vwrafi 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2017 Aha. A jak wezmę serwer na rok i do tego Direct Admin, i zapłacę jednorazowo to z kodem WHT50 wyjdzie mi 384,5zł? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2017 Raczej DA nie obejmuje ta zniżka 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2017 Aha. A jak wezmę serwer na rok i do tego Direct Admin, i zapłacę jednorazowo to z kodem WHT50 wyjdzie mi 384,5zł? Na licencję DA kod nie obowiązuje, natomiast jak już do nas przyjdziesz, możesz skorzystać z naszych programów (partnerskiego i programów rabatowych), dzięki czemu szybko odbijesz sobie włożony początkowy wkład ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
muchomor 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2017 Warto kupić pod serwer ts3 ? Ofc jako serwer który będzie tylko stał i przekierowywał na główny adres ludzi z server-listy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2017 Warto kupić pod serwer ts3 ? Ofc jako serwer który będzie tylko stał i przekierowywał na główny adres ludzi z server-listy Musisz mieć na uwadze, że ochronę przed DDoSami mają tylko w postaci blackholingu, więc w przypadku większego ataku Twoja maszyna może być niedostępna. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
muchomor 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2017 A można spytać jakie województwo posiada ten hosting ? Serwery w jakim województwie są postawione Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 (edytowany) Domena podpięta pod hosting od godziny pokazuje strone ISPconfig (oczywiście cały czas funkcjonowała ok ). Natomiast: http://webh.email/ 502 Bad Gateway nginx Sama strona www.webh.pl - też chyba "wybuchła" w powietrze - wczytuje się index jako plik do pobrania. Edytowano Czerwiec 20, 2017 przez Rafiki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 soa#1 U mnie działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k.kozak 49 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 (edytowany) Rafiki nie ma takiej możliwości żeby serwisy były niedostępne od godziny. Przerwa była faktycznie, ale nie trwała więcej niż ~5 minut i dotyczyła tylko niektórych klientów. Jeżeli masz problemy z swoim serwisem internetowym to zrób proszę zgłoszenie w panelu klienta - sprawdzimy to. Pozdrawiam, Kamil Edytowano Czerwiec 20, 2017 przez k.kozak (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 (edytowany) proszę nie piszcie ,że to nie mozliwe skoro taka sytuacja zaistniała i miała miejsce... pierwszy raz o godzinie 14:00 z minutami więc domyślam się ,że bład nie powstał od mojego "wejścia". Fakt od kilku minut wszystko działa ok. Edytowano Czerwiec 20, 2017 przez Rafiki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 Ten atrybut "Twoja strona zawsze online" chyba jeszcze nieaktualny Moja strona też nie była dostępna przez jakiś czas ale wróciła kilka minut temu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 (edytowany) Rozumiem, że każda przerwa jest problematyczna. Dlatego też przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jednak pisanie o godzinnej przerwie jest bardzo nie sprawiedliwe i krzywdzące dla nas, gdyż sama przerwa ~5 minut, dotyczyła tylko części klientów i spowodowana była problemem na styku nginx apache. Na potwierdzenie mojej tezy podsyłam kilka screenów: Użycie sieci: https://www.dropbox.com/s/uvllfqtyayqhjrw/Zrzut%20ekranu%202017-06-20%2015.18.40.png?dl=0 Użycie nginx: https://www.dropbox.com/s/8vk8xbnsvb3f2gr/Zrzut%20ekranu%202017-06-20%2014.54.14.png?dl=0 Użycie apache: https://www.dropbox.com/s/kmis7odjnsxztx1/Zrzut%20ekranu%202017-06-20%2014.53.36.png?dl=0 Użycie mysql: https://www.dropbox.com/s/dmg76p8dsp4kg3n/Zrzut%20ekranu%202017-06-20%2015.01.32.png?dl=0 @Rafiki pisałeś że nie działanie zauważyłeś po 14 z minutami, a 14:25 już pojawiły się post @behemoth potwierdzający że usługa działa. Gdzie tutaj masz godzinę? Nawet przyjmując Twoją wersję. @MatX_ Ten atrybut jest jak najbardziej aktualny. Reakcja na awarię/problem na poziomie kilku minut to naprawdę nie jest zły czas. To raczej świadczy o tym, że nasi admini są szybko reagują na zaistniałe problemy ;-). Podsumowując, przyznajemy się do błędu i za niego przepraszamy. Jednak wyciąganie daleko idących wniosków z kilkuminutowej przerwy jest wysoce niesprawiedliwe. Edit: Dodaję jeszcze wykres z statuscake dla domeny webh.pl: https://www.dropbox.com/s/yy47f1d0kl7n7rv/Zrzut%20ekranu%202017-06-20%2015.17.13.png?dl=0 Edytowano Czerwiec 20, 2017 przez webh (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 Ale o czym te screeny świadczą ? o niczym ?ponad 20 minut to nie kilku minutowa przerwa... nie mam pewności ,że awaria nie nastapiła wcześniej...od godziny 14 odczekałem kilkanaście minut i napisałem post bo nic się nie zmieniło. Uwaga o skontaktowaniu się z supportem gdy wasza główna strona nie działała też jest trochę nie na miejscu.Ba co więcej ta awaria mi nie przeszkodziła bo fakt szybko zabraliście się za jej naprawę ale wasze publiczne podejście, oszukiwanie ,że nic takiego nie było i oczernianie klienta ,że pisze jakieś bzdury czy wymysły to już zła droga.Ale spoko jeżeli chcecie udowadniać tak coś swojemu klientowi, to ja niestety też postanowiłem wam udowodnic ,że nie będę dalej waszym klientem.A od dzisiaj jakoś właśnie teraz postanowiłem zamontowac zewnętrzny monitoring aby każda minutową nieaktywność sygnalizować w tym temacie.Dziękuje bardzo i pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 (edytowany) ponad 20 minut to nie kilku minutowa przerwa... nie mam pewności ,że awaria nie nastapiła wcześniej...od godziny 14 odczekałem kilkanaście minut i napisałem post bo nic się nie zmieniło. Uwaga o skontaktowaniu się z supportem gdy wasza główna strona nie działała też jest trochę nie na miejscu. Jak chcesz to mam własny monitoring na którym widać wspomnianą przerwę, trwała ona faktycznie kilka minut. Swoją drogą nie wiem skąd aż taka panika i nerwy, kiedy przecież jak widzę webh nie zaprzecza temu, że sytuacja miała miejsce. Myślę, że robienie takiej afery o jedną raptem kilkuminutową przerwę to chyba lekka przesada ;-) Edytowano Czerwiec 20, 2017 przez Gość (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 (edytowany) @Rafiki przykro mi, że z racji na 1 awarię, na którą zareagowaliśmy tak szybko jak się dało rezygnujesz z naszych usług.Screeny świadczą natomiast o tym, że awaria nie trwała godziny, a zdecydowanie krócej. Na screenach widać też dokładną godzinę wystąpienia problemu: 14:11.Przyznajemy się do awarii, nie negujemy zaistnienia tej sytuacji, nie chowamy głowy w piasek. Jednak z naszej perspektywy to istotne, czy przerwa trwała kilka minut, czy też godzinę. Stąd też polemizujemy z Twoim zdaniem i przedstawiamy na to swoje dowody. Edytowano Czerwiec 20, 2017 przez webh (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nnd_newbie 10 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 (edytowany) Ja monitoruję Uptime Robot, który ma interwał sprawdzania co 5 minut. Dwie strony nawet nie zdążyły się załapać na failure (więc awaria trwała mniej niż 5 minut), pozostałe mają wskazania od 2 do 3 minut. Z tym że niektóre mi padły po 11, inne po 14. Edytowano Czerwiec 20, 2017 przez nnd_newbie (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 @webh kiedy będzie można zamawiać KVM'y? Najprawdopodobniej jeszcze w tym tygodniu :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 (edytowany) @Rafiki przykro mi, że z racji na 1 awarię, na którą zareagowaliśmy tak szybko jak się dało rezygnujesz z naszych usług. Znowu trochę mały problem z zrozumieniem... napisałem ,że nie rezygnuje bo ta awaria przysporzyła mi problemów (wręcz przeciwnie, co zaznaczyłem i chwalę szybką reakcje) ale przez to ,że próbowano zrobić mnie "głupiego" i wmówić najlepiej ,że nic takiego nie miało miejsca... Może to trochę koperkowa afera a mój post był wyolbrzymieniem twierdząc o godzinnej przerwie, która faktycznie trwała dużo krócej. Ale próba udowodnienia, że coś mi się tylko wydawało albo nie miało miejsca jest trochę irytująca... tym bardziej ,że zaistniała sytuacja była realną i nie tylko mi się przytrafiła. Swoją droga przez jakiś moment właśnie w okolicach czasowych tej awarii pod moimi domenami wczytywało się konto innego użytkownika webh... to trochę dziwne, prawda? Czy to mi się też wydawało ? Edytowano Czerwiec 20, 2017 przez Rafiki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 Znowu trochę mały problem z zrozumieniem... napisałem ,że nie rezygnuje bo ta awaria przysporzyła mi problemów (wręcz przeciwnie, co zaznaczyłem i chwalę szybką reakcje) ale przez to ,że próbowano zrobić mnie "głupiego" i wmówić najlepiej ,że nic takiego nie miało miejsca... Może to trochę koperkowa afera a mój post był wyolbrzymieniem twierdząc o godzinnej przerwie, która faktycznie trwała dużo krócej. Ale próba udowodnienia, że coś mi się tylko wydawało albo nie miało miejsca jest trochę irytująca... tym bardziej ,że zaistniała sytuacja była realną i nie tylko mi się przytrafiła. Swoją droga przez jakiś moment właśnie w okolicach czasowych tej awarii pod moimi domenami wczytywało się konto innego użytkownika webh... to trochę dziwne, prawda? Czy to mi się też wydawało ? Ale w którym miejscu ktoś stwierdził, że Ci się coś wydawało? Ja widzę, że już od pierwszego posta dostałeś informację, że przerwa owszem była i trwała krótką chwilę. W którym miejscu ktoś Ci coś wmawiał, a zwłaszcza że coś nie miało miejsca? Wydaje mi się, że trochę nadinterpretujesz niektóre wypowiedzi, albo to że ktoś Ci wyraźnie zaznacza że awaria trwała znacznie krócej niż tyle ile wskazałeś, to twierdzenie że CI się "wydawało". Opanuj emocje, niedługo weekend ;-) 4 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 Ale próba udowodnienia, że coś mi się tylko wydawało albo nie miało miejsca jest trochę irytująca... Ale sam przecież udowodniłeś, że ci się wydawało. Spójrz na twój własny cytat: mój post był wyolbrzymieniem twierdząc o godzinnej przerwie, która faktycznie trwała dużo krócej 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 Słyszałem o takim micie, że ktoś kiedyś przyznał się do własnego błędu w internetach. 4 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 Słyszałem o takim micie, że ktoś kiedyś przyznał się do własnego błędu w internetach. To nie mit - sam dobrych kilka lat temu przyznałem się na tym forum do błędu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 Ja również a nawet przepraszałem w kilku postach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 (edytowany) Jasne, ja też potrafię się przyznać do błędu i to zrobiłem ...ba zrobię to jeszcze raz ... zbyt pochopnie napisałem o godzinnej przerwie bo trwała ona kilkanaście minut ale miała ona miejsce! Od godziny 14 do napisania mojego pierwszego postu minęło trochę czasu, przez który strony nie były dostępne. Sprawdziłem kilka razy swoje domeny, panel, e-mail - wszędzie klapa - dopiero później wszedłem na WHT. Dosłownie 2 minuty po napisaniu mojego pierwszego posta wróciło wszystko do normy. W kolejnych odpowiedziach jednak starano się stwierdzić ,że nic takiego nie miało miejsca, później ,że tylko 5 minut albo u niektórych użytkowników a na końcu wyjdzie ,że jednak więcej niż 5 minut i u wszystkich.Swoją drogą ciekawe dlaczego OD RAZU po naprawieniu awarii zjawili się wszyscy przedstawiciele / pracownicy webh.pl ? tym bardziej skoro jej nie było? Jeszcze tak dodatkowo, dzisiaj dostałem wiadomość e-mail ,że 21.06.2017 w godzinach od 2 do 3 w nocy będzie przerwa na hostingu, że ujrzymy okienko serwisowe ISPconfig bo będą przeprowadzane zmiany itp. itd. (super ceni się takie postępowanie i informowanie użytkowników). Ale ja właśnie te okienko widziałem wczoraj przez kilka minut zanim serwer wgl nie był dostępny. Może to tylko wysnute i puste teorie ale wygląda to tak jak wczoraj ktoś na szybko chciał w godzinach popołudniowych przeprowadzić jakąś modyfikacje na hostingu.Panowie z webh zdecydowanie lepiej robić to rzeczywiście w nocy nawet jak przerwa ma trwać tylko jedną minutę!Po raz kolejny powtórzę ,że nie zrobiłem gówno burzy o to ,że hosting był niedostępny a przez to ,że przedstawiciele webh próbują wmówić swoim klientom ,że wszystko było ok i nic takiego nie miało miejsca!Sprawa jest prosta, zamiast udowadniać screenami i zaklinać rzeczywistość było trzeba napisać "Tak mieliśmy małą przerwę ale wszystko wróciło do normy" i nie było by najmniejszego problemu.@kafi nie omijaj postów i czytaj proszę ze zrozumieniem Edytowano Czerwiec 21, 2017 przez Rafiki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2017 @Rafiki ale nigdzie nikt nie twierdził, że przerwa nie miała miejsca przecież... Od początku webh mówiło że przerwa występowała, ale nie trwała godziny. Więc zamiast @kafi mówić by czytał ze zrozumieniem, sam to zrób ;-). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach