaczyliśmy zmieniają się razem z stażem usługi. Edytowano Czerwiec 29, 2017 przez webh (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nnd_newbie 10 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2017 A ja się zgadzam z @rob600, czar prysł po zerknięciu do specyfikacji. Chwalicie się, że dajecie bursta 6 vCPU, 8GB RAM. Ale co po tych 6 vCPU skoro limit 25000 połączeń ogranicza liczbę do 6,9 RPSów. Będę miał 1 rdzeń na całą sekundę do obsłużenia żądania? Ot rzuciliście hasełko marketingowe, które jeśli wykorzystać ubije stronę w 10 minut. Ja zostałem, bo akurat nasze strony maja ograniczoną liczbę odbiorców i limitów pewnie nie przekroczymy. Ale jak ruszymy z jakąś akcją marketingową to będę trząsł portkami. I rozwińcie proszę temat " nasza platforma może je (limity) zwiększyć gdy stwierdzi, że na usłudze obsługiwany jest tzw. "zdrowy" ruch". Czy to działa wg jakiegoś harmonogramu? Np. zwiększenie parametrów co pół roku dla "grzecznych" kont? To mógłby być dodatkowy pakiet lojalnościowy. "Nie przechodzimy do konkurencji bo tu mamy wypracowaną niezłą pozycję, lubią nas i szanują, a jak pójdziemy i wrócimy to zaczynamy od zera" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rob006 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2017 @webh Jeśli porównać hosting dedykowany do 1 konta hostingu www, to faktycznie, jesteście tańsi. Gdy potrzebujesz już kilku kont do odpowiedniej separacji uprawnień (co spokojnie uzyskasz na jednym serwerze VPS) to różnica się zmniejsza. Gdy doliczysz czas potrzebny na dostosowanie aplikacji do ograniczeń waszego hostingu (np brak MTA na serwerze) i testy, różnicy praktycznie nie ma. Aktualnie stoimy na samodzielnie zarządzanym VPSie i różnica w kosztach jest pomijalna. Jedyny bodziec do migracji to zepchnięcie na kogoś innego odpowiedzialności za administrację serwerem. Ale jeśli w zamian będę musiał pilnować czy nie przekraczamy limitów (co nie jest proste, bo nie udostępniacie żadnych statystyk dla wykorzystywanej liczby połączeń czy wysyłanych maili, więc nawet nie wiem że balansuję na krawędzi), to to zwyczajnie nie ma sensu. Jeśli chodzi o wykorzystanie zasobów - aktualnie na VPSie mamy do dyspozycji 5 rdzeni i średnie zużycie jest poniżej jednego rdzenia, wliczając w to obciążenie wszystkich usług, także MySQL. Świetnie wpasowalibyśmy się w waszą ofertę, gdyby nie to że średnio obsługujemy ponad 8 RPS do PHP przy normalnym codziennym ruchu, okresowo skacze to do ponad 30, a nagłych skoków ruchu nie jestem w stanie oszacować. I działa to bez problemu na aktualnej konfiguracji, może wolniej przy większym ruchu, ale działa - u was po 15 minutach strona umarłaby bo przekroczyłem limit połączeń do bazy. Obciążenie na VPSie jestem w stanie optymalizować, u was nie ma to sensu - jeden update do bazy to jeden update, bez względu na to jak ciężki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2017 @nnd_newbie @rob006 po przeanalizowaniu waszych sugestii postanowiliśmy wyjść naprzeciw waszym postulatom i znieśliśmy kolejny limit jakim jest limit ilości połączeń mysql. Zawsze staramy się być elastyczni i dostosowywać się do potrzeb naszych klientów.Jeszcze raz podkreślę, że limity u nas są elastyczne i można je zmienić kontaktując się z supportem lub nasza platforma dostosuje je w zależności od potrzeb. @nnd_newbie pytałeś jak to działa? Nasi administratorzy na bieżąco dostają powiadomienia z systemu i są w stanie samodzielnie podjąć decyzje odnośnie zwiększenia limitów dla konkretnego użytkownika. Dodatkowo system sam podnosi niektóre parametry usługi, jeśli zakwalifikuje użytkownika do kont zaufanych.Limity o których piszecie są bardzo duże względem innych usług w podobnym przedziale cenowym. Dodatkowo są elastyczne i mają jedynie zapewnić Wam klientom najlepszą możliwą jakość usług ;-). 4 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2017 Będziecie mieli Debiana Stretch (9) w obrazach KVM w najbliższym czasie? Czy lepiej instalować samemu z ISO? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach