UltimaHost.pl 53 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2014 @pedro84 miło nam to słyszeć . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UltimaHost.pl 53 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2014 Miło mi poinformować, że wprowadziliśmy dla naszych klientów nowy system rabatowy: http://webh.pl/programy-rabatowe Programy rabatowe działają automatycznie i łączą się ze sobą. Mam nadzieję, że pozwolą Wam zaoszczędzić, a nam nagrodzić lojalnych klientów;). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2014 (edytowany) Cóż.. mogę się wypowiadać tylko w superlatywach o tej firmie Od jakiegoś czasu współpracuję z Ultimahost, teraz poprzez zwiększenie się potrzeb polskiego supportu MyBB nawiązaliśmy współpracę także z Webh.pl. Serwer VPS działa niesamowicie szybko, można było przenieść na jedną maszynę wszystkie usługi, gdzie wcześniej musiały być rozbite na kilka hostingów. Przestojów nie ma żadnych, w razie potrzeby odblokowania czegoś (np. instalacja CSF, TUN/TAP) support działa szybko i pomocnie. Zdecydowanie polecam I na pohybel każdemu kto sądzi, że to jakaś "kryptoreklama". Support MyBB jest dostępny i można sobie samemu zobaczyć, jak to leci (ofc. kwestia konfiguracji usług to już po naszej stronie leży, więc jak coś, to nas bić ). Edytowano Grudzień 6, 2014 przez lukasamd (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k.kozak 49 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2015 Witam, z przyjemnością chciałbym poinformować, że od dzisiaj webh.pl jest na facebooku! https://www.facebook.com/webhpl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DefconPRO 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2015 (edytowany) Nie polecam webh.pl/ultimahost.pl, jest to banda złodziei i oszustów. Mój serwer został bezpodstawnie zablokowany po kilku godzinach. Twardo piszą że nie odblokują serwera ani nie oddadzą pieniędzy... Firma webh.pl twierdzi, że głównym powodem było przekroczenie 250mln pakietów/30min. Według moich obliczeń nie było więcej niż 114mln/30min (~50-60Mb). Dodatkowo nie otrzymałem żadnych dowodów potwierdzających ich słowa. Całość rozmowy z supportem. http://pastebin.com/00cwr6bw Dodatkowo dodam, że nie złamałem Polskiego prawa ani regulaminu tej serwerowni... Nie polecam tego syfu... Edytowano Wrzesień 7, 2015 przez DefconPRO (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2015 Naprawdę sądzisz, że firma nie miała prawa Cię zablokować? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DefconPRO 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2015 Naprawdę sądzisz, że firma nie miała prawa Cię zablokować? Tak, w takim wypadku firma powinna zaproponować mi zwrot pieniędzy, jeśli ich wspaniała infrastruktura nie wytrzyma 7k pakietów/sec... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2015 @DefconPRO prosta matematyka: 250 mln / 30 min = 139 tyś pakietów na sekundę. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2015 Jaki noob, do takich rzeczy nie bierze sie standardowych dc... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2015 Przepraszam bardzo ale po co skanowałeś ich infrastrukturę? Ludzie są coraz głupsi. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek08 285 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2015 Chłopaki - niech pójdzie wyżej to zapłaci za koszta i się opamięta. Skanowanie infrastruktury to działanie na szkodę operatora, a kupno serwera przez internet to umowa. Wszystko zgodnie z regulaminem i prawem, się chłopak zdziwi i tyle. Ja w webh.pl mam VPSa i tylko ostatnio coś dysk się obrażał i spadał transfer, a tak to narzekać nie mogę. Wciąż polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cdcd 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 (edytowany) Witam Szanowne Grono zanim do samego webh.pl takie pytanie na początek jeżeli usługa jest ważna do 12 stycznia 2016 to ma dziłać do 12 do 23:59:59 ? czy tylko np pierwsze 5 min po północy tego dnia ? Jeżeli płatność jest DO 12 to może być zapłacone i zaksięgowane 12 np o 18:00 czy musi być już 5 min po północy tego dnia a najlepiej 11 stycznia zaksięgowane? Edytowano Styczeń 12, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 roznie bywa z definicjami- "do" co oznacza do rozpoczęcia tego dnia i koniec- "do" oznaczające do końca tego dnia- "do włącznie" j.w. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cdcd 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 jak jest do 50km/h to nie mogę jechać 50 ? gdzie spotkaliście się z tym ze DO nie znaczy włącznie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 Nie jestem ich BOK-iem więc nie mam 100% pewności jak to u nich działa, ale zasady są raczej te same we wszystkich firmach. Jeśli zamówiłeś usługę o godzinie powiedzmy 20:00 to Twoja usługa jest ważna do kolejnego okresu rozliczeniowego do godziny 19:59, nie do północy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cdcd 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 (edytowany) No właśnie dziś się dowiedziałem od pana Sebastian z webh.pl ze do 12 stycznia oznacza ze pieniądze muszą być u nich 11 bo jak sie przekonałem 12 stycznia o godzinie 00:16 w nocy, usługa została zawieszona przez system i to jest ok i taka jest polityka firmy :)ni to bez znaczenia kiedy się dostało usługę godzina min itp po prostu wybija północ czar pryska i wszystko wisi Dobrze ze rata kredytu płatna do 12 dnia bank daje więcej niż 16 min po północy na jego opłacenie Co do samej usługi (vps) działa, kilka restartów przez 2 miesiące łącze z iwacom.net.pl lokalizacja Łódź niestety nie atm grochów Natomiast ten system naliczania płatności to ewenement chyba światowy Edytowano Styczeń 12, 2016 przez cdcd (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UltimaHost.pl 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 @cdcd zapomniałeś wspomnieć, iż po zgłoszeniu problemu usługa została natychmiastowo odblokowana, a jej ważność przedłużona. Każda firma ma prawo do własnej polityki i nie ma w tym nic złego czy nagannego. Trochę dziwnie wygląda oczernianie firmy, tylko z powodu iż pewne rzeczy robi się na ostatnia chwilę. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cdcd 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 @cdcd zapomniałeś wspomnieć, iż po zgłoszeniu problemu usługa została natychmiastowo odblokowana, a jej ważność przedłużona. Każda firma ma prawo do własnej polityki i nie ma w tym nic złego czy nagannego. Trochę dziwnie wygląda oczernianie firmy, tylko z powodu iż pewne rzeczy robi się na ostatnia chwilę. Tak została odblokowana "Przedłużyłem Pana usługę do 13 stycznia. Proszę mieć na uwadze w przyszłości że usługi są blokowane w nocy. Pana usługa była ważną do 12." Napiszcie w reg co to znaczy DO bo to co teraz macie to jakaś nowa definicja koła Do 12 nadal trwa i nic nie trzeba było przedłużać wystarczy przestrzegać tego co piszecie wygasa: 2016-01-12 nic tu nie było o tym ze 12 trwa tylko 16 min Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 @cdcd zaczynasz trolować... Support Cię wyraźnie poinformował o tym iż usługi są blokowane w nocy, odblokował Ci ją, więc o co Ci jeszcze chodzi? Jeśli zostawiasz płatności na ostatnią chwilę, to nie dziw się później, że masz takie konsekwencje... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cdcd 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 (edytowany) @cdcd zaczynasz trolować... Support Cię wyraźnie poinformował o tym iż usługi są blokowane w nocy, odblokował Ci ją, więc o co Ci jeszcze chodzi? Jeśli zostawiasz płatności na ostatnią chwilę, to nie dziw się później, że masz takie konsekwencje... Tak poinformował mnie po tym jak zablokował vps i do nich napisałem i teraz wiem ze do 12 znaczy do 11 cale życie żyłem w błędzie i jaką ostatnia chwile ? 24h to mało na opłacenie? Edytowano Styczeń 12, 2016 przez cdcd (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 Skończ biadolić 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 (edytowany) Nigdy i nigdzie nie spotkałem się z sytuacją, że "do dnia 12-ego" oznacza "do godz. 00:16 w dniu 12-tym", zazwyczaj zaliczany jest CAŁY ten dzień (lub do końca godzin urzędowania w przypadku firm nie pracujących 24 na dobę). Jeśli nie jest zaliczany cały wymieniony dzień, wówczas osobiście domagałbym się wyraźnego uściślenia konkretnej godziny i minuty wygaśnięcia usługi, tak jak jest to np. w przypadku rejestracji domen. Na obronę firmy może działać użycie sformułowania "wygasa YYYY-MM-DD", ale z czysto praktycznego punktu widzenia chyba żaden klient nie spodziewa się, że oznaczać to będzie wygaśnięcie YYYY-MM-DD 00:16... Więc na miejscu firmy dodałbym dokładną godzinę, jeśli tak ma się sprawa odnośnie terminów ważności, aby żaden klient w przyszłości nie był zaskoczony. Edytowano Styczeń 12, 2016 przez Piotr GRD (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UltimaHost.pl 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 @Piotr GRD w mailach przypominających o terminie ważności usługi nigdzie nie posługujemy się informacja iż usługa jest ważna "do dnia 12-ego", tylko wyraźnie piszemy iż usługa "wygasa 12-ego". Nasz panel standardowo blokuje wygasające usługi w godzinach 0-1, stąd też i w tym przypadku usługa ta została zablokowana w tym terminie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 http://sjp.pwn.pl/sjp/do-dnia;3027957.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UltimaHost.pl 53 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 (edytowany) Na obronę firmy może działać użycie sformułowania "wygasa YYYY-MM-DD", ale z czysto praktycznego punktu widzenia chyba żaden klient nie spodziewa się, że oznaczać to będzie wygaśnięcie YYYY-MM-DD 00:16... Więc na miejscu firmy dodałbym dokładną godzinę, jeśli tak ma się sprawa odnośnie terminów ważności, aby żaden klient w przyszłości nie był zaskoczony. @Piotr GRD nasza polityka blokad, jest podyktowana sposobem działania panelu billingowego. Od wprowadzenia nowej wersji (listopad 2015), żaden z klientów nie skarżył się na ten aspekt. Zwłaszcza, że dzień przed wygaśnięciem usługi, dzwonimy do klientów z przypomnieniem o tym, iż ich usługa zostanie zablokowana(o ile klient podał poprawny numer). Wobec powyższego uważaliśmy, że sytem blokad nie budzi żadnych zastrzeżeń i wątpliwości. Oczywiście nie zależy nam na blokowaniu usług. Dlatego z tej incydentalnej sytuacji wyciągniemy wnioski. Przekazałem do naszego programisty prośbę o napisanie odpowiedniego pluginu który spowoduje, iż usługa będzie blokowana z końcem dnia. Edytowano Styczeń 12, 2016 przez UltimaHost.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach